واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

به کارگران توهین نکنید؛ فقط افزایش دستمزد، نه حق مسکن!

  • کد خبر: ۲۷۴۰۰
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
  • ۸۵
به کارگران توهین نکنید؛ فقط افزایش دستمزد، نه حق مسکن!
عضو هیئت مدیره کانون عالی شورا‌های اسلامی کار کشور به بیانات مقام معظم رهبری در روز کارگر اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که باید به دستمزد کارگران توجه شود و مزد عادلانه پرداخت شود و با اینکه صحبت شفاف و بدیهی بود، وزیر مربوط تفسیر به رأی کرد و مسئله پرداخت در قالب حق مسکن را پیش کشید. اکنون درخواستمان این است که کارگران را هم در زمره یک انسان ببینید و به شعورشان توهین نکنید و بپذیرید حقوق شهروندی شامل آن‌ها هم می‌شود.
اعتراض کارگران مربوط به حق مسکن نبوده است

سعیده ساجدی‌نیا - احسان سهرابی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه اعتراض کارگران مربوط به حق مسکن نبوده است، اظهار کرد: موضوع ما مزد و ارکان آن است؛ مزدی که در اضافه کار، عیدی و پاداش، سنوات پایان خدمت و ذخیره مرخصی تأثیر بگذارد و هیچ خواسته غیرمعقول بیرون از چهارچوب قانون هم نداشته‌ایم و درخواست مطرح شده بر پایه ۲ مؤلفه شاخص تورم و آنچه مرکز آمار ایران برای کف درآمدی خانواده ۳/۳ نفری مشخص کرده، بوده است.

این فعال کارگری با انتقاد از قانون‌گریزی برخی مسئولان، گفت: در چنین شرایطی چه انتظاری از شهروندان و الزامشان به رعایت قانون می‌توان داشت. دستمزد عادلانه حق کارگران و خانواده‌هایشان است تا از یک رفاه نسبی برخوردار باشند. متأسفانه در شرایط فعلی بیشترین بار بیماری‌ها را این قشر متحمل شدند، سوءتغذیه در میانشان بیداد می‌کند، ایمنی بدنشان پایین است و از زمان شیوع کرونا خیلی از آن‌ها توان خرید اقلام بهداشتی را هم نداشتند.

افزایش مزد تأثیری در تعدیل نیرو ندارد
سهرابی در واکنش به اظهارات برخی کارشناسان مبنی بر اینکه افزایش دستمزد‌ها احتمال تعدیل نیروی کارگری را بیشتر می‌کند و بخش زیادی از کارگران از این مسئله متضرر می‌شوند، گفت: در سال ۸۵ سهم دستمزد در این موضوع ۱۷ درصد بوده، اما در کشور‌های اروپایی دستمزد در قیمت تمام‌شده تا ۷۰ درصد نقش داشته است، در حالی که اکنون در ایران بین ۵/۵ تا ۷ درصد و تنها برای برخی مشاغل تا ۱۰ درصد مؤثر بوده است؛ بنابراین میزان دستمزد‌ها در اخراج کارگران سهم ناچیزی دارد و مسائل دیگری از جمله اینکه وام‌هایی که می‌گیرند به طرح توسعه تخصیص نمی‌دهند یا دنبال کالا‌های روز نیستند، در تعدیل نیرو تأثیرگذار است.

او با تأکید بر اینکه افزایش دستمزد‌ها ارتباطی با تعدیل نیرو ندارد، افزود: اتفاقا تحقق دستمزد عادلانه، قدرت خرید کارگران را افزایش می‌دهد و امکان خرید تولیدات تولیدکنندگان فراهم می‌شود، اما واقعیت این است که اگر دستمزد‌ها ۵۰ درصد هم افزایش یابد و از آن‌طرف تورم هم روند صعودی به خود بگیرد، هیچ مشکلی حل نخواهد شد. از این رو مهم است که دستگاه‌های نظارتی وظیفه ذاتی خود را انجام دهند و بلبشوی به راه افتاده در بازار کنترل شود.

