انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها
مردم می‌توانند کنسرت آنلاین خواننده موسیقی سنتی ایرانی را روز عید فطر از طریق برنامه لنز دریافت کنند

صدای همایون شجریان پشت خط ایرانسل

  • کد خبر: ۲۷۲۸۰
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
صدای همایون شجریان پشت خط ایرانسل
کنسرت آنلاین همایون شجریان یکشنبه چهارم خردادماه برگزار خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همایون شجریان، خوانندۀ موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی، هم‌زمان با عید فطر از ساعت ۲۱ یکشنبه چهارم خردادماه، منتخبی از آلبوم‌های خاطره‌انگیز «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» را در تالار وحدت اجرا می‌کند.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق برنامه لنز این برنامه را تماشا کنند.
این کنسرت، بزرگ‌ترین کنسرت آنلاین برگزار شده در ایران است که در آن، ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس همراه با ۳۵ نوازنده، همایون شجریان را همراهی و ۱۰ دوربین به صورت هم‌زمان آن را تصویربرداری می‌کنند. قطعات برنامه‌ریزی شده برای اجرا در این کنسرت به آهنگ‌سازی و تنظیم محمدجواد ضرابیان و سینا جهان آبادی است.
در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «با ستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»، «نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا خواهند شد.
مشترکان ایرانسل بدون نیاز به تهیه اشتراک و کاربران غیرایرانسلی لنز با تهیه بلیت ۱۰ هزار تومانی این برنامه، می‌توانند آن را تماشا کنند.
 
هنرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->