علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

روایتی متفاوت از دوست رومینا: رومینا گفت بهمن تهدیدش می‌کند

  • کد خبر: ۲۸۴۰۲
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
  • ۱۱۰
روایتی متفاوت از دوست رومینا: رومینا گفت بهمن تهدیدش می‌کند
مونا با لحن کودکانه‌ای می‌گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.»

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه اینترنتی «فراز» نوشت: حالا بیشتر از یک هفته از قتل رومینا اشرفی به دست پدرش می‌گدرد. قتلی که با عنوان «قتل‌های ناموسی» از آن نام برده می‌شود، اما شاید عنوان درست‌تر برای آن این باشد که با نوعی از قتل‌های خانوادگی مواجه هستیم که می‌توان آن را «زن کشی» نامید.


اینجا ببینید: فیلم اظهارات عموی رومینا درباره ماجرای قتل در شبکه سه


واکنش‌ها به این خبر از همان ابتدا بسیار بود. سم کم رومینا که هنوز ۱۴ ساله نبود، روند وقوع ماجرا و بیش از آن موضوع قتل به دست پدر موارد بسیار دیگری را نیز به روند اطلاع رسانی افزود.


بیشتر بخوانید: نظر متفاوت سه فقیه درباره مجازات پدر رومینا/حبس کافی است!


اعلامیه ترحیم رومینا اشرفی یکی دیگر از مواردی بود که به حاشیه‌های این قتل خانوادگی اضافه کرد. در حالی نام پدر و همه وابستگان مرد این مقتول نوجوان در اعلامیه وجود داشت که هیچ نام و صدایی از مادر شنیده نمی‌شد. مادری که حداقل تا ۵ روز پس از قتل نیز نام و صدایش وجود نداشت.


بیشتر بخوانید: افشاگری تازه درباره پدر رومینا اشرفی


در مدتی که «رعنا دشتی»، مادر رومینا سکوت کرده بود و بسیاری منتظر صحبت‌های تنها زن آن خانه بودند روایت‌های متناقضی به گوش می‌رسید که به شایعات دامن می‌زد.


بیشتر بخوانید: مراسم هفتم رومینا اشرفی با حضور اهالی روستا+تصاویر


خبرنگار «فراز» با حضور در محله‌ای که «رومینا» روزگاری در آن رفت‌وآمد داشت، به گفتگو با دوست وی پرداخته است. تا به این ترتیب شاید بتوان به زاویه دیگری از زندگی رومینا دست یافت. این که چطور رومینا دختری از روستایی آرام و کوچک با اهالی که به مصلحت جویی و آرامش شهره هستند ناگهان خبر قتل فجیعش توسط پدر، ملی می‌شود و حتی در نهایت یونیسف را نیز به واکنش وا می‌دارد، شاید برای بسیاری عجیب بود. برای درک بهتر آن چه در آن جامعه رخ داده و در نهایت چرا پدری باید دست به قتل تنها دخترش بزند و چرا رومینا باید فرار از خانه را به بودن در آن ترجیح دهد از جمله سوالاتی بود که تنها با حضور و گفتگو با خانواده و دوستان شاید می‌توانستیم به پاسخ‌هایی برای آن برسیم.


بیشتر بخوانید: گفتگو با مادر رومینا اشرفی درباره جزئیات ماجرا +ویدئو


«مونا محمدی» از دوستان رومینا، نوجوان ۱۴ ساله است که به گفته مادرش از کودکی با آن‌ها رابطه خانوادگی داشته اند. او در مصاحبه با فراز از گفت‌وگوی کوتاهی که با رومینا داشته است می‌گوید. گفت‌وگویی که هنگام بازگشت از مدرسه یا یکدیگر داشته‌اند و شاید در آن زمان هیچ یک گمان نمی‌کردند که روزی سر رومینا را بر باد دهد.

 

رومینا گفت بهمن تهدیدش می‌کند

مونا می‌گوید «در تاریخ ۵ اردیبهشت با تماس مدیر مدرسه برای کاری با رومینا به مدرسه رفتیم. در مسیر بهمن خاوری، کسی که حالا به عنوان یکی از متهمین و عوامل قتل رومینا در بازداشت به سر می‌برد، سوار بر موتور جلوی مدرسه پرسه می‌زد.» او می‌گوید وقتی از رومینا پرسیدم که آن پسر اینجا چه می‌کند در جواب گفت: «چیزی به تو می‌گویم، اما به پدرم هرگز نگو!»


بیشتر بخوانید: جزئیات هولناک قتل رومینا از زبان خاله‌اش


او در ادامه با لحن کودکانه‌ای می‌گوید: «رومینا به من گفت که در اینستاگرام در لایوی شرکت کرده و در آن زمان بهمن همه آن لایو را ضبط کرده است و حالا با آن مرا تهدید می‌کند.» بر اساس اظهارات مونا، رومینا حتی هنگامی که با بهمن صحبت می‌کرد از جانب وی تهدید می‌شده است.

 

بر اساس مکالمه‌ای که میان خبرنگار فراز با مونا صورت گرفته است، او با شنیدن تهدید شدن رومینا توسط بهمن علت این که چرا به پدرش نمی‌گوید را جویا شده و رومینا در جواب گفته است: «اگر پدرم بشنود خیلی عصبانی خواهد شد و من را می‌کشد!»

 

مونا که در زمان مرگ دوستش با تماسی خود را به خانه او می‌رساند، و آخرین دیدارشان وقتی است که پیکر بی‌جانش را به امبولانس انتقال می‌دهند در مورد روابط رومینا با پدرش می‌گوید: «رابطه او با پدرش خوب بود. دوستش داشت، اما رومینا می‌گفت که خیلی از پدرش می‌ترسد.»


بیشتر بخوانید: بهمن می‌خواست جنازه رومینا را از خاک بیرون بکشد+ ویدئو


در ادامه مادر مونا محمدی نیز در حالی که مدام می‌گوید رومینا را تهدید کردند، رومینا را با تهدید بردند حرف‌های دخترش را تصدیق می‌کند و ادامه می‌دهد ما از گذشته خانواده رومینا را می‌شناختیم. پدر رومینا همچین مردی نبود، مادرش این چنین نبود. اصلا اینطور خانواده‌ای نبودند. او در تعریف و تمجید از رومینا نیز می‌گوید: «رومینا هم اصلا دختری نبود که عاشق پسری بشود!»

