سرخط خبرها

کلاس های درس حوزه علمیه خراسان رضوی حضوری شد

  • کد خبر: ۲۸۴۰۳
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کلاس های درس حوزه علمیه خراسان رضوی حضوری شد
کلاس‌های درس خارج فقه و اصول و سطوح عالی حوزه علمیه خراسان رضوی از امروز به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی افزود: برگزاری کلاس‌ها، با رعایت موازین بهداشتی از جمله داشتن ماسک و رعایت فاصله‌های فیزیکی در کلاس و ترک مدارس بعد از پایان درس و پرهیز از اجتماع در فضای مدارس برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام علی روشندل اظهار کرد: مدیران مدارس هم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ضدعفونی فضای مدرسه به صورت روزانه و تغییر مکان برگزاری برخی دروس نظارت می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خراسان رضوی گفت: افرادی هم به بیماری خاصی مبتلا هستند نیازی به حضور در کلاس درس ندارند و صوت هر درس را به صورت مجازی دریافت خواهند کرد و برگزاری کلاس‌های سطح دو و سه نیز با نظر مدیران مدارس و رعایت موازین بهداشتی بلامانع است همچنین امتحانات پایان سال تحصیلی شفاهی خارج فقه و اصول و کتبی تفسیر تخصصی این حوزه در ابتدای تیرماه برگزار خواهد شد.

 

کلاس‌های درس حوزه علمیه خراسان رضوی از چهارم اسفند ماه پارسال به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد و در این مدت کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شد.

 

حوزه علمیه خراسان رضوی با هزار و ۲۰۰ سال قدمت و حدود ۴۰ هزار طلبه در حال آموزش در ۱۵۲ مدرسه علمیه تحت نظر دو هزار استاد، پس از حوزه علمیه قم دومین مرکز حوزوی ایران است.  

 

هم اکنون بیش از ۴۰ جلسه درس خارج و ۴۰۰ جلسه درس سطوح عالی در حوزه علمیه خراسان رضوی برقرار است.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->