«روز ملی مشهد» قربانی تفسیر قانون| تهرانی‌ها بازهم با نامگذاری روز ملی مشهد مخالفت کردند پروژه‌های زیرساختی فناوری اطلاعات باید اولویت اقدامات شهرداری باشد رانت واردات موز در قبال صادرات سیب! انجام عملیات تراش و روکش آسفالت از بولوار وکیل‌آباد تا میدان چهارسطحی آزادگان مشهد + فیلم فهرست محصولات غیرمجاز آرایش چشم و ابرو، منتشر شد فرماندار مشهد: ۳۰۰ شرکت افغانستانی در این شهر فعالیت می‌کنند نخستین سکوی شفافیت مالیاتی کشور در خراسان رضوی راه‌اندازی شد | شهردار مشهدمقدس: درآمدهای مالیاتی شهر شفاف می‌شود + فیلم رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد خبر داد: اضافه‌شدن حدود ۲۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان شهری تا پایان سال ۱۴۰۴ توسعه حمل‌ونقل عمومی و تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی از اولویت‌های شورای ششم شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شورای ششم با تمام توان در مسیر گسترش حمل‌ونقل عمومی گام برمی‌دارد شهردار مشهدمقدس: دوره ششم مدیریت شهری مسئله‌محور بود | توسعه حمل‌ونقل عمومی و پروژه‌های شهری در دستورکار است + فیلم الحاق ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ درباره منطقه‌ای در مشهد که آغاز بسیاری از طبیعت‌گردی‌هاست | چشمه بلوط، طعم گوارای طبیعت ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو ۵ به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۴) روایتی از دغدغه مسافران طولانی‌ترین مسیر بی آرتی مشهد | ۵  ساعت با مسافران خط ۸۳۰ مشهد، میزبان وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور | تمرکز بر شفافیت مالی و حمایت از صنایع استان شهردار مشهد مقدس از اجرای طرح‌های شهری بر پایه رضایت مردم و سرعت‌بخشی در توسعه مناطق آبکوه و وکیل‌آباد خبر داد اجرای قانون ثبت رسمی معاملات املاک در مشهد، الگوی ملی خواهد شد | حل معضل املاک قولنامه‌ای در دستورکار + فیلم ضرورت تعیین تکلیف طرح‌های پیرامون حرم مطهر رضوی حناچی: باید تلاش کنیم هزینه‌های جاری اداره امور شهر کاهش پیدا کند
سرخط خبرها

گلایه شهروندان از عدم خدمت‌رسانی بیست‌وچهارساعته خطوط منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۰۲۰۵
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
گلایه شهروندان از عدم خدمت‌رسانی بیست‌وچهارساعته خطوط منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۲ مهر ۱۴۰۳)
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی مشهد در خصوص گلایه یک شهروند درباره عدم فعالیت بیست‌وچهارساعته خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی، پاسخ داد.

شهروندی با ارسال پیامکی به شهرآرانیوز، با گلایه از ساعت کاری اتوبوس‌رانی در مشهد نوشت: ساعات کار اتوبوس‌های خطوط منتهی به حرم تا قبل از کرونا شیفت شب بودند تا صبح تعدادی مشغول بودند و هم زائران و هم قشر زحمتکش کارگران هتل‌ها و خدمات اطراف حرم با این اتوبوس‌ها رفت‌وآمد می‌کردند؛ ولی بعد از کرونا متأسفانه ساعات کاری اتوبوس‌ها نهایت تا ۹ شب شده است.

این شهروند در ادامه پیام خود نوشت: این موضوع باعث تحمیل هزینه سنگین به قشر کارگر جهت رفت‌و‌آمد با تاکسی‌ها شده است؛ لذا تقاضا دارم رسیدگی شود.

با پیگیری‌های شهرآرانیوز، درخصوص پیام این شهروند مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: از آنجا که کلیه خدمات سرویس و نگهداری (اورهال) ناوگان در شیفت شب و پس از پایان ساعت خدمات‌رسانی آغاز می‌گردد، امکان ارائه خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی در تمامی خطوط میسر نیست.

وی افزود: به خطوطی که دارای تقاضای حداکثری استفاده از حمل‌ونقل عمومی هستند، ناوگان فوق‌العاده تخصیص داده شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: خط‌یک بی‌آرتی تا ساعت ۲۳:۴۵ و خط ۱۲ تا ساعت ۲۳:۰۰ ارائه خدمت دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->