پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند
سرخط خبرها

بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است

  • کد خبر: ۲۹۱۰۴۶
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است
گلر اسبق سرخ‌پوشان از باشگاه پرسپولیس به اتهام «جعل در اسناد مالی» به کمیته انضباطی شکایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرونده فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و پس از اعلام نظر کارشناس مالی، در جدیدترین اتفاق امروز علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به اتهام «جعل در اسناد مالی» به کمیته انضباطی شکایت کرد.

 در اسناد مالی باشگاه پرسپولیس در رابطه با پرداختی‌های این باشگاه به علیرضا بیرانوند، مبلغ ۳۰۰ میلیون به‌عنوان پاداش ذکر شده بود که این اسناد در پیوست دادخواست شکایت این باشگاه از علیرضا بیرانوند نیز وجود دارد؛ اما در اسناد جدیدی که باشگاه پرسپولیس در اختیار کارشناس مالی قرار داده، سر برگ مربوط به پاداش‌ها تغییر کرده است.

مطابق ادعای مورد شکایت وکلای علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با تغییر سر برگ مربوط به پاداش‌های این بازیکن، این مبلغ را به‌عنوان آپشن و آفر‌ها ذکر کرده که همین موضوع با شکایت بیرانوند از باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی همراه شده است.

در حالی که در روز‌های گذشته اهالی فوتبال در انتظار صدور رأی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند بودند، به نظر می‌رسد شکایت جدید این بازیکن از سرخپوشان باب جدیدی را در این پرونده باز کند و باید در انتظار تعیین تکلیف شکایت بیرانوند از پرسپولیس بابت جعل نیز بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->