سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت

  • کد خبر: ۲۷۹۱۲
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
  • ۱۸
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت
در حال بررسی این موضوع هستیم که در چارچوب اختیارات فعلی دولت برای اعطای سهام عدالت به جاماندگان، واجدین شرایط و همچنین اشخاصی که مالکیت سهام عدالت به آنها منتقل نشده، اقداماتی را انجام دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماموریت علی لاریجانی رئیس پارلمان به وی برای تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و پیشنویسی نیز در این زمینه تدوین شده است تا بتوانیم در چارچوب اختیارات فعلی دولت برای اعطای سهام عدالت به جاماندگان، واجدین شرایط و همچنین اشخاصی که مالکیت سهام عدالت به آنها منتقل نشده، اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: در پیشنویس تدوین شده آمده که این اقدام از محل ۵۰ درصد سهام که در بخش مالکیتی دولت است و هنوز واگذار نشده تامین خواهد شد تا جاماندگان و مواردی که ذکر شد نیز صاحب سهام عدالت شوند؛ البته این کار با سازوکار و با روشی که متناسب با شرایط کنونی باشد، انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: به عبارتی می‌خواهیم با دولت توافق کنیم تا از موجودی خودش استفاده و در قالب مکانیزمی که در اختیار دارد، این مشکل را حل کند و در تلاش هستیم تا با یافتن راهکاری از طریق همین روش این مسئله را حل کنیم.

پورابراهیمی ادامه داد: اگر این کار انجام نشود و دولت و اختیارات کنونی اش اجازه ندهد تا این کار را انجام دهیم طبیعتا نیاز به قانون داریم که قانون دولت را مکلف کند این اقدام را انجام دهد و همزمان هم پیشنویس متنی تدوین شده که با آغاز مجلس یازدهم در قالب یک طرح دو فوریتی در دستور کار قرار می‌گیرد تا در یک بازده زمانی چند ماهه جاماندگان سهام عدالت را تعیین تکلیف کنیم.

وی بیان داشت: به عبارتی از این طریق، تکلیف قانونی را بر دولت وارد می‌کنیم که دولت طبق مر قانون که بعدا تصویب می شود، مشکل جاماندگان سهام عدالت را حل کند. 