روایت مونا به عنوان دوست رومینا به ابعاد عجیب ماجرا اضافه می‌کند و با سخنان بهمن به عنوان پسری ۲۹ ساله که با دختری ۱۵ سال کوچک‌تر وارد رابطه شده است در تناقض جدی است، اما نمی‌توان به راحتی از کنار سخنانش گذشت. با نگاهی به گفته‌های مونا، شاید بتوان گفت: صحبت‌های او صادقانه‌ترین روایت از زندگی کوتاه رومیناست و رنگ و بوی صحبت‌های آدم‌های دیگر دخیل در پرونده را چندان ندارد.


بیشتر بخوانید: واکنش حساب توییتری دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قتل رومینا اشرفی


به نظر می‌رسد همچنان موارد بسیاری در پرونده رومینا وجود دارد که ابعاد ماجرا را می‌تواند عجیب‌تر نشان دهد. رومینا ۱۴ ساله اکنون در حالی در خانه ابدیش خفته است که شاید تنها کسی بود که می‌توانست تمام حقیقت را آشکار کند. حقیقتی که به نظر می‌رسد حالا چنان پازلی است که قطعات آن به سختی باید در کنار هم قرار بگیرد.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
الهه کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
4
25
ای جان که پیکر بی جانت را بردن پدرت چگونه نگاه کرد حال در خانه ای ابدی خود خفته ای من یه دخترم ولی پدر اصلان دست رو من بلند نکرد بود وای بر پدری که این گونه کند
قاصدک
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پدر بزرگترین ضربه را به خودش و عشقش و جامعه و ناموس زد مطمئن باش که زندگی برای کل خانواده از مرگ هم سیاهتر می شود اما مقصر اصلی طبق گفته های دوست رومینا یعنی مونا همان پسر بهمن است که با استفاده از گول و خدعه و با آگاهی از وضعیت خانوادگی دختر بخصوص عصبانیت پدر عکس و فیلم های دختر بی نوا را بعنوان ابزار شکنجه دختر و خانواده اش،قرار داد این پسر قبلا از این کارهای زشت و پلید یعنی گول زدن دختران نادان به کرات انجام داده درسته پدر عامل اصلی و عموها نیز عوامل تهییج در مرگ دختر هستند اما بهمن خاوری با نیرنگ و ابزار فیلم و عکس دختر را فراری داد و با انتشار عکس های نامناسب عمدا سبب قتل آن دختر شد دروغ می گوید که عاشق دختر بود فرد عاشق هرگز این اعمال زشت و نامردی را در حق دختر دلخواهش نمی کند باید آنقدر در زندان بماند تا بپوسد
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
شما نه یک پدر هستی نه حتی یک مرد که بتونی درک کنی اون لحظه که اون پدر عکسهارو دیده چه حسی بهش دست داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
29
35
دروغ نگویید .واقعیت چیزی است که رومینا برای نجات خود ازدست پدرش با اون پسره فرار میکنه.چقدر بیچاره اید که این خبر رو پخش می کنید.دلم برای شما میسوزه
معین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مفت حرف نزن
منا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
هیچکی از واقعیت خبر نداره بغیر از خدا قضاوت کار ما نیس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ارواح عمه تون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دلت واسه خودت بسوزه
محسن وفائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
دوستان خواهشاً مودب باشن.عامل اصلی قتل بهمن هست.چون پدر راتحریک وغیرتی کردواز کنترل خارج کرد. همشهری های من بسیار بافرهنگ هستند دختر دراین سن باید کنترل میشد.اینم از فرهنگ بیگانگان.
رهنما
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
خیلی هابه پدررومینااعتراض میکنن ومیگن چه جنایتی انجام داده واین آدم جنایکاربایداعدام شود.به نظرمن جنایتکاراصلی کسی هست که بادروغ دخترمعصوم راازراه به بی راهه میکشد.وبرای سواستفاده ازدخترمعصوم عکس وفیلم تهیه میکندکه بااین عکس وفیلم به خواسته کثیف خودش برسد.به نظرمن همچین آدمایی بایدبه اشدمجازات برسندتابرای دیگران تجربه شود....پدررومینابه تنهایی دخترش رانکشته بلکه همه دست به دست هم دادیم تارومیناکشته شود.ازفامیل درجه یک گرفته تاهم روستایی همشهری+فضای مجازی که فرهنگ استفاده ازاین فضارا بایدیادگرفت.
معین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
4
41
خاوری رو بکشید. باحرفاش دختر بی گناه کشت.ـاگه مرده الن اونم خودشو بکشه ...ببین جرات همچین کاری روداری...فردا دوباره میری بغل یکی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
کاملا درسته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اگه دوستش داشت طبق حرفای خودش به عقد دا/م انتخابش میکرد و این مشکلات پیش نمی آمد. پدر و عمو هردو باید قصاص شن بدلیل جنبه عمومی عمل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
24
28
من هم از پدرم متنفرم دوستش ندارم خیلی در حقم ظلم کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
من از همه ی خانوادم متنفرم چون باهام بدن همیشه در حقم ظلم میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
چرا؟ می توانید با اورژانس اجتماعی تماس بگیرید و مشورت بخواهید
مهدی کلانتری
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
4
42
این پسر با توجه به سابقه خیانتش واینکه تهدید دختر کرده باید اعدام شود .
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
7
56
فقط باید اون پسره حرومزاده که ازفرصت استفاده کرده و باکلک با دختر ۱۵سال از خودش کوچکتررابطه عشقی عاطفی برقرارکرده رو تیکه تیکه کنند،دخترهاتواین سنو سال خیلی احساسی هستند،خدا پدرشو لعنت کنه که چتین دسته گلی رو پر پر کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
57
نفرین به بهمن
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
قضاوت کورکورانه نکنید لطفا !!!!
یک مادر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
34
روحش شاد و خدا به مادرش صبر بده .البته فرار در شرایطی بوده که این دختر در خانه پدری احساس ناامنی کرده و احتمال خطر جانی را داده و اینطوری خواسته خودش رو از مرگ نجات بده و فکر دختر ۱۴ ساله به اینجاها نرسیده که پدر رو عصبانی تر میکنه و یا مجبور به بازگشت نزد پدر میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
32
متأسفانه فرهنگ تربیت کودکان در کشورما جا نیفتاده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
18
18
چرااینقدر درمورد این دختر می نویسید بس کنید
کیومرث
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
6
26
قاتل اصلی در اینجا فرهنگ غلط و خرافات و زن ستیزی بوده که به موجب رفتار درست یک زن مرد .و اشنایی با میل آراده هم و قانونی فقط بخاطر مخالفت کورکورانه پدر ...و تحریک عموها و سایر عوامل باعث عصبانیت آنی پدر شده و جنون یه خانواده را، نشانه رفته ...عوامل خاطی .پدر بواسطه عمل قتل ...عموها بواسطه تحریک و تهدید و تعصب بیجا و فضولی در رابطه ...و جوانی که تخلف کرده و حریم خصوصی یک رابطه را در فضای مجازی پخش کرده ...که هر یک باید به منفرد بودن و عذر به تقصیر محاکمه بشوند ..ولی هرچه بود ..هیچ کس حق جنایت فجیح بخاطر ارتباط سالم دونفر ندارد ..اون هم با داس ...باید محاکمه سریع و آنی هم در اجرای عدالت ..همانند تجاوز به کودک هفت ساله که اذهان عمومی رو جریحه دار کرده بود از طرف دادستانی اعمال گردد ..به امید روزی که زن ستیزی و اسارت و بردگی زن از فرهنگ پارسی رخت بربندد...دیگه حتی در عربستان هم پدرسالاری و یا فامیل سالاری نیست ...مسایل ناموسی ..فقط به طرفین رابطه بستگی داره ...پدر و مادر هم فقط به احترام و کرامت ...و پدر حقی در مخالفت و سر بریدن طفل نداره ..و حتی شکنجه و تهدید دختر نگون بخت که در اسارت پدر هست ..باشد روزی که هیچ پدری نه دختر خود و داماد خود را زجرکش نکند ...آنهایی که ادعای انسان بودن و ازادی میکنن ...اما در درون تهی و مظلوم ستیز هستن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پسره حق نداشثه بادختر فرار کند اگر هدفش دید تعصوبی نبوده چرا عکس های بعد از فرار خود را در اینستگرام گذاشته
ماهی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
زن ستیزی ؟

