۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد
سرخط خبرها

دریافت شهریه اجباری در مدارس دولتی!

  • کد خبر: ۲۷۴۸
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
دریافت شهریه اجباری در مدارس دولتی!
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

سازمان کتابخانه ها
شهروند- کتابخانه مسجدالرضا آستان قدس، در خیابان رضا، فاقد سیستم سرمایشی مناسب است. کولرهای آبی در این محل پاسخ گوی مراجعه کنندگان نیست. پیگیری های ما هم نتیجه ای نداشته است. به ما می گویند بودجه نداریم!


آموزش و پرورش
332...0905 برای ثبت نام فرزندم در پایه نهم دبیرستانی دولتی در محدوده قاسم آباد مراجعه کردم که 100 هزارتومان به عنوان شهریه اجباری از من و دیگر پدرومادرها دریافت کردند. لطفا این موضوع و تخلف آشکار مدیران مدارس را از زوایای رایگان بودن تحصیل در مدارس دولتی طبق قانون اساسی کشور، در اوضاع کنونی اقتصادی پیگیری کنید.


فرودگاه
شهروند- در محوطه فرودگاه افراد زیادی با ماشین شخصی مسافرکشی می کنند. این معضل جلوه بدی به فرودگاه داده است. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.


مخابرات
شهروند- مدتی است شرکت مخابرات تعداد زیادی از تلفن های ثابت را به دلیل کسر مدارک یک طرفه کرده است. این درحالی است که صاحبان اصلی بسیاری از این خط های تلفن فوت شده اند و حالا برای اتصال دوباره باید مدارکی به مخابرات یا دفترهای پیش خوان ارائه و مبلغی برای تغییر نام پرداخت شود. بنده به سختی مدارک را تهیه کردم که پس از چند روز مشکل حل شد. اما دوباره از مخابرات پیامی مبنی بر لزوم تکمیل مدارک به این جانب ارسال شد. وقتی به دفتر خدمات امور مشترکان رفتم تا به این موضوع اعتراض کنم، تعدادی دیگر از شهروندان نیز با همین مشکل در آنجا حضور داشتند. چرا وقت مردم برای مسئولان اهمیتی ندارد؟


شهرستان
شهروند- با افتتاح کامل مسکن مهر گلبهار که به گفته مسئولان 40 هزار واحد ظرفیت دارد، جمعیت گلبهار به بیش از 150 هزار نفر خواهد رسید. آیا خدمات درمانی، رفاهی و تفریحی برای چنین جمعیتی در شهر جدید گلبهار فراهم شده است؟
605...0915 بیشتر از 48 ساعت است که آب نداریم. ساعت 15دقیقه بامداد با اتفاقات آب تماس گرفتم اما در پاسخ گفتند: محدوده روستایی به ما مربوط نمی شود. پرسیدم: با کجا باید تماس بگیرم. پاسخ دادند: چه می دانم، زنگ بزن دهیاری! با 137 هم که تماس گرفتم به دلیل اینکه در محدوده شهر قرار نداریم، درخواستم را ثبت نکردند!
شهروند- درختان تشنه میانه جاده کلات (حد فاصل روستای گرجی تا خلق آباد) را آبیاری کنید. در ختان در حال خشکیدن هستند.
449...0935 حدود 2 سال پیش ملکی را در گلبهار خریدم و در شرکت عمران گلبهار به نام خودم ثبت کردم و الان هم در آن سکونت دارم. به دلیل مسائل مالی نتوانستم نمای بیرونی آن را تکمیل کنم. اکنون شرکت مربوط اطلاعیه ای مبنی بر جریمه کسانی که به تعهداتشان عمل نکرده اند صادر کرده است. با توجه به شرایط بد اقتصادی 15 میلیون تومان جریمه بی انصافی است.


تاکسی‌رانی
773...0915 چرا تاکسی‌رانی مشهد از فرزندان نمونه تاکسی‌رانان قدردانی نمی‌کند؟


پلیس فتا
664...0915 چند روز پیش پیامکی برایم ارسال شد که در آن فردی خود را از عشایر چادرنشین معرفی کرده و با قسم دادن و التماس کردن از من خواسته بود 910 سکه طلایی را که پیدا کرده است از او بخرم. کسی نیست جلوی این کلاهبردارها را بگیرد؟


اتوبوس‌رانی
498...0915 با چه تدبیری مینی‌بوس را جایگزین خط 72 کردید؟ فضای این مینی‌بوس‌ها آن‌قدر کم است که مسافران زن و مرد معذب هستند.
048...0917 گران کردن اتوبوس و مترو چه کاری بود که مدیران انجام دادند؟ دیگر توانایی پرداخت این هزینه‌ها را نداریم.


متفرقه
شهروند- دیدن کودکان زباله گرد در کوچه و خیابان تأسف آور است، در حالی که آن ها می توانستند در کانون خانواده ای سالم تحصیل کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->