رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست وزارت دفاع: نیرو‌های مسلح ایران پاسخی سخت و پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی دادند اسلامی: دیدار گروسی با رئیس‌جمهور نیاز به هماهنگی دارد عراقچی: سیاست ما حمایت از مقاومت است سخنگوی دولت: ساعت شروع به کار ادارات همچنان شناور خواهد بود وزیر ورزش: ورزشگاه آزادی تا پایان پاییز ۱۴۰۳، به بهره‌برداری می‌رسد وزیر دفاع: درصد موفقیت عملیات وعده صادق ۲ بالای ۹۰ درصد بود پذیرش دانشجو توسط دانشگاه‌های افسری ارتش فراکسیون وحدت ملی مجلس دوازدهم تشکیل شد مجلس با اصلاح طرح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات موافقت کرد حضور تعدادی از دانشجویان افسری دانشگاه فراجا در مجلس + فیلم عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم «هادی حق‌شناس» به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد ثبت‌نام مجدد داوطلبان انتخابات نظام مهندسی غیرقانونی است
سرخط خبرها

عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم

  • کد خبر: ۲۹۱۹۹۸
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
عراقچی: روز‌های آینده را روشن می‌بینم
وزیر امور خارجه ایران گفت: من روز‌های آینده را روشن می‌بینم، احتمال درگیری وجود دارد، اما نیرو‌های ما آمادگی کامل را دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید عباس عراقچی صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه صبحانه ایرانی در خصوص پاسخ قاطعانه ایران به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: من ابتدا این اقدام شجاعانه نیرو‌های مسلح را خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک عرض می‌کنم، باعث افتخار است که این اقتدار از سوی نیرو‌های ما نشان داده شد آن هم در زمانی که منطقه ما در تنش به‌سر می‌برد.

وی افزود: این اقدام ثبات‌ساز بود، چراکه می‌تواند بازدارندگی ژئوپولیتیک را به منطقه بازگرداند. نیرو‌های مسلح ما آمادگی برای اقدامات احتمالی رژیم صهیونیستی را دارند، هر اقدام جدیدی توسط رژیم و حامیان آن اگر انجام شود با پاسخ سخت‌تر ایران مواجه خواهد شد و این در تماس‌های تلفنی دیشب بنده اطلاع داده شده است.

عراقچی با تکذیب این ادعا که پیش از پاسخ ایران پیامی به آمریکا تبادل شد، عنوان کرد: تبادل پیام به‌ معنی هماهنگی نیست و هیچ تبادل پیامی قبل از پاسخ صورت نگرفت، بعد از پاسخ هشداری به سوئیس داده شد تا به آمریکایی‌ها منتقل کنند و گفته شد که این حق ما به‌ لحاظ دفاعی بود و قصد ادامه نداریم، همچنین هشداری به آمریکا دادیم که خودشان را کنار بکشند و دخالت نکنند.

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به تماس‌های تلفنی شب گذشته با برخی از وزرای خارجه کشور‌های مختلف تصریح کرد: به‌ دلیل اینکه باید پیام‌ها و هشدار‌های ما به تمام کشور‌های ذی‌نفع داده شده و گفته شود که اهداف ما چه هست و اینکه دخالت نکنند این تماس‌ها انجام شد، هر دخالتی می‌تواند با پاسخ سخت ما مواجه شود.

وی در خصوص احتمالات روز‌های آینده گفت: من روز‌های آینده را روشن می‌بینم، احتمال درگیری وجود دارد، اما نیرو‌های ما آمادگی کامل را دارند. دیشب ما فقط اهداف نظامی و امنیتی را مورد هدف قرار داریم و برعکس اسرائیلی‌ها وارد حوزه مردمی نشدیم. ما احتمال می‌دهیم به‌ تدریج در روز‌های آینده شاهد نوعی ثبات در منطقه باشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->