حق مسکن را وسط بکشند، از مسیر دیوان عدالت پیگیر می‌شویم
عضو هیئت مدیره کانون عالی شورا‌های اسلامی کار کشور با بیان اینکه پیگیری کارگران در دیوان عدالت اداری به نتیجه خواهد رسید، گفت: نگاه ما نسبت به آقای رئیسی، ریاست قوه قضائیه، بسیار مثبت است و اگر مسئولان بخواهند افزایش دستمزد را به سمت‌وسوی حق مسکن منحرف کنند، قطعا از مسیر دیوان عدالت پیگیر خواهیم شد، زیرا تنها خواسته جامعه کارگری فقط و فقط دستمزد عادلانه و تحقق ماده ۴۱ قانون کار است.

احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن
۲۶ اردیبهشت، شکور پورحسین، عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد، به تسنیم گفته بود: طبق توافقات ضمنی‌ای که تاکنون بین اعضای شورای حقوق و دستمزد انجام شده است، احتمال افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در سال‌جاری وجود دارد، اما تصمیم نهایی باید در جلسه این شورا گرفته شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
23
اگر یاد تان باشه زمانی که انقلاب کردیم یکی از شعارهایمان این بود که شاه نمی‌خواهیم نخست وزیر عوض میشه .حالا بعد از چهل سالزحمات آن کارگرانی که انقلاب کردند را به فنا دادند و دوباره سرمایه داری حرف اول را میزند ما میگیم حقوق کمه سبد کالا میدم تا درباره اصل پایه حقوق حرف می‌زنیم یک چیز دیگر را بالامیبرن چرا که میدانند حقوق کفاف کارگر را نمی‌دهد ولی اضافه کار چرا پس پایه را بالا نمی‌برند که نکند کارگران با اضافه کاری به کمی
رفاه برسند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
سبد کالا بخوره تو فرق سرش
حق ما اینه که پایه حقوق اضاف شه چند سال دیگه باز نشسته شدیم خرج دوا درمونمون بتونیم بدیم میگی سبد کالا میدم
غضنفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
کی وکدام نهاد کشور مسئول قانونگریزی دولتمردان هستش واقعا چی در کشور میگذره
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
25
در حکومت اسلامی کارگر مثل برده باید کار کند وحق دفاع از حقوقش را هم ندارد دم این حکومت گرم
عزیزاله احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
17
بنام خدا بنده۳۰ کارکردم و۱۵سال است که بازنشسته شده ام ماشین که سهل هچگونه وجه پس ندازی هم ندارم ماشین پیش کش
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
22
۲ماه گذشته کارگران نمیدونن سرنوشتشون چیه
قرارداد ماهانه هستش بعضی از شرکتها مثل واسه ما فیش حقوق هم نمیدن تا کارگر ندونه چی به چیه چون فیش اجباری نیست
بخدا الان برده داری نوینه داره از کارگرها میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
27
چه. زشت. است. برای. دولتهایی. که. اینگونه. کارگران. زحمتکش. و. کم توقع را. به. مصاف. تمسخر. می گیرند.
و آنان را افرادی.. . ضعیف. و بی مقدار می پندارند
و. فکر می کنند. می خواهند . به. آنان. صدقه. دهند.
با وجودی که. سالانه. میلیونها دلار. پولشویی رشوه. و لابی گری و رانت خواری. توسط. اعضای. دولت. و. مفسدین.کشور. صورت می گیرد.
و میلیونها دلار .سالانه.به خاطر. بی نظارتی. و بی کفایتی. دستگاهای. حکومتی. گم. می شود.
بدون آنکه کسی. خم به ابرو بیاورند
اما برای ارتقای. دستمزد. کارگرها. دودوتا چهار تا. می کنند.
تا. ببینند برایشان صرف می کند یا نه.!!
زیرا قشر. کارگر باید همیشه. ضعیف. و . محروم بماند.
