برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند | کارگزاری‌های مجاز را چگونه تشخیص دهیم؟ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشترکان خوش‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در خراسان رضوی در سال گذشته تعطیل شدن روز پنجشنبه چه پیامد‌هایی دارد؟ قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو در بازار امروز (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی
سرخط خبرها

آغاز طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی

  • کد خبر: ۲۷۸۵۱
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
آغاز طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح رایگان گازسوز کردن خودروهای عمومی با گازسوز کردن ۶۰۰ دستگاه وانت‌بار کلید خورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، حمید قاسمی ده‌چشمه افزود: این طرح هم‌اکنون به‌صورت عملی آغاز شده است و پیش‌بینی ما این است که روزانه حدود یک هزار دستگاه خودروی عمومی از جمله تاکسی و وانت‌بار گازسوز شوند.

وی با اشاره به دریافت بیش از ۴۵ هزار تقاضا در سامانه جدید ثبت‌نام دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی گفت: ۲۵ هزار مورد ثبت شده مربوط به خودرو‌های شخصی بوده است که مشمول طرح نیستند و در سامانه جدید در همان مرحله ثبت‌نام شناسایی می‌شوند.

قاسمی با تاکید بر آمادگی کارگاه‌های مجاز و کارخانه‌های تبدیل تاکید کرد: این امکان وجود دارد تا در صورت نیاز ظرفیت این کارخانه‌ها افزایش یابد.

وی زمان انتظار برای تبدیل را حدود یک هفته اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام در سایت https://gcr.niopdc.ir/login و تبدیل خودرو‌های عمومی طبق این طرح رایگان است.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه اولویت این طرح با تاکسی و وانت‌بارهاست، گفت: ظرفیت اولیه کارگاه‌ها برای گازسوزکردن این دسته از خودرو‌ها در نظر گرفته خواهد شد، اما در مراحل بعدی مسافربر‌های شخصی از جمله تاکسی‌های اینترنتی (اسنپ و تپسی و...) و نیز مسافربر‌های بین شهر‌ها و روستا‌ها نیز مشمول طرح خواهند شد.

قاسمی افزود: تاکسی‌های اینترنتی و مسافربر‌های بین شهری و روستایی از طریق فهرستی که وزارت کشور به وزارت نفت ارائه خواهد کرد، به مرور در نوبت تبدیل قرار خواهند گرفت.

وی همچنین با تأکید بر آمادگی زیرساخت‌ها در این سامانه برای دریافت اطلاعات خالص و سرعت گرفتن کار ثبت‌نام، گفت: پیمانکاران طرح نیز هم‌زمان به اطلاعات پنل این سامانه دسترسی دارند و می‌توانند برای کارگاه‌ها و تامین کالا و مباحث مالی برنامه‌ریزی کنند.

قاسمی تاکید کرد: هم اکنون به طور میانگین روزانه ۲۱ میلیون مترمکعب گاز سی‌ان‌جی در کشور توزیع می‌شود که با توجه به زیرساخت‌های موجود امکان افزایش این رقم تا روزانه ۴۰ هزار مترمکعب نیز وجود دارد.
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->