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: هم پیش نویس متن توافق با دولت و هم متنطرح ۲ فوریتی مجلس تدوین و آماده است و در صدد هستیم تا هر چه زودتر جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف  شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
0
1
سلام پس ما ایرانی نیستیم سهام ما چی میشه اینه عدالتتون خدا ازتون نگذره اون موقع من ثبت نام کردم پول ازم گرفت گفت پیامک اومد بیا هیچ پیامکی برام نیامد
عبدالله سالاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
تکلیف ماکه سهام عدالت نداریم چیست وکی ثبت نام میکنند
مصطفی مغانلو
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
من مصطفی مغانلوهستم ازابیک قزوین من ازسهام عدالت یک برگه گرفتم ولی رفتم که آخرین مرحلشوانجام بدهم گفتندسایت بسته شده ماچه کارکنیم لطفارسیدگی فرماییدممنون
روانبخش
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
سلام
برادر من برگه سهام ثبت شده با مهر و امضاء و شماره ثبت دارد اما در سامانه به عنوان سهامدار موجود نيست براي تعيين تمليف به كجا مراجعه كنيم؟ با چه سماره اي تماس بگيريم ؟ لطفا ما را راهنمايي كنيد اگر ممكنه به ايميلمون بفرستيد ممنون ميشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
س.به احتمال زیاد شما جزء۹میلیون نفری هستید که ثبت نام شده اما تو سیستم ثبت نهایی نشده کلا۵۸میلیون نفر سهام ثبت نام شد که از این تعداد فقط۴۹میلیون نفر ثبت نهایی شدن والان فهمیدن که۹میلیون حق شان ضایع شده چون ثبت نام کردید وبا کسانی که به مسخره گرفتن فرق میکنید الان هم پیش نویس ثبت نام به مجلس بادو فوریت داده شده وبعد از جایگزینی نماینده های جدید برای تصویب بزودی به صحن مجلس رفته وثبت نام جدید بزودی از طریق رسانه ها اعلام میشود نگران نباشید موفق و پیروز باشید از طرف یک هم وطن نسبتا آگاه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
1
این چه وضعی هستش نه خودرهبرونه دولت ونه نماینده ونه مسولین هیچ کسی نیست با دادمامردم بدبخت فلک زده کمک کنه من خودم مریض وخانومم مریض پول هرچی پول پیدامیکنم فقط بایدخرج دکترکنم نمیتونم هیچی پسندازکنم اخه این چه جورکشوری هستش که هیچ کسی به دادهیچ کسی نمیرسه..
کوثر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
سلام. از رسانه های محترم میخواهیم که حق جاماندگان از سهام عدالت را پیگیری کنند. این چه عدالتی است که یک ایرانی سهام دارد و یکی دیگه نه. خیلی از جامانده ها واقعا مستحق و نیازمند این سهام هستند و از قشر ضعیف جامعه اند آِیا ا این سهام حق اونها نیست...خلاصه که رسانه های عزیز پیگیری کنید... با سپاس
معصومه خ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
2
ما یه خانواده سه نفره با یه حقوق هستیم سهام شامل حال ما نشده اطرافیان با حقوق بالای 5 و 7 تومن بازنشسته بهشون تعلق گرفته اما ما نه. چرا آخه. مگه کارت ملی نداریم مگه ملیت ایرانی نیستیم مگه سهم نفت و.گاز مارو به ما میدین؟؟واقعا رو چه حسابیه. با این شرایط سخت اقتصادی و . . . .
نوید نیرآبادب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1
1
سلام نوید نیرآبادی هستم با شماره شناسنامه ۰۹۲۰۹۹۲۸۱۱ چرا من دارای سهام عدالت نیستم و این انصاف نیست. لطفا برای برخورداری از این امتیاز مشروع هر ایرانی کمک و راهنمایی کنید و ممنون میشم بهم مشاوره بدید.
نوید نیرآبادب
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
2
سلام نوید نیرآبادی هستم با شماره شناسنامه ۰۹۲۰۹۹۲۸۱۱ چرا من دارای سهام عدالت نیستم و این انصاف نیست. لطفا برای برخورداری از این امتیاز مشروع هر ایرانی کمک و راهنمایی کنید و ممنون میشم بهم مشاوره بدید.
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
سلام سهام بنده چی شد ماها خارجی هستیم مگه تو این مملکت زندگی نمیکنیم مگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
1
سلام. من کارگر هستم و سهام عدالت نگرفتم. مگه ما انسان نیستیم. اکثرا شامل حال کارمندان شده است. این چه سهامی است که اسمش را سهام عدالت گذاشتین؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
1
سلام. من کارگر هستم و سهام عدالت نگرفتم. مگه ما انسان نیستیم. اکثرا شامل حال کارمندان شده است. این چه سهامی است که اسمش را سهام عدالت گذاشتین؟!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
سلام من هم یک ایرانی دارای۴۰ سال سن یک همسر و دو فرزند پسر ۱۲ ساله و دختر ۳ ساله هستم مستاجر هستم هیچ زمین یا خونه یا مغازه ندارم موتور و یا ماشین ندارم کار بدرد بخور ندارم بیمه ندارم پس انداز ندارم بدهی خیلی دارم وام و قسط دارم تنهاچیزهای خوبی که دارم اول خدا بعد تن سالم خودمو زن وبچههام
بقیه داشته‌هام باعث خجالت و دردسرهستن نمیدونم آیا واجد شرایط برای داشتن سهام عدالت ویا حمایت دولت را دارم یا نه این هم جزو نداشتهام هست و باید به لیست نداشتها اضافه کنم
خودمونیم جایی نگید خیلی چیزها ندارم از این لحاظ سرمایه دارم
ناشناس
Netherlands
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
0
اگر معنی عدالت این هست شما درست میگوئید هر کس که بیکار باشه ودنبال کاغذ بازی بهش سهام برسه اسمش را عوض کنید بزارید سهام اداری اسم عدالت را خراب نکنید اگر سهام عدالت میگویید وبه حرفتان اعتقاد دارید واقعا باید با عدالت بین مردم تقسیم کنید مگه کشور سازمان ثبت واحوال وهر ایرانی کد ملی نداشتند که بایستی ثبت نام میکردند شاید یکی مثل من بی سواد چوپان باشد نباید از عدالت بهره ببرد
حسن کورد
Germany
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
0
1
سلام.اوایل رفتیم گفتن شما شامل نمیشید نه ماشین.خونه.مغازه.بیمه .نداشتم الان هم ندارم سهام عدالت هم ندارم چکار کنم
سیف الله عباسی
Germany
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
1
سلام.آقا مدت طولانی زندان بودم برا همین نه خودم و نه هیچکدوم از اعضای خانواده ام نتونستیم سهام اسم نویسی کنیم.اوناکه زرنگن از هر گوشه این دولت میکنن.ما بدبختها به خاطر سوع پیشینه غیر عمد بایست از همه جاو همه امتیازات و انواع اقسام حمایت دولت بایست جا بمونیم.خودم که هیچ خونواده بدبختمم بایست چوب منو بخورن.خدا رو خوش نمیاد . اگه کمکم کنید سپاسگذار میشم.
خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
سهام ندارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->