تا. آقایان. به. حکومت داری و ثروت اندوزی. بپردازند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
29
به خدا این انصاف نیست آخه چرابااین ملت اینجوری میکنیدمگه مایابچه های ماچه گناهی کردن که حسرت کوچکترین چیزی روبخورن بابا به ولاه که کمرمون زیرباراین بی عدالتی هاشکست ماکه گدایی نمی کنیم ازتون این حقمونه فقط حق مونوبدیدهمین!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
حقوق کارگران کفاف نمیده بعد بازار هم بادست کارگران میچرخد خدای با ۲۰۰تومان حق مسکن هیچی عوض نمیکند کفاف یک شب غله خانه هم نمیشود باید کمتر ۵۰۰ نباشد خدای فکری بکنید برای کارگران شده دغه دغه ذهنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
24
واقعا دیگه از این عدالت اسلامی بیزاریم
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
آقا توهین چیه اینا تا ایین کارگران رو کردن .دیگه چیزی نمونده.
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
دولتی که نظام را زیر سوال میبرد
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
5
7
هراحتلافی داشته باشنددرخوردنحق کارگرهمه متحدند بیخود کارگران عزیز منتظرمیری ازاین طایفه نباشید به بالاترین مقام حکومت هم نامه زدید اتفاقی نیفتاده ونخواهدافتاد باید تصمیمی دیگرگرفت
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
15
باسلام. جناب آقای شریعتمداری خودش ی دلال به تمام معناست که داره از طریق نادیده گرفتن حق وحقوق کارگران از راه‌های مختلف کسب درآمد میکنه. از کوزه همان بیرون آید که درون اوست. وزیران دولت روحانی باید مانند خودش ودست پرونده خودش باشند. این دولت مایه ی ننگ هست برای ایران عزیز.....
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
12
اگر طی این ۴۱ سال حق وارگر بازنشسته کارمند و......مردم رادرست میدادند سروکله دزدهایی مثل این خانم واقا که از وفور ثروت خفه میشن پیدا نمیشد .کاش واقعا حق وعدالت علی از همان فردای انقلاب شروع میشد .
کارگر مستکبر کاخ نشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
13
درود بر اسد و همسرش و مردم لبنان و فلسطین که با پول نفت ایران با امنیت خاطر در دریای مدیترانه شنا کنند و مرگ بر کارگران ایران که ادعا میکنند باید زندگی کنند نه فقط زنده بمانند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
فیلم یوزارسیف رو ندیدی مصر قحطی داشت ولی به کنعان هم کمک میکرد.ما که الان زمان یوزارسیف نیستیم همه چی هست فقط کسی مثل یوزارسیف نیست مدیریت کنه بقیش بهونه است لبنان و سوریه هرچی هست پول اگه میره ناچیزه جوان اگه میره گرانقیمته اوجا خونش میریزه همش به خاطر خدا و کشور ایرانه من که نمیرم تو هم که نمیری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
باید حقوقی که به کارگران میدن یک چهارم کارمند دولت هست چرا به کارگر که میرسن باید ۶ما طول بکشد خدای کاو
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
11
ماکارگرها گدای نمیکنیم حق مسکن نمیخوهیم اول بیا حق اولیه وانسانی ماراپایمال نکن خواهشن عدالت علی رااجرانکن عدالت انسانی واولیه من رااجراکن که همدیگرو درک کنیم اگر عدالت علی رااجراکنی چیزی بیشتر.ازاین توش درنمیاد .نصفش برای امام زمان میره نصفش برای ولایت نصفش برای مراجع نصفش برای شریعتمداری نصفش برای ووووووووووو.................................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
13
از نمایندگان و فعالان کارگری ممنونیم. لطفا به بازنشستگان تامین اجتماعی هم توجه شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
7
از نمایندگان و فعالان کارگری ممنونیم. لطفا به بازنشستگان تامین اجتماعی هم توجه شود
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
12
متاسفانه بی عدالتی در جامعه و پایمال شدن حق کارگر مثل آب خوردن اینهایی که میگن افزایش حقوق به سرمایه گذار ضربه میزنه .تاحالا دیدین با افزایش حقوق کارگر یک کارگری بتونه پس انداز ش رابیشتر کنه مسلما نه ولی با افزایش تورم کارفرما سرمایه اش دوبرابر میشه کارخانه اش توسعه پیدا میکنه و....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
12
اینا یه مشت آدم بیشعور هستن. اون شریعتمداری که فقط به درد چوپونی میخوره. تا این شرکت‌ها ی واسطه جمع نشن و بانک ها و بیمارستان ها و ادارات دولتی با ما کارکنان شرکتی قرداد نبندن مشکلات کارگران هم حل نمیشه.این شرکت ها مثل زالو افتادن به جون کارکنان شرکتی و دارن خون کارگر میمکن .تورو خدا این شرکت‌ها رو جمع کنین و با خود ما قرار داد ببندین و مارو تبدیل وضعیت کنید. ما سیزده ساله تو بانک قوامین به عنوان نیروی شرکتی مشغول کار هستیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
به نظر من دستمزد یک طرف ویک طرف دیگه عمر و جوانی ماست که به پای بعضی خدا نشناس تمام میشه وبهشم فک نمیشه.ما فقط پلکان اونا هستیم تا برن بالا.
رکیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
سلام وقتی یه مشت جیره خوار کارفرما اجازه نمیدهند که کارگران به حق خود برسند یعنی اعلام جنگ با قشر کارگری پس حتمآ نیاز دارن که کارگران خودشان برای گرفتن حقشان با گردهمایی جلوی استانداری ها حقشان را بگیرند این سیاست کثیف در اصل برای بدست آوردن اهداف کارفرمایان از دولت است. کارگران نه اغتشاشگر ونه مخل امنیت هستند آنها فقط وفقط حق قانونیشان را میخواهند از تشکل کارگری عاجزنه درخواست دارم کوتاه نیایند و ایستادگی کنند
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
10
سلام کارگران ۳۰ سال حق بیمه میدهند تا در زمان پیری راحت باشند انوقت دولت پولهای تامین اجتماعی را بین عده ای خرج میکند ایا این عدالت علی است اه کارگر روزی درد بی درمان میشود برای کسانیکه حق کارگر را پایمال میکنند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
9
خدا لعنتشون کنه که حق کارگر رو دارن پایمال میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
8
ایا قحطرجال که این مردک جیرخور سرمایه دار ها راگذاشتن وزیر خوب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
خدابحق حضرت زهرا.س.خودش مکافاتتون رابده درزمان ماگردن شکسته هاانقلاب کردیم شمابیوجدان های ازخدابیخبرکه دردکارگررانمیفهمیدسرکاربیاییدوحالااینطورزالوصفت خون مارابمکید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
7
سلام آقای دکتر رییس جمهور ایران بخدا اون دنیا باید جواب پس بدی نمایندگان مجلس قبر شما طلا نیست با قبر کارگر یکی است باید جواب پس بدی اینقدر ظلم به کارگر نکنید حضرت علی علیه السلام می‌گفت حق کارگر خوردن نداره قبل از که عرقش خشک بشه باید مزدش راداد اما کو دولتی که حق کارگر را می خورد به کارگر ظلم میکند آیا حق کارگر از گلوی شما پایین میرود ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
سلام آقای دکتر رییس جمهور ایران بخدا اون دنیا باید جواب پس بدی نمایندگان مجلس قبر شما طلا نیست با قبر کارگر یکی است باید جواب پس بدی اینقدر ظلم به کارگر نکنید حضرت علی علیه السلام می‌گفت حق کارگر خوردن نداره قبل از که عرقش خشک بشه باید مزدش راداد اما کو دولتی که حق کارگر را می خورد به کارگر ظلم میکند آیا حق کارگر از گلوی شما پایین میرود ?
