نام ۲۴ پرستار ایرانی در فهرست نخبگان علمی جهان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) اطلاعیه آموزش و پرورش برای رسیدگی به اعتراضات آزمون‌های استخدامی معلمی (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) چینی‌ها دیابت نوع ۱ را درمان کردند تعرض به دختر جوان توسط مدرس زبان انگلیسی فراخوان اعزام نیرو‌های داوطلب به لبنان (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳) واژگونی قایق مهاجران ۹ کشته و ۴۸ مفقود برجای گذاشت واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم بر جای گذاشت (۷ مهر ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده انبار مبل در جاده کلات (۷ مهر ۱۴۰۳) هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان اهمیت تصویربرداری در کاشت ایمپلنت جزئیات جدید از انفجار معدن طبس تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان صندوق فولاد واریز شد (۷ مهر ۱۴۰۳) همه ظرفیت‌های قانونی را برای بازگشت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل پای کار خواهیم آورد جا‌های دیدنی کندی در کشور سریلانکا افراد بالغ، فشار خون خود را حداقل سالی یک بار بررسی کنند ۲۴۰ مدرسه عشایری در خراسان رضوی میزبان دانش‌آموزان هستند هاری، یکی از کشنده‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان است | مرگ ۱۳ نفر بر اثر هاری، از ابتدای سال تاکنون (۷ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ دستگاه لیزر غیرمجاز در مشهد کشف و ضبط شد (۷ مهر ۱۴۰۳) تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را زودتر مشخص کنید هشدار فرونشست زمین در مشهد و کرمان علت افزایش نیم‌نمره‌ای میانگین معدل دانش‌آموزان در امتحانات نهایی چیست؟ آغاز ثبت‌نام مرحله ششم کاروان‌های عمره مفرده خراسان رضوی از امروز (۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان

  • کد خبر: ۲۹۱۱۴۰
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان
اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، اما به دلیل هزینه‌های گزاف مسافرت برنامه خود را به تعویق می‌اندازید، با رزرو هتل ارزان اصفهان می‌توانید هزینه‌های خود را کنترل کنید.

گزارش آگهی

از آنجا که بخش زیادی از بودجه سفر به محل اقامت اختصاص می‌یابد، انتخاب اقامتگاه‌های اقتصادی تا حد زیادی در کاهش هزینه‌ها تأثیرگذار است.

نکته بعدی برای مدیریت هزینه سفر، رزرو هتل از سایت‌های معتبر است. ایران هتل آنلاین یکی از مراجع رسمی رزرو هتل در ایران است که با تضمین پایین‌ترین قیمت و ارائه بهترین خدمات، کیفیت سفرتان را افزایش می‌دهد. همچنین با رزرو هتل از ایران هتل آنلاین شما می‌توانید از تخفیف‌های وسوسه‌انگیز سایت استفاده کنید و به طور قابل‌توجهی هزینه‌های اقامت خود را کاهش دهید.

گاهی ارائه تخفیف‌های فصلی و مناسبتی نیز امکانی به شما می‌دهد که بهترین هتل های اصفهان را با قیمتی استثنایی رزرو کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید سفری آرام و خاطره‌انگیز را در هتلی امن و مطمئن تجربه کنید و همه جوره خیالتان بابت قیمت اقامتگاه راحت باشد، سری به ایران هتل آنلاین بزنید. این سایت باسابقه با ارائه اطلاعات کامل درباره هتل و نمایش عکس‌های آن به شما کمک می‌کند تا بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

معرفی 15 هتل ارزان اصفهان

خوشبختانه در نقاط مختلف شهر اصفهان، اقامتگاه‌های اقتصادی متعددی وجود دارد که شما می‌توانید با بودجه منصفانه آن‌ها را رزرو کنید. در این بخش 15 هتل ارزان اصفهان را که به نسبت قیمتشان امکانات خوبی را ارائه می‌دهند، به شما معرفی می‌کنیم.

1- هتل آرماندیس اصفهان

هتل آرماندیس اصفهان هتلی نوساز و لوکس در خیابان کاوه است که ساختمانی مجلل و زیبا دارد. این هتل چهار ستاره در سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرده، اما در همین مدت کوتاه به واسطه ارائه امکانات و قیمت مناسب توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. معماری این هتل تلفیقی از سبک کلاسیک و معماری سنتی ایران است که در ترکیب با دکوراسیون لوکس هتل جلوه‌ای زیبا پیدا کرده است.