جالبه که اینجا از اهمیت به زنان حرف میزنید ولی اگه همین دختر به دست اون دوست پسرش یا هر کس دیگری کشته بود این همه آشوب به پا نمیشد !!!!
یا اینکه یک مرد ۲۹ ساله و یک دختر ۱۴ ساله وارد یک رابطه با ۱۵ سال اختلاف سنی شدند مهم نیست ! ولی اگه همین دونفر قرار بود ازدواج کنند آسمون به زمین می اومد .....

اینها نشونه ای برای زن ستیزی جامعه هست یا دین ستیزی ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
45
پسره از قیافش معلومه از اون هفت خطاست .... بخدا روز اول چشم های بهمن رو توی سایت حوادث دیدم گفتم از اون مارمولک هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اولا در قانون ارتباط دختر وپسر نامحرم چه سالم وچه غیر سالم درست نبوده وحرام است وجنبه عمومی برای هر دو یعنی دختر وپسر مطرح است که چرا ا تباط گرفته اند هدف از ارتباط چیست وموضوعات فراوانی که مطرح می‌شوند.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
یک پدر هیچ وقت بدفرزندانش نمی خواد مافرزندان هستیم که فکر می‌کنیم عقل کلیم وبیشتر ميدونيم وهر بی صفتی وارد قلب وحریم خصوص میکنیم بدون اینکه فکر کنیم آبروی که خانواده با عزت بدست آوردن ماخراب و ویران میکنیم، درسته پدر رومینا مقصر جگر گوشه کشت اما باعث بانی این کار رو های هستند که اطراف دختران پاک ایران پاس میکنن وازپاکی این دختران سواستفاده میکنن قاتل اصلی رومینا بهمن نه پدرش خانواده بهمن وخواهر نه پدزش، پول یاهرشی که پیدا میشه صاحب داره چه برسه به انسان چه حق داشت دختر وجگر گوشه مردم پنج روز داخل خونه ش داشته باشه که پدر مجبور به چنین کاری کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
17
حیف آدم نباشه به خاطر این پسرهای مزخرف خودش رو به کشتن بده دخترها کمی عاقلانه تر فکر کنند .اینها گول زدن هست نه عشق و عاشقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
14
بدبخت دخترها که زود گول این پسرهای مزخرف رو میخورند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
16
این گول زدن هست نه عشق و عاشقی مگه ما چند تا لیلی مجنون داریم تو تاریخ یکی بود وتمام شد و رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
17
این گول زدن هست نه عشق و عاشقی مگه ما چند تا لیلی مجنون داریم تو تاریخ یکی بود وتمام شد و رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
19
پسرها خودشون چون آزادتر هستند فکر نمیکنند که برای دخترها دردسر درست میکنند ؟و اونها رو گول می زنند تو این موارد بیشتر ضربه به دختر میخوره اون پسره حالا عین خیالش هم نیست فقط به خودش فکر میکنه این هم عشق امروزی !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
18
والله من نمیدونم چه جور دخترهاعاشق این پسرهای بیخود می شید وبه عشق الکی دل می بندید البته دختره سنی نداشته ولی ما که سن بیشتری داریم عاقلانه تر تصمیم میگیریم وبه هر کسی دل نمی بندیم فقط به یک ازدواج خوب و موفق فکر باید کرد ولا غیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
7
والله من نمیدونم چه جور دخترهاعاشق این پسرهای بیخود می شید وبه عشق الکی دل می بندید البته دختره سنی نداشته ولی ما که سن بیشتری داریم عاقلانه تر تصمیم میگیریم وبه هر کسی دل نمی بندیم فقط به یک ازدواج خوب و موفق فکر باید کرد ولا غیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
11
والله من نمیدونم چه جور دخترهاعاشق این پسرهای بیخود می شید وبه عشق الکی دل می بندید البته دختره سنی نداشته ولی ما که سن بیشتری داریم عاقلانه تر تصمیم میگیریم وبه هر کسی دل نمی بندیم فقط به یک ازدواج خوب و موفق فکر باید کرد ولا غیر
عبداله
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
13
بهمن كه انزمان بارومينا دوست ميشود بادخترهاي ديگرهم دوست بود یک موردش خانواده دختر بخاطراعتیاد بهمن شیطانپرست به شیشه دخترشان راتهران فرستادن تا دل ازاین پسر ملعون بکند دودختر دیگر هم حکایت مشابهی داشتند پدر رومینا باید اول بهمن رامیکشت دخترهای کم سن سال اگر ازخانواده سنتی باشد ونقطه ضعفی اگر پیداکند براحتی میتوان باان نقطه ضعف مجبوربکاری کرد یادم نمیره دختری بود باپسر رابطه جنسی سطحی داشت دودختر چون مطلع نبود واغفال شده بود پسره با یک عکس دختر را به بدترین فشارها کشاند این بهمن که سنی نیست بلکه شیطانپرست هست واعتقادی بخدا ندارد وحتی تنش راپر از تتوی ستاره پنج پر شیطانپرستها کرده چه میفهمد ناموس چیه غیر از سواد سیکل وبی کاری واعتیاد به شیشه وفساد اخلاقی ورابطه بادخترهای مختلف ایا پدری که میبیند دخترش خودش رابه بدترین گرفتاری مبتلا کرده وخدا میداند که دختر کم عقل بخاطر حفظ ابروی خود اخرش موجب کشته شدن خودش شد پدرش میتوانست بطوردیگه قضیه راحل کند ولی عکسهایی که از معاشقه این پسر با دختر بود واین شیطانپرست به پدر رومینا فرستاد وباانکه پدر راهمین همسایه ها تمسخرمیکردن ومیگفتن این رضا چقدر بی غیرتست وانقدر اقوام وهمسایه هاگفتن بی غیرت وازان طرف این پست فطرت عکسهای معاشقه خود بارومینا رابه گوشی پدر رومینا فرستاد وحتی دراینترنت گذاشت حالا پدری که سواد کم دارد وحرفهایی که پشتش میزدن ایا منجر بقتل نمیشد من دیدم که پسری بخواهرکسی متلک گفته واو باچاقو طرف راکشته حالا پدر رومینا که گناه بسیاربزرگی کرد ولی فشاری که به این مردامد ازهزاران متلک بالاتربود شخصی بی اعتقاد ومعتاد واهل خانم بازی به خواستگاری دختر کم سالی که هنوز اول راهنمایی است چه حالی پیدامیکنید دختری که هنوز 13 ساله است پسری ط29ساله وان هم الوده به شیشه ومشروب وبی اعتقادبه خدا واهل خانم بازی وازهمه بدتر اهل تهدید ومتاسفانه هردوی اینها هم پای اینستای تتلو مینشستند که سکس بادختر بچه ها را تبلیغ میکرد و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
