سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

واکنش شهرداری تربت جام به ماجرای پلمب منزل پیرزن و فرزند معلولش

  • کد خبر: ۲۸۵۱۲
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
واکنش شهرداری تربت جام به ماجرای پلمب منزل پیرزن و فرزند معلولش
روابط عمومی شهرداری تربت جام در اطلاعیه‌ای در خصوص پلمب عملیات ساخت واحد مسکونی در این شهرستان که متعلق به پیرزن و فرزند نابینای او است، توضیح داد.

به گزارش شهرآرانیوز، متن این جوابیه به این شرح است:

 

با سلام
در پی انتشار عکس و مطلبی مبنی بر پلمپ عملیات ساخت و ساز واحد مسکونی متعاق به پیرزن و فرزند معلول توسط شهرداری تربت جام باید یادآوری شود ‌که با توجه به اینکه شهرداری تربت جام از حضور مالک نابینا و فرزند معلول تا بعد پلمپ ملک مطلع نبوده و این ملک از اواسط سال گذشته در حال بنایی و ساخت طبقه دوم می باشد که اولین تذکر کتبی در ۲۷ مهر ۹۸ به مالک‌ابلاغ شده و تا کنون ۵ مرحله کتبی اخطار گردید و ۲ مرحله بعد از سال بوده و علیرغم ابلاغ چندین تذکر شفاهی و کتبی و نصب بنر تخلفات ساختمانی روی دیوار این ملک، متاسفانه مالک هیچگونه توجهی نداشته و بدون مراجعه به شهرداری به بنایی خود بدون پروانه ساخت و بدون ناظر ادامه داده و سقف طبقه دوم اجرا شد که در نهایت نیوجرسی ( دیوار بتی ) به نحوی مقابل در ورودی جاگذاری شده که مانع تردد افراد نمی شود و فقط مانع ورود و خروج مصالح ساختمانی خواهدشد.


ضمن اینکه مالک توسط همکاران برای راهکار قانونی ، راهنمایی شدند و گفته شده که اگر نامه معرفی از ادارات محترم کمیته امداد یا بهزیستی ارائه نمایند، از طرف شهرداری هم در هزینه های صدور پروانه کمک و مساعدت می شود و از جریمه های سنگین کمیسیون ماده صد پیشگیری خواهد شد؛ ولی هنوز هیچ اقدامی در این خصوص یا قانونی کردن ساخت و ساز انجام نشده.


ضمنا اخذ پروانه ساخت و داشتن مهندس ناظر سازمان نظام مهندسی باعث میشود از اتفاقات یا خدای نکرده خسارت های بعدی پیشگیری گردد و متحمل خسارت های مالی و خدای نکرده جانی نشوند.


تاکید می شود با توجه به شرایطی در مطلب منتشر شده اشاره شده ، این خانواده آسیب پذیر هستند، شاهد هستیم مالک در حال ساخت طبقه دوم روی ملک قبلی است و احداث سرویس پله و رفت و آمد به طبقه دوم با وضعیت داشتن معلولین و فرد روشن دل سخت و شاید غیرممکن باشد و از آنجایی که این افراد در طبقه همکف ساکن هستند و مشکلی تا کنون برایشان پیش نیامده و نوه ایشان قصد ساخت طبقه دوم را داشته، باید مهندس ناظر سازمان نظام مهندسی بر مراحل ساخت و ساز نظارت کافی داشته باشد که اتفاقی نیفتد.


در طبقه هم کف این ملک که از گذشته ساخته شده، بدون مجوز و فاقد استحکام بنا می باشد.
ضمنا مالک امروز جهت اقدامات قانونی به شهرداری مراجعه نموده و به احترام احساسات مردم نیوجرسی بعد از ظهر شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ برداشته شد.
دادستان، شهردار و خبرنگاران ایسنا، صدا و سیما، خراسان ، قدس، همشهری و باشگاه خبرنگاران جوان از نزدیک از محل بازدید و نظرات مالک و پاسخ مسولین را شنیدند.

 

با تشکر
روابط عمومی شهرداری تربت جام

 

واکنش شهرداری تربت جام به ماجرای پلمب منزل پیرزن و فرزند معلولش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->