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
تا سر کارمان روس وچین باشد همینه کارگروبازنشسته کیلوئی چنده مگر کارگر تواین کشور وجود داره که کسی ازش دفاع کنه خودشان شکم شان پربشه کاروگروبازنشسته نخورد تا الان همین شریعتدی چندباروزیر شدمگر خبراز گرسنه دارد من که باچهار بچه بزرگ وقت زن بایک میلیون وپانصد دارم روانی میشم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
شاید باور نکنید که من کارگر هستم چند سالی است که زردآلو پسته تازه خلاصه خیلی ازمیوه ها نخوردم هرچه بیشتر کارمیکند بازهم به خرید بعضی چیزها قدرت خرید درجه 3 راهم ندارم من هم انسان هستم این عادلانه نیست اینقدر فرق بین ما باشد من هم خدائی دارم
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
من نمیدونم این وزیر کار و رفاهه کارگرانه یا رفاهه پولداراس. هر چند که این دولت تیشه به ریشه مردم زده و دست بردار هم نیست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
6
خدا از مسئولینی که حق کارگر را می خورند نگذرد
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
6
سلام واقعا که این وزیرادم نیست دریک کلام مگه شکمه گندش نمی بینید ایقدرخورده که اینجوری شده خدالعنتش کنه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
با سلام ؛ این همه درخواست به حق کارگر (شاغل و بازنشسته) که دراین گروهها حرف دلشان را میزنند فقط وقت تلف کردنه . چون هیچکس نیست که آنها را به حقشان برسانند . مگه خدای متعال حق آنها را از یک مشت کارنابلد بگیره .فقط خدا
سوسو
United States of America
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
خدایا نشونمون بده یه کاری کن به چه کنم چه کنم بیفتن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
آقا این افزایش حقوق چی شد واقعا با این پایه حقوق نمیشه زندگی کرد
محمدرضاباقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام درستش همین است اصلا حق خواربارراهم حذف نمایندولی پایه حقوق کارگررابه ۲۵۰۰۰۰۰۰تومان برسانندهمه مشکلات ودعواهاحل میشودکارگرهم برایک بارراضی میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
7
هرچی میکشیم از همین دولتِ بی لیاقت و فریبکار داریم میکشیم. چطور خودشون حقوقهای نجومی از بیت المال میگیرند، هیچ مشکلی نداره و تبعات اقتصادی و اجتماعی هم نداره؟؟!! آخه تبعیض تا به کجا؟ نکنه مسئولینی که اول انقلاب دَم از عدالت اجتماعی میزدند، و اینهمه سال فقط شعار به خورد مردم دادند، فراموش کردند که قیامتی هم هست. خدایی هم هست
سهیلا بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
نکنید اینکارو ما فریب نمی خوریم .ما صف آخر نیستیم
ظالم سر نگون‌است
الا لعنه الله علی الظالمین
همشهری
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
اقای وزیرخودش باحقوق ملیاردی بیخیال کارگرهاشده تمام نمایندگان کارگران خواستارم.مانند اقای کریمی ازقزوین بصورت جدی اضافه حقوق کارگران ۴۱/۲درصد ازرهبربخواهند چون وزیرکاردارد بیخیالی کارمیکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
5
سلام آقایون مسئول بی کفایت خودتون نفهمید ماکارکران می فهمیم که حق مسکن تاثیری درسن ات واضافه کاری وغیره ندارد مافقط خواهان افزایش دستمزد را داریم آنم طبق قانون شمامسیولین حتی فرمایش رهبر را نادیده گرفتید وزیر کار بی کفایت روحانی چاخان نوبخت وربیعی دستمال کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
لعنت ب همشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
7
چرا واسه همه چی قانون هست
وقتی اسم کارگر میاد هیچی به هیچی
به قران منو خانوادم راضی نیستیم ازون بالایی گرفته تا این پایین از هیچکدوم راضی نیستم
اگه خدایی هست حق ما کارگرارو ازتون میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
6
ظاهراًکارفرمایان ودولتی ها دارندماکارگران وبازنشستگانِ تامین اجتماعی رابه جنگ وستیزو کشیدن درکف خیابان هاوجلوی فرمانداریها واستانداریها ومجلس وغیره دعوت میکنند،پس بجنگ تابه جنگیم ،البته شماکارفرمایان ودولتی های ضدانقلاب کورخواندید،ماازجان نثارانِ نظام واقلاب
هستیم،ولی حق وحقوقمان راازشمامیگیریم وخواهیم گرفت،نمایندگان عزیزکارگری لطفاً محکم نسبت به گرفتن حقوق قانونیمان کوتاه نیایید.