13
والله من نمیدونم چه جور دخترهاعاشق این پسرهای بیخود می شید وبه عشق الکی دل می بندید البته دختره سنی نداشته ولی ما که سن بیشتری داریم عاقلانه تر تصمیم میگیریم وبه هر کسی دل نمی بندیم فقط به یک ازدواج خوب و موفق فکر باید کرد ولا غیر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
8
والله من نمیدونم چه جور دخترهاعاشق این پسرهای بیخود می شید وبه عشق الکی دل می بندید البته دختره سنی نداشته ولی ما که سن بیشتری داریم عاقلانه تر تصمیم میگیریم وبه هر کسی دل نمی بندیم فقط به یک ازدواج خوب و موفق فکر باید کرد ولا غیر
ااا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
9
عجب!!!
چرا فکر میکنید پدرش خوشحاله؟؟؟
این بهمن باید بندازن جلو سگ
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
13
به نظر من مونا راست میگه چون اون دوست صمیمی رومینا بوده از اون دوست هایی که هممون داریم و دلیلی ندارد که دروغ بگه و ممکنه هر چیزی که بهمن و خواهرش می گن برای خلاص کردن خودشون از این ماجرا باشه.
الان هیچ چیز معلوم نیست چون ممکنه مونا رو تهدید کرده باشند که این حرف هارو بزنه و حرف های بهمن راست باشه.
خدایا خودت این گره کورو بازش کن تا قاطل این بنده خدا قصاص بشه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
11
بچه ها در تمام دنیا تا به بلوغ فکری برسن بر اساس اقتضای سنشون خطاهایی میکنن مسلما خانواده های در این میان موفق هستن که تا بتونم با آرامش با فرزندانشون ارتباط برقرار کنم و در زمان مناسب با جملات مناسب اونها رو راهنمایی کنن بعبارتی این وظیفه والدینه .گویا این پدر آمادگی فقط و فقط برای خشونت داشته که بچه جرات نکرده بهش بگه خطایی کرده و از طرف پسری تهدید شده که اینها همه فرض اینه که چیزایی که گفته میشه درست باشه مگه میشه پسری آدم رو تهدید کنه و آدم بهش پناه ببره.خود مادر عنوان کرده پدر دایم العصبی بوده یکبار اعدام هم کمه هی باید بکشمش بالای دار تا میاد جون بده بکشمش پایین تو صورتش تف کنن.لعنت به والدینی که فرزندانشون رو به بیراهه میکشن.لعنت به مردمی که زندگی شخصی خودشون رو ول میکنن همش پشت دیگران حرف میزنن.لعنت به بی فرهنگی ما.
ناشناس
Germany
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
16
مردا همشون اشغالند چرا مرد همه متجاوز رو نمی کشن ولی دلشون می یاد دخترشون رو بکشند این یعنی اخر ترس و بی غیرتی پسر 29 ساله معلومه به راحتی از یه دختر 14 سال سو استفاده می کنه اون وقت رومینا باید کشته می شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
11
دیگه تمام کنین چقدر ارش مینویسن نا گفته هارو به گور برده طفلک فردا هم یکی دیگه یه چیزی میگه شما هم ادامه میدید دیگه تمومش کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
تننپ
ال
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
7
من عاشق پردم هستم اما پدرم منهم میگه عاقبت این دختر چیشد که با پسره رفت هیچی آخرش مرد . پس او این رابطه ها اولین شخصی که آسیب میبینه دختره چون دختر مثل گلی که حتی با کوچکترین دست ممکن پر پر بشه
الان مثل قضیه رومینا هم مثل گل بود که یک باند اونو پرپر کرده
ناشناس
United States of America
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
لطفا" در نوشتن کامنت ها عفت کلام رو یادتون نره !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
4
آدما وحشی شدن
ناشناس
Germany
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
12
من خودم یه مادرم یه دختر همسن رومینا دارم بنظر من مقصر اصلی این ماجرا اون پسر پست و بیشرفه چون فرار کردن یه بچه از خونه مثل یه بازی کودکانه س تحریک یه دختر بچه خیلی کارراحتیه از عشق و احساسات گفتن و بدترین راه حلو پیشنهاد کردن و قبول کردنش برای رومینا سخت نیست .رومینا دستخوش یه سری احساسات شده که هر دختری در مقطعی از زندگیش مواجه میشه اما مسیر دادن به این حس مهمه نباید اون آقا خودش همچین پیشنهادی به رومینا میداد یا از این فکر و راه حل حمایت میکرد چون ایشون که بچه نبود .پدر رومینا حتما در شرایط بدی بوده در محیط کوچیکی مثل روستا سربلند کردن اون خانواده قطعا خیلی سخت بوده بعداز اون واقعه اما اگر من جای اون مرد بودم از اون پسر انتقام میگرفتم تا یه بار دیگه هیچ مردی نیاد احساس یه دختربچه رو تحریک کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
19
در واقع باید پسره مجازات بشه که به خودش جرات داده وارد زندگی خصوصی مردم شده و دخترشون رو از جمع خانواده جدا کرده و باعث فرو پاشی زندگی این خانواده شده .حتی اگر رومینا هم با پدرش مشکل داشت .اگر بهمن مداخله نمی کرد و به این مسئله دامن نمی‌زد .مشکلی برای کسی پیش نمی امد .در واقع با حضور بی موقع و مزاحمتهاش الان باعث فرو پاشی و بدبختی چندین نفر شده .الان باید پسره مجازات بشه که درس عبرتی باشد برای سایرین که مثل انگل نباشن و مزاحمت و درد سر برای دختران مردم درست نکنند.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
9
امان از ولنگاری فرهنگی عده ایی و جولان سردمداران برای فروش پهنای باند اینستا !!!!
خداوند از مسئولینی که فقط به فکر منافع خود هستند نگذرد .
نت در کشورهای مختلف برای سنین متفاوت ،عملکرد یکسانی ندارد .نت دانش آموز با خانه دار با کارمند .‌‌.....متفاوته .
