درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد:

برگزاری مستمر کارگروه سامان‌دهی حیوانات ناقل بیماری به انسان در سطح استان‌ها

  • کد خبر: ۲۶۸۹۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
برگزاری مستمر کارگروه سامان‌دهی حیوانات ناقل بیماری به انسان در سطح استان‌ها
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور بخش‌نامه‌ای به استانداری‌ها بر رعایت حقوق حیوانات و پرهیز از برخورد‌های غیراصولی در این زمینه از سوی شهرداری‌ها تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی جمالی‌نژاد در این زمینه گفت: این بخش‌نامه با توجه به دریافت گزارش‌های واصله از برخی شهر‌ها و پایش صورت پذیرفته مبنی بر عدم رعایت برخی از ضوابط مقرر در دستورالعمل ساماندهی سگ‌های بدون صاحب و در راستای تحقق بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری مبنی بر وظیفه‌مندی شهرداری‌ها در جلوگیری از شیوع امراض ساریه انسانی و حیوانی و سامان‌دهی حیواناتی که در شهر‌ها بدون صاحب هستند و به منظور ارتقای سلامت، بهداشت و امنیت شهروندان و رعایت اصول و قواعد اخلاقی برخورد با حیوانات بدون صاحب صادر و ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود: در این بخش‌نامه بر اجرای دقیق دستورالعمل ساماندهی سگ‌های بدون صاحب با رعایت حقوق حیوانات و پرهیز از برخورد‌های غیراصولی و تطبیق اقدامات و برنامه‌های در دست انجام با دستورالعمل مذکور تأکید شده است.

جمالی‌نژاد همچنین تشکیل و برگزاری مستمر کارگروه سامان‌دهی حیوانات ناقل بیماری به انسان در سطح استان و شهرستان با تأکید بر حضور فعال اعضای کارگروه و تسریع در راه‌اندازی مرکزی جهت ساماندهی حیوانات ناقل بیماری به انسان در استان‌های فاقد این مراکز را دیگر موضوعات این بخشنامه عنوان نمود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین بر بهره‌گیری از ظرفیت نهاد‌های غیردولتی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای بهینه طرح از جمله در زمینه درمان، غذارسانی، عقیم‌سازی و سایر امور مربوطه و دریافت پیشنهاد‌های تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در سطح شهر‌ها در جهت تکمیل و بهبود روش‌های اجرایی فعلی و دستورالعمل ابلاغی و اطلاع‌رسانی به شهروندان پیرامون نحوه اجرای صحیح مفاد دستورالعمل و اقدامات در دست انجام در این زمینه تأکید نمود.

وی اضافه کرد: از معاونت‌های عمرانی استانداری‌ها خواسته شده این موارد را به تمام شهرداری‌های تابعه ابلاغ و نظارت دقیق بر اجرای آن به عمل آورند و در صورت تخطی از ضوابط دستورالعمل با خاطیان برخورد قانونی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->