هتل آرماندیس ساختمانی 11 طبقه دارد که 74 اتاق، آپارتمان و سوئیت را در خود جای داده است. اگرچه بسیاری از مهمانان معتقدند که امکانات این هتل فراتر از هتلی چهار ستاره است، اما قیمت مناسب واحدهای آن شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر می‌خواهید اقامتی لاکچری و در عین حال مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید، هتل آرماندیس را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان

2- هتل باران اصفهان

هتل باران هتلی سه ستاره در خیابان امام خمینی است که فعالیت خود را در سال 1397 در منطقه‌ای خوش آب و هوا آغاز کرده است. این هتل دارای ساختمانی 7 طبقه با 38 سوئیت و اتاق مجهز است و امکانات خوبی برای پذیرایی از مهمانان دارد. قیمت هتل باران اصفهان به نسبت امکانات و خدمات هتل، منصفانه است و رزرو آن اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه به شما هدیه می‌دهد.

3- هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره یکی از هتل‌های باسابقه و قدیمی اصفهان در میدان نقش جهان است که فعالیت خود را در سال 1373 آغاز کرده است. این هتل ارزان اصفهان در سال 1394 بازسازی شده و دارای 3 طبقه و 54 اتاق است. هتل ستاره اصفهان در یکی از بهترین نقاط اصفهان و در دل بناهای تاریخی و میدان زنده و معروف شهر قرار گرفته است. اگرچه قیمت اتاق‌های این هتل 3 ستاره بسته به امکانات، ظرفیت و اندازه اتاق متفاوت است، اما امکان رزرو اتاق‌هایی با قیمت مناسب نیز در آن وجود دارد.

4- هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب اصفهان هتلی 2 ستاره واقع در خیابان آیت‌الله غفاری است. این هتل ارزان اصفهان فعالیت خود را در سال 1397 آغاز کرده و دارای 3 طبقه و 23 واحد اقامتی است. از مزایای اقامت در هتل آفتاب اصفهان می‌توان به قیمت مناسب، امکانات کافی، اتاق‌های تمیز و دسترسی آسان آن به جاهای دیدنی اصفهان اشاره کرد.

5- هتل ویانا اصفهان

هتل ویانا از دیگر هتل‌های باسابقه و شناخته‌شده اصفهان است که آغاز فعالیت آن در صنعت هتلداری به سال 1354 برمی‌گردد. این هتل ارزان اصفهان در سال 1394 بازسازی شده است و امکانات قابل‌قبولی برای پذیرایی از مهمانان دارد. هتل یک ستاره ویانا اصفهان در خیابان میرداماد واقع شده و 13 واحد اقامتی دارد. مهم‌ترین مزیت این هتل را می‌توان موقعیت جغرافیایی آن دانست؛ زیرا هتل ویانا دسترسی آسانی به میدان نقش جهان و بناهای تاریخی اصفهان دارد و در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری شهر قرار گرفته است.

6- هتل سپاهان اصفهان

هتل سپاهان یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره اصفهان واقع در دل بافت تاریخی شهر است. این هتل فعالیت خود را در سال 1385 در خیابان استانداری آغاز کرده که از آنجا می‌توان به راحتی به میدان نقش جهان رفت. هتل سپاهان اصفهان در سال 1400 به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و امکانات بازسازی شده است و اتاق‌هایی مدرن و مجهز دارد. این هتل دارای ساختمانی 3 طبقه است که 72 واحد اقامتی هتل در آن‌ها پراکنده شده‌اند.

7- هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی هتلی سه ستاره با امکاناتی کافی در خیابان شمس‌آبادی اصفهان است. این هتل ارزان اصفهان جزو هتل‌های اقتصادی شهر است که توانسته با امکانات و خدمات خود رضایت مهمانان را جلب کند.

هتل شیخ بهایی یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره اصفهان از لحاظ کیفیت غذا، امکانات، قیمت و موقعیت جغرافیایی است. این هتل دارای 52 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو و سه تخته و اتاق‌های کانکت است که از نظر تمیزی و نظافت در سطح بالایی قرار دارند. از امکانات هتل شیخ بهایی می‌توان به استخر، سالن بدنسازی، آسانسور، خدمات لاندری، خدمات اجاره خودرو، بوفه صبحانه رایگان و روم سرویس شبانه‌روزی اشاره کرد.

هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان

8- هتل دانشمند اصفهان

هتل دانشمند از دیگر هتل‌های اصفهان است که توانسته با قیمت و امکانات مناسب خود نظر مسافران را جلب کند. این هتل ارزان اصفهان در تیر سال 1399 فعالیت خود را در خیابان کاوه آغاز کرده و دارای 4 طبقه و 38 اتاق و سوئیت است.

هتل دانشمند اصفهان امکانات مدرنی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. برخی از امکانات این هتل ارزان اصفهان شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، بوفه صبحانه، روم سرویس، آژانس مسافرتی، رستوران و کافی‌شاپ می‌شود.

هتل دانشمند در خیابان کاوه، روبه‌روی ترمینال بابلدشت واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد. این هتل در نزدیکی میدان نقش جهان و بناهای تاریخی آن، خانه تاریخی ملاباشی، بازار زرگرها، بازار بزرگ حکیم، و بازار قیصریه واقع شده است.

9- هتل مانی اصفهان

هتل مانی هتلی نوساز در خیابان استانداری است که فعالیت خود را از سال 1402 آغاز کرده است. این هتل ارزان اصفهان دارای ساختمانی سه طبقه با 21 واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه تخته است.

هتل مانی اصفهان در مرکز این شهر قرار گرفته و فاصله کمی با میدان نقش جهان و سایر مکان‌های دیدنی دارد. این هتل در مدت زمان کوتاهی توانسته با ارائه امکانات کافی و سرویس‌دهی مناسب، رضایت مهمانان را جلب کند و امتیاز خوبی را از آن‌ها دریافت کند.

10- هتل سنتی اصفهان اصفهان

هتل سنتی اصفهان هتلی سنتی در خیابان حکیم در نزدیکی میدان نقش جهان است. بنای اولیه این هتل مربوط به دوران صفوی است و 400 سال قدمت دارد. این بنای قدیمی در سال 1385 به طور کامل بازسازی شد و پس از مرمت فعالیت خود را در مرکز شهر اصفهان آغاز کرد.

این هتل ارزان اصفهان به سبک معماری سنتی ایرانی طراحی شده و از المان‌های جذابی در چیدمان آن استفاده شده است. هتل سنتی اصفهان دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی است و 16 اتاق دارد. این هتل فضایی آرامش‌بخش و نوستالژیک دارد و اقامتی آرام را به شما هدیه می‌دهد. حیاط هتل سنتی اصفهان با گل‌های رنگارنگ و گیاهان سرسبز تزئین شده که حضور در آن روحتان را جلا می‌دهد.

ظرفیت اتاق‌های این هتل ارزان اصفهان یک تا هفت نفر است که هر یک اتمسفری جذاب و دلربا دارند. از امتیازات این هتل می‌توان به معماری چشم‌نواز، فضای آرام و زیبای حیاط اندرونی، موقعیت مکانی عالی و برخورد خوب پرسنل اشاره کرد.

11- هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو یکی از هتل‌های چهار ستاره اصفهان است که با وجود ارائه امکانات مناسب، قیمت خوبی نیز دارد. این هتل در سال 1396 در خیابان چهارباغ خواجو به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی 6 طبقه با 114 واحد اقامتی است.

اتاق‌های هتل چهار ستاره خواجو شامل اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌‌های سه تخته تریپل می‌شود که انتخاب هر کدام از آن‌ها به شرایط شما بستگی دارد. ظرفیت کلی این هتل 240 نفر است و اتاق‌های آن با امکاناتی مدرن و استاندارد تجهیز شده‌اند.

از امکانات موجود در اتاق‌های هتل خواجو اصفهان می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون، کتری برقی، سشوار، صندوق امانات دیجیتالی، اینترنت و مینی بار اشاره کرد. توجه کنید که در اتاق‌های این هتل امکان سیگار کشیدن وجود ندارد و برای استعمال دخانیات باید از فضاهای باز استفاده کنید. همچنین خدمات روم سرویس در اتاق‌‌های این مجموعه ارائه نمی‎‌شود و برای صرف غذا باید به رستوران‌های هتل مراجعه کنید.