همین آمریکایی که قانون آزادی حمل اسلحه رو داره نت متفاوت رو عمل میکنه !
حتما به این نتیجه رسیدند که فضای مجازی آلوده کثیف کشنده تر از گلوله های گرم است !!!
این یکنفر اما نت سازمان نیافته هزاران فطرت را لگد کوب میکند .......
امان از بی سوادی رسانه ایی ......
ناشناس
Germany
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
9
به نظر من قانون در کشور ما ناقصه و باید اصلاح بشه . اگه قوانینی مثل کشورهای اروپایی داشتیم هم بچه ها و هم زنان در جامعه بیشتر تحت حمایت بودند و کسی جرات نمیکرد خیلی راحت بهشون آسیب بزنه . قانونی که پدرسالار هست و در اون نامی از زن نیست اصلا قانون نیست . باید کودک آزاری همسر آزاری و قتلهای خانوادگی بیشتر مورد بررسی قرار بگیره و حق و حقوق هر شخص بعنوان شهروند جامعه مشخص باشه تا هر کسی به خودش این اجازه رو نده که مالک زن و فرزند باشه و هر غلطی دلش خواست انجام بده .
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
13
بهترین قاضی خداست .ولی بدون تردید دستان بهمن خاوری هم به خون رومینا آلوده و درقتل شریک است .اگر دراین دنیا از چنگ عدالت جان سالم به درببرد در محکمه الهی تقاص پس خواهد داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
6
شاید هم برای خاموش کردن این آتش به پا شده در کل دنیا باید یکی قربانی بشه اونم بهمن.پدر که اعدام نمیشه پس یکی رو باید کشت تا دل همه خنک بشه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
14
بهمن کثافت باید به اشد مجازات برسد تا درسی باشد برای امثال اون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پدرش با کشتن دختر تمام زندگیشو تا لحظه مرگش زیر پا گذاشته گوش پدر رو پر کردن دشمناش همون عموهاش وگرنه هیچ کسی جگر گوشه خودشو نمیکشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
چه عموهای بی شرفی داشته طفلکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
9
حالا هرچی بوده گذشته ولی لعنت ونفرین بر آن محکمه ای که کودک را به دست پدر عصبانی داد بهمن بد کرد درست خانواده وعموها و همسایه ها وپدر همه مقصرند درست.امادادگاه وقاضی که باتجربه و تحصیل کرده هستند وکلی ادعایشان می شود چرا دختر بی چاره را دست آ ن خانواده ی سردرگم دادن آن قاضی باید مجازات شود چرا از او چیزی نمی گویید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
8
قضاوت کار سختیه.به نظرم مادرباید بیشتر پشت بچه اش باشه.در این مورد قضاوت نمیکنم در کل میگم
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
من واقعا برا این جور پدرانی متاسفم که سر غیرتی شدن بی جا و الکی خودشون دختر خودشو پاره تنشو می‌کشه دختری ک با قلبش جلو رفته تا بتونه از شر همچین خانواده ای راحت بشه من نمیگم کار رومینا خوب بوده منظورم اینه اون فقط انتخابش اشتباه بوده خانواده اون میتونستن به جا این کارای وحشی‌گری رومینا رو به یک روانشناس می‌بردند تا بفهمه کارش اشتباه بود انتخابش اشتباه بوده .روحش شاد باشه من به عنوان یه خواهر درکش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
7
کاش مردا به جای کشتن ناموس و قتل های ناموسی برای نجات آبرو ، خودشونو میکشتند تا از این رسومات نجات پیدا کنند و جامعه بدون جنک و قتل و کشتار چه زیبا می شد
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
5
تاثیری در قتل نمیذاره، خودش رفته یا بردمش مهم نیست. قتل صورت گرفته که نابخشودنی است.
T
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
4
3
سلام.به نظر مونا دوست رومینا دروغ میگه چون اگه بهمن رومینا رو با تهدید از اینستگرام و سو استفاده از جو خانوادگی اش وادار به فرار از خانه میکرد هیچ وقت رومینا،با خبر ساز شدن فرارشان و دستگیری بهمن توسط مامورین و حتی با ورود پای پدرش به ماجرا نمی اومد بگه که با میل خودم‌ از خانه فرار کردم و این پسر را دوست دارم واینکه قصد ازدواج دارن.
دوما حتی اگه یه پسر با چنین طرفندی دختری رو اغفال کنه مسلما اولین کاری که میکنه بهش تجاوز میکنه نه اینکه بگه ما قصد ازدواج داریم.
یکم فک کنیم بعد نشر کنیم یه دختری که لایو میزاره توی اینستگرام اونم با یه تصویر کامل چرا باید از ضبط شدن لایوش بترسه ؟حالا بلفرض که ترسید،بعد بخاطر اینکه پدرش لایو زندش رو نبینه از خونه فرار میکنه اونم لا همون پسر؟ مونا خودت باشی اینکارو میکنی ؟
قاتل اصلی رومینا فقط تعصب مذهبی و اینکه میدونسته
تو مذهب تشییع قصاص نمیشه اینکارو کرده پس خواهشا اسمش رو غیرت نزارین چون اگه پدرش اونطور که بعد قتل دخترش با داس در دست میاد بیرون خونه و میگه غیرتم رو ثابت کردم،براش گوشی نمی خرید و بهش میدون نمیداد.
در نتیجه تو دین برای قتل نفس ک اسمش و غیرت گذاشتن جایی نیست.
تا جایی که حتی خود علما میگن زنت و با کسی در حال زنا دیدی همونجا خودت خطبه طلاقش رو بخون و دیگه هم سمتش نرو چه برسه به اینکه بخوای فاش کنی با آبروش رو ببری،خلاصع اسلام دین خوبیه یه سری ها گرفتن انحصاریش کردن
خلاصه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
5
بسه تورو خدا.اینقد از این دختر هی مطلب نزارین
فلورا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
5
بنظر من اگر خارج از کشور بود حرکت رومینا یک بازی کودکانه بود و بهمن خاوری به جرم کودک آزاری به ۱۸ سال زندان محکوم می شد و رومینا با تجربه ای که بدست آورده بود پخته تر به زندگی ادامه می داد اما در بین جامعه ما دیگری رومینا شانسی برای خوشبختی نداشت و واقعا این کودک راحت شد روحش شاد و خداوند صبر به مادر جگر سوخته رومینا بدهد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