بیرانوند
Japan
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
بنده ۱۶سال کارگر حکمی هستم در اداره برق منطقه ای توان پرکردن یک دندان رو ندارم ۶ ماه هست از درد نابود شدم کارگران بدبخت
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
سلام باارز ادب چرا اینقدر بی حرمتی میکنین به کار گران اگه راست میکین هم نای که حرف می‌زنند یکی بیاد با یک ماه حقوق ما زندگی کنه که یک روز هم نمیتونه مطمنن حقوقی نجومی میگیرین دم از استقلال واسلام میزنین دین اسلام گفته حق رو ناحق کنیین مگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
اگر از روی عصبانیت بدو بیرا بگی میگن توهین میکنید اگه مثل آدم حرف وحساب میزنی خودشون زدند به نفهمی ما موندیم چه کار کنیم الان دو ماه هر روز در مورد حقوق کارگران حرف زده میشه ولی کو گوش شنوا هر روز ی بهانه میارند.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
افزایش حق مسکن درد کارگران نیست .درد کارگران حقوق است . لطفا به نمایندگان کارگران و حق کارگران احترام بزارید .
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
قانون گفته باید پایه حقوق ۲۸۰۰باشه به علاوه سایر مزایا باید مزایای حقوق هم واقعی بشه .چرا در این راه اینقدر تعلل و سنگ اندازی میشه چرا قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور هم که نظرشون همینه فورا این کار را سامان نمیدهند شورای عالی دستمزد کار را پشت گوش انداخته با اینکه مقام معظم رهبری هم تاکید کردن بر حقوق شایسته کارگران.از مسئولین مربوطه میخواهیم ما جامعه مظلوم وزحمتکش کارگری کشور که هرچه زودتر کار را درست کنن
مهدی.کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا رهبر که میگه حقوق کارگرارو طبق قانون پرداخت کنید دولت وافرادی که باید این قانونو اجرا کنن محل نمیزارن.چرا رهبر دستورشو اونطوری که باید ابلاغ کنه ابلاغ نمیکنه که کسی نتونه از انجامش طفره بره.مگه دولت از رهبر بالاتره که گوش به حرف رهبر نمیده؟مگه جوونای ما انقلابیون ما در راه اجرای دین واحقاق حق مظلومین به شهادت نرسیدن؟مگه کاری که الان مجریهای قانون دارن میکنن غیراز پامال کردن حقوق قشرکارگر که بیشتر ازنصف جمعیت کشوره؟مگه غیر ناحق کردن خون شهیدامونه؟
مهدی کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا به بهانه جلوگیری ازتورم حق کارگرو نمیدن؟اگه دولت عرضه نداره جلو تورم وبی ثباتی قیمتهارو بده چرا باید چوبشو قشر کارگر که مظلومترین‌ قشر جامعست بده؟اگه عرضه ندارن برن غاز بچرونن فرصت بدن دیگران.ما کم نداریم انقلابیون وجوونای انقلابی که حاضرن شاهرگشونو بدن برا احقاق حق!!این آقایون چی از جون مامیخوان؟اینافقط به فکر اموال خودشونن!اینافقط میخوان از اون پولهایی که اختلاس میکنن خدای نکرده یه سرسوزن کم‌نشه!چرا رهبر دستورنمیده جلوی این بیشرفا را بگیرن
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا دولتمردان فکر میکنند هر بلای سر کارگر می‌توانند در بیارن کارگر فقط میخواهد قانون دستمزد اجرا بشود
بیژن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
چرا دولتمردان فکر میکنند هر بلای سر کارگر می‌توانند در بیارن کارگر فقط میخواهد قانون دستمزد اجرا بشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
بابااین بدبختهامیترسندکه یه موقع حقوق بازنشسته هارابالاببرند چون باهم مربوطنندبخاطر همینه که به حق مسکن چسبیدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
باسلام من یک کارگرهستم بخداقسم دوتابچه دارم یکی شیرخشک میخوره مای 800تومان کرایه خونه میدم بایک 1800چکارکنم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
