برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

خریداران در پیش ثبت‌نام خرید خودرو دقت کنند/۵۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۲۷۸۲۲
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
  • ۴
خریداران در پیش ثبت‌نام خرید خودرو دقت کنند/۵۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می‌شود
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل در فروش‌های خودرو، گفت: بنا بر هر علتی، هر یک از شروط نام‌نویسی در هر مرحله نقض شود، خرید منتفی و نام‌نویسی منقضی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس تابش با اشاره به آغاز پیش‌ثبت نام خرید خودرو گفت: الگو‌های مختلف فروش خودرو برنامه‌ریزی شده و در مرحله نخست، فروش فوق‌العاده در دستور کار است که ثبت نام اولیه آن به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه تولید گفت: از میزان تعهد تولیدی که دو خودروساز دارند، ۶۰ به ۴۰ می‌توانند نسبت به ایفای تعهدات قبلی و فروش اقدام کنند و از این ۴۰ درصد سهم فروش نیز، ۶۰ به ۴۰ برای فروش فوق‌العاده و الگو‌های دیگر فروش اقدام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ریزش قیمت در بازار خودرو /سرنوشت بازار خودرو در دست خودروسازان

تابش افزود: نظارت بر چرخه این تخصیص‌ها و انجام به موقع تعهدات معوق و تعهدات جاری و سررسید نشده، از جمله نظارت‌هایی است که وزارت صنعت، معدن و تجارت بر خودروسازان صورت خواهد داد.

 

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در مدت ۱۰ روز مهلت نام نویسی در حوزه فروش فوق‌العاده خودرو برای تامین نیاز روز کشور، نظارت می‌کنیم تا ثبت نام‌ها به درستی انجام شود.

 

تابش گفت: ۵۰ درصد مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می‌شود.

 

وی افزود: بنا بر هر علتی، هر یک از شروط نام نویسی در هر مرحله، نقض شود، نام نویسی منقضی می‌شود و پول کسی که این شرایط را رعایت نکرده است عودت داده می‌شود و خودرو به او تعلق نمی‌گیرد حتی اگر نام او از قرعه کشی بیرون آمده باشد.

 

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اضافه کرد: پس از مهلت ۱۰ روزه ثبت نام اولیه، در ۴۸ ساعت باید اطلاعات ثبت نام کنندگان بررسی و قرعه کشی انجام شود و خودروساز مکلف است در مدت ۴۸ ساعت برنده‌ها را اعلام کند و در مدت یک هفته، پول برنده نشده‌ها را به حساب آن‌ها برگرداند.

 

تابش گفت: مردم می‌توانند موارد تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.
منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
1
2
پیش ثبت نام از کی هس از صبح هر چی سعی میکنیم وارد سایت بشیم نمیشع که
مظلومی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
1
شرط چک صیاد را کلا حذف کنید ، من کارمندم چک سیبا بانک ملی دارم خیلی هم معتبره ، ماشین هم ندارم ، نباید حقم ضایع بشه ، قیمتها خیلی گرونه ، در بازار آزاد نمیتونم بخرم ، فاجعه است!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
2
چراتابش میگویدپول واریز شود مگروزیر نگفت پول احتیاج نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
1
1
آقا مگه نگفتن پولی نیاز نیس واریز بشه تا زمان تحویل خودرو !؟؟پس چی شده الان زدن زیر حرفشون میگن پنجاه درصد باید پرداخت شه!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->