9
اگر بشه این دختره رو تهدید میکرده و واقعیت داشته باشه باید اعدامش کنند این پسررو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
9
سلام عزیزان خانه پدر جهنم که باشه بهتر از ارتباط با همچی اشغال هایی هست اون پسر باید اعدام بشه
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
3
وقتی که ینجه زیاد میخورن اینجوری میشه
بیـکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
4
میدونین چیه شاید شما از هر طرفی که نگاه می کنید فرد مقصر پدر و یا بهمنه
اما من جوره دیگه ای فکر میکنم
مشکل اینه که چرا یک دختر یا اصلا فرقی نمیکنه یک پسر باید توی این سن گوشی به دست باشه
پدر هم واقعا خیلی روانی بوده که خودش گوشی داده دسته بچه و بعدش گلوی بیچار رو میبره
کسی که خربزه میخوره پای لرزشم میشینه
اما در هر صورت حتی اگه دختره از بهمن باردار هم میشد کشتنش جایز نبود
دختره بیچاره خودش گفته منو به دسته پدرم ندید
خودش از ترسه جونش التماسشون کرده
اما اینم یکی دیگه از اشتباها ی دولته ماست که بدون تحقیق درباره ی رفتار پدر بچه رو میسپاره به دستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
هنوز نمیشه چیزی گفت شاید همه این افراد که ماجرای رومیان را تعریف میکنن تهدید شده باشن
بیـکس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
4
میدونین چیه شاید شما از هر طرفی که نگاه می کنید فرد مقصر پدر و یا بهمنه
اما من جوره دیگه ای فکر میکنم
مشکل اینه که چرا یک دختر یا اصلا فرقی نمیکنه یک پسر باید توی این سن گوشی به دست باشه
پدر هم واقعا خیلی روانی بوده که خودش گوشی داده دسته بچه و بعدش گلوی بیچار رو میبره
کسی که خربزه میخوره پای لرزشم میشینه
اما در هر صورت حتی اگه دختره از بهمن باردار هم میشد کشتنش جایز نبود
دختره بیچاره خودش گفته منو به دسته پدرم ندید
خودش از ترسه جونش التماسشون کرده
اما اینم یکی دیگه از اشتباها ی دولته ماست که بدون تحقیق درباره ی رفتار پدر بچه رو میسپاره به دستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
6
به نظر من مقصر اصلی این ماجرا اطرافیان خصوصا افراد درجه یک مثل عمو و .... هستن که با تعصبات بی مورد ، دخالت های بیجا و بیان نظرات مسموم و مغرضانه خودشون پدر بیچاره رو در حد جنون و قتل هدایت کردن خدا ازشون نگذره همیشه آدم بیشترین ضربه ها رو تو زندگی از نزدیکترین کسانش می خوره حالا بماند گناه اون پسر هم کمتر از بقیه نیست .
ناشناس
United States of America
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
6
امیدوارم یه روزی با اومدن منجی عالم تموم این تعصب های الکی و کورکورانه ریشه کن بشه
حسین
Germany
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
الهی آمین
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
چرا باید منتظر ظهور باشیم بریم خودمون این تعصبات مسخره رو ریشه کن کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
7
سلام قضاوت کار خداست فقط هر چقدر میتونید با فرزندانتون ارتباط دوستی بر قرار کنید به هیچ وجه چنین مشکلی پیش نمیاد یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
2
4
پدرمادرمنم ازاول همیشه به مادختراسخت میگرفتن برادرام هرکاری میکردن همیشه پشتشون بودن وهستن تاجایی که زندگی مارونابودکردن ارامشوازماگرفتن وقتی ما احترازمیکنیم میگن اوناچیکاربه شمادارن اگه بیشتراحترازکنیم مارونفرین میکنندمیگن ازنفرین پدرمادربترسیدببینیداخرش خداشماروچیکارمیکنه بخاطرنفرین ما،من به خواهرام وصیت کردم گفتم وقتی مردم نزاریدپدرومادرم برادرام بیان سرخاکم همیشه به مازورمیگن ،این چه قانونیه پدررومیناقصاص نمیشه چون پدرشه میخواست پدرش نباشه مگه رومیناخواسته اونوبه دنیابیارن حالاهم این بلاروسرش اورده
ناشناش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
3
خدا رحم کند. از این مردان بدسفت هم پدر وهم اون پسر بی حیا که چون ازادرتر است باعث این همه مصیبت شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
1
5
بی گناه ترین فرد این وسط دختری بود که کشته شد
مجد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
5
من نمیتونم شخصیت اون پدر رو قضاوت کنم چون نمیدونم باورهاش، فرهنگی که باهاش بزرگ شده، ترسهاش و... چیه وفقط میتونم ازعملی که انجام داده ابرازنلراحتی کنم اما هر روز خوندن این خبر عجیب غمگینم میکنه، روحت شاد دخترک وطنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
5
پدر بیشرفش اگه مرد بود ضعیف کشی نمیکرد و اون پسره نامرد که دخترشو گول زده بود رو میکشت اگه واقعا دردش خدشه دار شدن غیرتش بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
امان از فرهنگ غلط و محدود فکر کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
8
بیایید یاد بگیریم با فرزندانمان دوست باشیم وبه آنها محبت کنیم تا فرزندانمان به دنبال محبت با هر نامردی نرونند
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
7
بهمن خاوری باید اعدام بشه به جرم اغفال یک کودک یه خورده فکر کنید اون دختر طفل بوده انگار که به یه آدم بی عقل تجاوز کنی درسته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
3
5
بیچاره مادرش،من یه پسرم ولی میدونم هیشکی اندازه مادر معصومشعذاب نمیکشه.
پدر همه زندگیمو نابود کرد شاگرد اول تیزهوشان بودم ولی حالا یه معتاد بیکارم ک کارش شده سگدو واسه جور کردن خرج روزانه.میخاسم بگم مرگ خیلی وقتا بهتر از خیلی چیزاس ولی دلم فقط برا مادر میسوزه