از هر چی انقلاب جمهوری اسلامیه بیزارم ننگ بر شما با این حکومت داریتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام آقا حقوق من کارگر باید اندازه ای باشد که بتونم چندر قاز پس انداز کنم ک الان مریض شدم بتونم خرج دوا دذمونم وبدم چون همش و ک بیمه نمیده اینارو بتونیم انجام بدیم خدارو شکر میکنیم خ رید خونه وماشین پیشکشچون دوتا سی سال همکار کنیم و هیچی نخوریم نمی‌تونیم اینا رو تهیه بکنیم
عبد وکارگر ساده ای که ۱۸ سال جای ۳ کارگر کارمیکنم
Mauritius
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
شما را به امام زمان بداد ما برسید با حقوق زیر ۳تومانو بیمار صعب العلاج
کاظم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
یک عده زد انقلابی رفتندوسط معلوم هم نیست چی می خواند بکنند که کارگر ها از کارشان سر در نیارند اخبی دیگه نه دیگه.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
چرابامردم اینجوری رفتارمیکنید.مگه ماچقدعمرداریم چقدزندگی میکنیم که همراه بازرج وبدبختی باشه مااین همه ثروتمون کجامیره چرامابایدتوعذاب باشیم.همین الانشم جنساصدبرابرگرون شده مگه شمامسلمان نیستید.چراجلوگیری نمیکنید.واسه حقوق زیادکردن ایهمه طول میدید.هنوزهیچی نشده همچیزگرون شده.تاکی تبعیض اخه کمترجیبت ونوپرکنیدازمال بیت المال که شمااصلا نمیفهمیدیعنی چی اینقدهرج ومرجه.هرکسی تلاش میکنه یجاخودشوبندکنه واسه دزدی نه واسه کارکردن درست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
ثروت مملکت کجامیره شماازکجااومدین که اینقدنامسلمانید.بنظرم کارگراعتراض کنن دست ازکاربکشن بهتره بخدا.کارفراحتمن ماهیانه شیتیل اقای وزیرمیده که طرف کارگرونمیگیره.چقدبهش میادوزیرباشه خدایی.که عنرازنده شه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
0
ثروت مملکت کجامیره شماازکجااومدین که اینقدنامسلمانید.بنظرم کارگراعتراض کنن دست ازکاربکشن بهتره بخدا.کارفراحتمن ماهیانه شیتیل اقای وزیرمیده که طرف کارگرونمیگیره.چقدبهش میادوزیرباشه خدایی.که عنرازنده شه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
از خدا نمی ترسید از خشم ولبریز شدن صبر کارگران ومردم بترسید بترسید از روزی که بیافتی به پایش چو مور مثل شاه ملعون فراری شوید تیشه به ریشه انقلاب زدید و انقلاب را به گند کشیدید بس است تمامش کنید این نامردی که در حق این انقلاب و مردم کردید این همه شهید ندادیم که دزد پرورش بدهیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
من ی کارگر موقت هستم بزور دستمزد میگیرم حق مسکن کجا بود چرا کارگر رو احمق فرض میکنن مسئولین
بهزاد دهنایی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام و عرض ادب. واقعا مایه تاسف و شرم آوره که حقوق مستمری کارگران بازنشستگان و ارکارافتاده ها اینقدر پایین است لااقل دستور حضرت آقا امام خامنه ای را در مورد معیشت کارگران رعایت کنید ای دولت بی انصاف ز این بترسید و . مگر اینکه حکم حکومتی آقا امام خامنه ای کارها را درست کند و شما را روسیاه
صادق پریدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
باید نشست و گریست و آرزوی مرگ کرد.وقتی کارگر چنان بی ارزش است که حقوقش را کاملا مشخص نمی کنند و سومین ماه از سال جدید شروع شده و هرچه کارگر و مستمری بگیر دودستی بر سر میزنند و روحانی و وزیر کسر شآنشان میشود جواب فقیرترین اقشار جامعه را بدهند تا حالا متوجه نشده اید که جوابی در کار نیست و پشت میز و بر صندلی صدارت نشسته به ریش کسیکه حقوق ماهیانه اش120دلار است می خندند و به انتظار نابجای!!!!!!! شریف ترین و پاکدست مردمان پوزخند میزنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
