سرخط خبرها

خروج نام دمبله از فهرست پاری سن ژرمن

  • کد خبر: ۲۹۱۵۹۵
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
خروج نام دمبله از فهرست پاری سن ژرمن
پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برابر آرسنال در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که درگیری بین لوئیز انریکه، سرمربی این تیم با ستاره فرانسوی‌اش روی اردوی باشگاه پاریسی سایه انداخته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عثمان دمبله به دلیل درگیری با انریکه، برای دیدار با آرسنال از فهرست تیم پاریسی کنار گذاشته شد. این اتفاق می‌تواند برای پی‌اس‌جی دردسر بزرگی به همراه داشته باشد، چون دمبله در یکی از آماده‌ترین فرم‌های چند فصل گذشته‌اش به سر می‌برد و تا به اینجای فصل در تمام بازی‌های پاری سن ژرمن در زمین حضور داشته است. او در ۶ بازی که در این فصل برای پاریسی‌ها به میدان رفته، ۴ گل و ۴ پاس گل به ثبت رسانده است تا تبدیل به ارزشمندترین بازیکن پاریسی‌ها شود.

با این وجود درگیری او با انریکه حالا برای ستاره فرانسوی گران تمام شده است. دمبله در جریان پیروزی قبلی تیمش در دیدار برابر رن یک پاس گل ارسال کرد، اما تعویض او در دقیقه ۸۲ آن مسابقه باعث چالش بین این بازیکن و سرمربی پاریسی‌ها شد. موضوعی که انریکه به سادگی از آن عبور نکرد و حالا نام ستاره تاثیرگذار تیمش را به دلیل همین اتفاق از فهرست نفراتش برای جدال با آرسنال خط زده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->