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پدر و مادر تنها پناهگاه هر فرزندی است اینکه دختری معصوم با ان سن کم توسط پدر سر بریده می شود هیچ توجیهی برای ان نمی توان پیدا کرد و بخواهیم تقصیرات گردن دیگری بیندازیم ریشه این خوی حیوانی راکه در انسان
بوجود آورده در فرهنگ و عقاید ان جامعه باید جستجو کرد
رویا
United States of America
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
1
همه کسایی که فکر میکنن کار پدررومینا درست بوده یا چاره ای و تقصیری نداشته و یا معتقدن بهمن خاوری باید کشته بشه لطفا دهنشون رو ببندن و نظر ندن ! این مسایل همه جای دنیا اتفاق میفته و چیزی نرمال و خوشایند نیست فرار فرزندی از خونه پدرو مادر و یا عاشق شدن و تصمیم به کاری گرفتن که نرمال نیست توی هر جامعه ای. اگر برای خودتون چنین موردی پیش بیاد عکس العمل تک تک شماها چیه ؟؟!!!! که حالا دارین نسخه میپیچید و نظرات احمقانه میدین راجع به یه خونواده ای که هیچ شناخت و احساسی ندارین بهشون ! توی این موارد باید مددکار اجتماعی و مشاور خانوادگی و مامور قانون در صورت لزوم و یک قانون درست و قوی حمایت از کودکان و مشکلات خانوادگی و رفتاری در خانواده ها با فرزند فراری و خانواده ش مخصوصا اگر دختر باشه که قضیه غیرت و ناموس وسط میاد و بیشتر باید کنترل بشن که پدر و برادر و عمو و دایی با یه تصمیم خرکی و ناجوانمردانه جون دختر و فرزندشون رو بگیرن ! این خر مقدس بازیا و غیرتای بیجای احمقانه چه معنی داره ؟؟!غلط کرده کسی بخواد جون یه آدم دیگه رو با تصمیم خودش بگیره؟! حالا خوبه که خاک بر سر خودش کرده تا آخر عمرش این پدر نادون ؟ ایرانیا یاد نگرفتن برن مشاوره بگیرن وقتی مشکل دارن توی زندگی . حرف شمسی کوره و اره اوره رو گوش میدن و نظر اونا رو میپرسن
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
بابا چرا اینقدر از رومینا میگید یه دختری مشابه رومینا پارسال با یه پسری فرار کرد پدرش پیداش کرد اوردش خونه دیروز نمی‌دونم تحت تاثیر این دختره رومینا قرار گرفت یا خونوادش هی کارشو به رخش کشیدند خودکشی کرد تو سن وسال رومینا بود
ماتم زده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
سلام ب همه دوستان اتفاق تلخی رخ داده ک دل همه را از این جنایت هولناک ب درد اورده این ک چ کسی مجازات میش با قانون هستش ولی من میخام از ی بعد بسیار مهم و حساس ب این موضوع و مواردی از این قبیل ک در گذشته رخ داده و در اینده نیز اگر فکر اساسی و عملی انجام نشه بازم شاهد پرپر شدن رومیناها خواهیم بوداینک پدر رومینا پدری سختگیر بوده ودر روستای کوچکی زندگی میکرده و ووو ا باعث این جنایت شده و پسر ۲۹ ساله ای ک شیشه میکشیده زن باز بوده وووووب این دونفر ختم نمیش امسال پدر رومینا و این پسر در جامعه زیاد هست ک مشکل روان دارن و یا تعصب خشک دارن با اعدام حتی این دو نفر مشکل حل نمیش راه حل در اموزش و پرورش رسانه ملی و دستگاهای ذیربط است رومینا و دخترهای هم سن او بچه های اسیب پذیری هستن اگ در خانه احساس امنیت نمیکرد توی مدرسه هم کسی نبودتا بتونه کانون امن وقابل اطمینانی پیدا کند ویا حتی اگر ک معلم یا روانشنای برای این بچه ها صحبت میکرد بهشون یاد میداد تو این شرایط چ کنن ب چ کسی مشکلشونو بگن حتما رومینا مشکلشو میگفت مدرسه یعنی کانون اموزش و پرورش و دستگاهای ذیربط مسئولا بیاید اینقدر ب اعدام و کشتن فکر نکنیم طرحی نو دراندازیم امیدوارم این چند سطر نیز ب چشم مسئولین دیده بشه تا برای جلوگیری از جنایات بعدی اقدام اساسی بعمل بیاد
غریبه..
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
به نظر من. متهم به اغفال رومینا.برای دور زدن قوانین قضایی دروغ میگوید. اوازنبودن مدارک کافی. برای قاضی. به دروغ متوسل شده است.. کاری که تمام قاتلین میکنند. این متهم. از یک وکیل مشاوره گرفته است.
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
خدا رحمتش کنه بخدا چند روز ناراحتم این طفلیو پدرش کشته اخه چرا به چه جرمی الان زیر خاکه سر عشقش با اون پسره خدا به جنت فردوس ببرتش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
0
0
دوست رومینا فکر کنم دروغ میگوید رومینا با پای خودش رفته با بهمن بهمن که با زور اونو نبرده بهمنم جوان نادانی بوده وفقط بخاطر نادانی وبیسوادی این عمل رو انجام داده مقصر بهمن نیست قصاوت نکنید بهمنم جوان است وفقط عاشق بود مگه در زمان لیلی و مجنون به کوها فرار نکردن قصاوت نکنید بهمن فقط خواسته جوانی کنه این ناموسی نیست بی ناموسی فقرفرهنگیه جامعه س
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
فرزندهرچقدرگناه‌کارباشدبازهم‌بایدبخشیده‌شودچون‌آنهاتنهادلیل‌زندگی‌پدرومادرهستن‌هیچ‌پدرحق‌نداره‌این‌کاروبادخترش‌بکنه‌بایدپدرش‌مجازات‌بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
2
چقدر اینجا همه حرف مفت زدید و به قضاوت نشستید بس کنید دیگه همین امثال شماها با حرف حرف حرف و حرف زدن هاتون قاتل اصلی هستید بسه دیگه بسه .اگه پدر کشته به اولین گفته اش این بوده که غیرتم رو نشون دادم یعنی چی به کی به کجا نشون داده . همین دیگه به امثال شما مردم که فقط حرف میزنید اگه تو دورو برمون یه نگاه بندازیم این جمله رو حاضرم به شرط تمام روزهای عمرم بگم که نشده هر روز یا به تعداد زیاد از مادر پدر و و و .... شنیدیم که مردم چی میگن .. وا خدا فلانی بفهمه چی میگه یا ..... هزاران مشابه دیگه شنیدیم پس بس کنید تو را بخدا بس کنید که همین شماها هستید که قاتل هستید باعث طلاق هستید باعث دعوای خانوادگی هستید باعث ...........وووو هزاران اتفاق بد در زندگی دیگران خواهشنا حرف نزنید قضاوت نکنید قضاوت نکنید قضاوت نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