اگر افزایش حقوق کارگران در سال‌99همین طوری و ب صورت دعوا و کشمکش جلو برود ب احتمال صد در صد مسَله لوث می‌شود و هیچ گروهی از آن سود نمی برد ن کارگر و ن کار فرما اگر قرار باشد در سطح کلان و مدیران اجرایی و قانون گذار چاله میدانی بحث و گفتگو شود ودر روز روشن حقوق اجتماعی و قانونی و عرفی کارگران بتاراج برود پس واویلا و واسفا از این همه بیدد
ولی الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
شما اگه دلسوزی بلد بودی شعار یا مفت نمی‌دادی..شما دولتمردان ،رسانه ،همتون فقط شعار میدید ،عملی در کار نیست...وای خدای من به شعور بقیه توهینی نکرده باشم،وگرنه نظرم منتشر نمیشه،هی امروز و فردا کنید تا کارگر بیچاره خسته بشه و بیخیال بشه..(.شماها خوب بلدید تو کاسه ی کارگر بزارید)این جمله که توهین محسوب نمیشه آقای معلم؟؟؟؟؟؟
بیچاره کاریگرس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
س از خدا بترستید اخه شما چطور ادمی هستید ما ایرانی تویه سر زمین خودمان وطن خودمان حقوق به ما کم می دهید اون برادر افغانی که اینجا کا ر می کند حقوقش از یک ایرانی بیشتر می گیرد اخه این چه قانونی است که ایرانی حقوق کم بگیرد خارجی زیاد ای خدا ایا خودشان می تواند با این حقوق زندگی کنند سر مایدار کالاشو قیمت شو می بره بالا و لی وقتی نوبت حقوق کاریگر میشه میگه هیچی ندارم اخر هم خدا ازش می گیره اینقدر ناشکر هستن
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام چرا کسی به فکرخق زن نیست این چه قانونی که ففط حق اولاد باید کارگر بگیرد درحالی که زن پابه پای مرد زحمت میکشدکاشکی قاتون تغیرشودتازن به حقش برسد
مسلمان ام و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
به نظر شما مسئولان و وزرا،جامعه کارگری مسلمان نیستند که حداقل حقوق انسانی برایشان قائل نیستید؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
عوض عریضه نویسی وحرف زدن بریزین توخیابوناواین دولت سخیف وکثیف لاقید وبراندازین دولتی که مسئولینش کوچیکترین صدای اعتراض به حق ۴۰میلیون نفررونشنیده میگیره بدون هیچ دلیلی واضح اگرمردین این دولت پوشالی وازبین ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
عوض عریضه نویسی وحرف زدن بریزین توخیابوناواین دولت سخیف وکثیف لاقید وبراندازین دولتی که مسئولینش کوچیکترین صدای اعتراض به حق ۴۰میلیون نفررونشنیده میگیره بدون هیچ دلیلی واضح اگرمردین این دولت پوشالی وازبین ببرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
خدا رحمت کنه کارگر ها رو دیگه باز نشسته شدیم می ریم بمیریم چاره چیه
خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
کارگر سرمایه ملی
خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
کارگر سرمایه ملی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
مرگ بهتر از دلت است کدام اسلام گفته که حق بازنشسته و کارگر را بخورنند
حبیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
هر چه دزده شده مسئول وزیر دزد نماینده دزد گشور را دزد باران گردند خدا قوت بر مسئولین دزد و دروغگو
یک کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
باید مقام معظم رهبری یک بار برای همیشه این موضوع را ریشه ای حل کند و دستور به حذف شرکتهای پیمانکاری واسطه بدهند تا برای همیشه مشکلات و معضلات ادارای و کارگری حل بشه هر چند که اثرات پیمانکاری تا سالها در ذهن برخی مدیران دولتی میماند و بازهم کارشکنی خواهند کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
به نفعشونه که هوای کارفرما رو دارن دیگه پول کارگر و میزنن به جیب اقایون بالادست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
به نفعشونه که هوای کارفرما رو دارن دیگه پول کارگر و میزنن به جیب اقایون بالادست
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
ادم باشین مسولان ب داد کارگرا یکی برسه ی خدا شناس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->