کارت بازی قدوس برای کلبا صادر شد + عکس گاریدو تمرین پرسپولیس را تعطیل می‌کند؟ رونمایی سهراب از مهرداد در لیگ برتر| محمدی مهاجم راس استقلال مقابل رحمتی سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به‌دنبال جذب مهاجم تمام‌عیار | رمضانی یا بلانکو می‌روند
سرخط خبرها

نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران!

  • کد خبر: ۲۹۲۰۵۶
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران!
انتظار هولیگان‌های اینتر برای لگدکوب‌کردن زمین توسط شکارچی تیزچنگی که اگر کت‌وشلوار الساندرو آلتوبلی و کریستین ویری را پرو کند و کراوات آبی و مشکی زامورانو را ببندد نقش اول را در انفجار انبار‌های باروت ایفا خواهد کرد به سرآمد. 

آن‌جا در لشگرگاه نراتزوری، درست در حالی‌که پاواروتی با صدایش همه را بیقرار کرده، دلیر تنگستان که از حوالی دِلوار خود را به سرزمین چکمه رسانده، باز در لیگ قهرمانان به سیم آخر زد و در ملتقایِ بهت و حیرت، نیش سمی افعی بزرگ را بر جسم نگونبختان ستاره سرخی وارد کرد.

آخرین واگویه‌های شفاف پسر بوشهر مؤید این نکته است که او در ضمیر ناخوداگاه خویش تنها به بالا رفتن از پلکان جوزپه مه‌اتزا می‌اندیشد و اگر سیمونه اینزاگی کلید‌های اعتماد را در مشتش بگذارد، به مهره مار ایل بیشونه بدل خواهد شد و از دیوار‌های سربه‌فلک‌کشیده چمپیونزلیگ هم بالا خواهد رفت همان‌طور که در پورتو رفت.

پسری که در شرق میلان آپارتمانی مبله برای خودش اجاره کرده و در برابر آینه قدی به روشن‌کردن چراغ‌های میلان فکر می‌کند، با متقاعدنمودن موسیو اینزاگی توانست فصلی خیره‌کننده را آغاز کند و با تیز کردن تیغ‌ها و تبرها، مهلک‌ترین ضربات را بر جان مدافعان ستاره سرخ وارد کند و کمر به نابودی کاتاناچیو ببندد.

بله ایشان مهدی طارمی هستند؛ تیرخلاص‌زنِ شماره ۹۹ که تیفوسی‌ها از حالا به عشقش بر روی سکو‌ها ضرب گرفته‌اند و جنتلمن ۵٠ ساله‌ای به نام سیمونه به دار زدن بک‌های اسکودوتو توسط او دلخوش کرده است.

درخشش شاهزاده ایرانی باعث شد که او پس از به‌صدا‌درآمدن سوت پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را هم به دست آورد و با انتشار پستی این‌گونه سر به آسمان ساید: «از این‌که توانستم اولین گلم را برای تیمم به ثمر برسانم و جایزه بهترین بازیکن زمین را در بازی امشب دریافت کنم خوشحال هستم. از همه هم‌تیمی‌هایم و هواداران فوق‌العاده‌ای که داریم به خاطر حمایت مداومشان سپاسگزارم. به امید موفقیت‌های بیشتر!»

شکیبایی به خرج می‌دهیم و در انتظار آتش‌بازی مهدی طارمی در شهر آدم‌های رمانتیک می‌مانیم و دلمان روشن است که او سنگر‌ها را شعله‌ور خواهد کرد و به برگ برنده باشگاهی با ۱۱۶ سال عمر باعزت بدل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->