از امکانات عمومی هتل خواجو اصفهان نیز می‌توان به اینترنت رایگان، سالن‌های همایش و کنفرانس، رستوران، فروشگاه و غرفه خدمات لاندری و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. از نکات مثبت این هتل علاوه بر موقعیت مکانی آن، می‌توان به تمیزی و نظافت واحدها و برخورد محترمانه پرسنل اشاره کرد.

هتل ارزان اصفهان | اقامتی مقرون به صرفه در اصفهان

12- هتل آپارتمان هشت بهشت اصفهان

اگر گروهی سفر می‌کنید یا می‌خواهید مدت زیادی را در اصفهان بمانید، رزرو هتل آپارتمان‌ها معمولاً خرج کمتری روی دستتان می‌گذارد. یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های این شهر، هتل آپارتمان هشت بهشت در خیابان استانداری است.

این هتل ارزان اصفهان فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرده و آخرین نوبت بازسازی آن نیز به سال 1396 برمی‌گردد. هتل آپارتمان هشت بهشت دارای 13 سوئیت و آپارتمان است که در ساختمان چهار طبقه هتل پراکنده شده‌اند. واحدهای این مجموعه اقامتی در عین سادگی، حس بودن در خانه را به شما منتقل می‌کنند و امکاناتی مناسب دارند.

از مزایای این هتل ارزان اصفهان در کنار قیمت و موقعیت مکانی مناسب، می‌توان به تمیزی و نظافت واحدها و برخورد گرم و صمیمی پرسنل اشاره کرد. همچنین هتل آپارتمان هشت بهشت در چند قدمی میدان نقش جهان قرار گرفته و دسترسی خوبی به اماکن گردشگری شهر دارد.

13- هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک اصفهان

هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک در سال 1395 در خیابان امام خمینی، خیابان رسالت به بهره‌برداری رسیده است. این هتل ارزان اصفهان، 18 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد و بهترین گزینه برای اقامت‌های طولانی مدت در اصفهان است. هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک نخستین هتل ویلایی در اصفهان است که با قیمت منصفانه می‌توانید اقامتی راحت را در آن تجربه کنید. این هتل یک پارکینگ اختصاصی هم دارد و در واحدهای آن امکانات کامل پخت و پز نیز در نظر گرفته شده است.

14- بوتیک هتل شهسواران اصفهان

بوتیک هتل شهسواران، هتلی سنتی با ساختمانی باشکوه در خیابان حکیم اصفهان است. بنای قدیمی این هتل قدمتی 150 ساله دارد که در سال 1398 پس از مرمت و بازسازی به بوتیک هتلی خاص تبدیل شده است. این هتل ارزان اصفهان فضایی جذاب و دل‌انگیز دارد و دارای 11 واحد اقامتی است. از امکانات این هتل سنتی می‌توان به پارکینگ اختصاصی، رستوران و کافه در فضای باز، خدمات لاندری، و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

15- اقامتگاه سنتی یاس اصفهان

اقامتگاه سنتی یاس، هتلی اقتصادی واقع در خیابان حکیم و نزدیکی میدان نقش جهان است. این اقامتگاه پیش‌تر خانه‌ای مسکونی بوده که در سال 1399 بازسازی شد و اکنون به محلی برای اقامت مسافران تبدیل شده است.

اقامتگاه سنتی یاس دارای 8 اتاق و سوئیت با ظرفیت بین 1 تا 4 نفر است. این هتل ارزان اصفهان فضایی دوستانه و آرامش‌بخش دارد و از امکانات نسبتاً خوبی برخوردار است. فاصله اقامتگاه سنتی یاس تا میدان نقش جهان به صورت پیاده حدود 10 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس و مترو نیز بین 5 تا 10 دقیقه است.

اقامت در هتل ارزان اصفهان

سفر فرصتی برای کشف ناشناخته‌ها و تجربیات جدید است که برای چند روزی شما را از دغدغه‌های یکنواخت زندگی جدا می‌کند؛ اما گاهی هزینه‌های بالای آن سبب می‌شود که خیلی از ما قید سفر را بزنیم و آن را به زمان دیگری موکول کنیم. اگر می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و هزینه‌ها مانع شما می‌شوند، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل ارزان اصفهان است که تا حد زیادی به کنترل بودجه سفر کمک می‌کند. انتخاب شما برای اقامت در نصف جهان، کدام هتل ارزان اصفهان است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->