انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

پخش فصل سوم سریال «تاریک» (Dark) در روز آخرالزمان

  • کد خبر: ۲۸۱۲۴
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
پخش فصل سوم سریال «تاریک» (Dark) در روز آخرالزمان
شبکه نتفلیکس با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ انتشار فصل سوم و پایانی سریال Dark را اعلام کرد.

شهرآرانیوز؛ سال گذشته شبکه نتفلیکس پیش از انتشار فصل دوم، از تمدید سریال Dark (تاریک) برای فصل سوم (فصل پایانی) خبر داد؛ اما حالا در جدیدترین خبرها تاریخ انتشار این سریال سفر در زمان و علمی تخیلی مشخص شده است. این تاریخ در اولین تریلر فصل سوم سریال «تاریک» اعلام شد.  در این تریلر کوتاه شاهد نمایش بخشی از اتفاقات فصل پایانی این سریال هستیم که سوالات بیشتری را نیز برای طرفداران قطعا ایجاد خواهد کرد. اما در پایان تریلر است که مشخص می‌شود فصل سوم سریال Dark قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۷ تیر ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود.

 

 

فصل سوم سریال Dark درواقع در روزی منتشر خواهد شد که بسیاری از طرفداران آن را پیش‌بینی کرده بودند؛ روز آخرالزمان که در داستان فصل قبل مشخص شده بود. درواقع ما سرانجام خواهیم دید که در این روز آیا چرخه شکسته می‌شود یا اتفاق دیگری در انتظار آن‌هاست. در تریلر سریال «تاریک» شاهد آن هستیم که فصل سوم، پایانی برای یک آغاز و همچنین آغازی برای یک پایان خواهد بود؛ درواقع این موضوع به تکمیل چرخه و شروع آن اشاره دارد. در طول تریلر «جوناس» به گذشته بازمی‌گردد و برای لحظات کوتاهی نیز مارتا، جوناس و آدام را مشاهده می‌کنیم و شاهد نوشته «آخرین چرخه آغاز می‌شود» و «آخرین چرخه به اتمام می‌رسد» نیز هستیم. 

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Dark بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه بوده است. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر، سباستین هالک و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «تاریک» حضور داشته‌اند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->