2
حیف این پسر بی شرف اعدام بشه... باید بامرگ تدریجی بمیره تا درس عبرت بشه.. آخه دختر بچه تو این سن وسال باید با عروسکش بازی کنه...پسره بی وجدان با این کارش دو تا قتل انجام داد ویه عمر عذاب وجدان برای این پدر... حیف زود قضاوت شد این نو جوان
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
اگه بهمن اونو تهدید میکرد چطوری عکس گرفتنباهم درحالیکه رومینا داره لبخند میزنه و ب نظر خیلی خوشحاله
بهترین قاضی خداست...
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
تقریبا همه ی نظرات روخوندم...واقعا این مساله ناراحت کنندست،،قلبم به درداومد،،مغذم هنگ کرد،،،
این اتفاق نتیجه ی۴۰سال توسری خوردن وحقارته،،،چون ازبیرون تحریمیم!!!ازداخل فیلتر...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
توروخدا کم با آبروی اون خانواده بدبخت بازی کنید... یه کمی هم سواد رسانه ای داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
1
عزیزان قضاوت ممنوع
این اتفاق در دل روستایی دنج و آرام برای خانواده ای بی نام و نشان افتاده،هر کدام از ما می‌توانستیم جای این خانواده باشیم.
چی شد که یه دختر پاک و ساده ی روستایی از آغوش گرم خانواده به دامن کثیف پسری ولنگار پناه برد.کودکان ما بیش از شکم سیر به روحی سیراب از عشق و اعتماد خانواده احتیاج دارند.این و ازشون دریغ نکنیم.
میانگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
واقعا رو پدر خیلی فشار بود اون موقه هم بهمن هی ب پدرع میگفت دخترت مال منه قراره برگرد و پدره خیلی هیجان عصبی بهش دست داد و دخترشو کشت اون خانواده کای مشکل داشت و باید ب مشاوره مراجعه میکردند
کیانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
0
0
من هم دقیقا در دوران ۱۴ سالگی با پسری ۲۹ ساله فرار کردم به خاطره اختلافات پدر و مادرم پدر من هم مثل پدر رومینا هم عصبی و هم بی درک و همه بی سواد و خیلی خیلی سر ناموس حساس بود وقتی منو بعداز ۴ روز فرار کردن پیدا کردن از ترس اینکه پدرم منو نکشه از هوش رفتم فقط پدرم به پلیس نگفته بود خودش با چندتا از فامیلها با بردارم که بدتر از عموهای رومینا همش به پدرم میگفت اگه غیرت داشته باشی جلوی همه سرشو میبری اگه تو این کارو نکنی خودم هم پسره هم خواهرمو می کشم تا این حد خشم داشتن اما یکی از مردهای فامیل که با پدرم خیلی خوب بود اومد با پدرم و برادرم چند ساعت حرف زد آروم شدن تا پدرم منو دید ی سیلی محکم بهم زد صورتم کبود شد ورم کرد یکی هم به پسره زد بعدش من با ماشین فامیلمان برگشتم پدر و مادر و برادرم هم با ماشین دیگه برگشتیم خونه وقتی رسیدیم خونه پدرم و بردارم انقدر منو زدن پدرم کم مونده بود من‌ خفه کن به مادرم گفته بودن کاری نداریم فقط میخواییم بترسونیمش صدای جیغ من بلند شد مادرم با مرد فامیلمون اومدن منو از دستتون گرفتن بعدش تا دو روز فامیلمون با پدرم انقدر حرف زد تا یک هفته مدام میومدن خونه ما هم ایشون به من بود که مبادا مشکلی پیش بیاد و آخر هم همون آقا اومد خواستگاری پدرم منو داد بهش بعد از سه ماه زندگی جدا شدیم اما پدرم هرگز آغوشش رو به روم نبست هرگز به خاطره خشمش منو وادار به خودکشی نکرد پدر رومینا ی حیوان هستش چون قبلش رفته درمورد قصاص تحقیق کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
0
0
هرچی که بوده هرکی مقصره به ما ربطی نداره قرار نیس همه آدما مثه هم فک کنن زندگی کنن هرکسی یه اعتقاداتی داره دربرابر اینجور اتفاقاتی یه عکس العملی نشون میده قضاوت کارخداست ن ما.
بدون‌نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
کار رومینا اشتباه بوده ولی کار پدرش اشتباه تر بود اصلا چطور پدری میتونه بخاطر آبرو دست به کشتن بچش بزنه؟؟
فاطمه خانم هنویی میبدی
Germany
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
0
0
خیلی قشنگ بوده که بهمن ۹سالگی عاشقش شده
ناشناس
United States of America
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
1
دوستان بازار شایعات در این روزها داغه .... بهمن و رومینا با هم رابطه ج ن س ی داشتند !! عموی رومینا پدر رومینا رو تحریک به قتل میکرد !! بهمن میخواست جنازه رو نبش قبر کنه و در روستای خودش دفن کنه !! پدر رومینا معتاد بود !! بهمن معتاده !! از رومینا یک عکس مستهجن منتشر شده !! بیاین با انتشار این شایعات , آبروی بیگناها رو نبریم .... و برای خودمون گناه تهمت رو نخریم ..... اینقدر هم نگید ای کاش سر اون بریده میشد ای کاش سر اون بریده میشد !! ای کا این اعدام بشه ای کاش اون اعدام بشه !! خدا جان رو به ما داده ما حق نداریم در مورد جان همدیگه تصمیم بگیریم .... از دید من 10 سال زندان برای قاتل کمه مجازات بیشتری براش در نظر بگیرند مانند حبس ابد .... چون اگر آزاد بشه ممکنه به افراد بیشتری آسیب بزنه .... و هم اینکه حق زندگی رو از دخترش گرفت .... و هم اینکه درس عبرتی باشه برای مردان که دیگه خودشون رو مالک مادران یا خواهرانشون ندونند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
کوتا فضای مجازی بی آبرویها، وجنایتهاببار بیاره این چیزی نیست
a.m
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
ما كه نفهميديم
دخترخاله جونم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
2
0
دخترخاله ی جونم روحت شادویادت گرامی ...لطفابهمن خاوری رواعدام کنیدببخشیدمن این چیزاروروخبرنداشتم کسی هم به من چیزی نگفته بودخیلی زودرفتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->