مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت

  • کد خبر: ۲۹۲۰۶
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت
کاهش دادوستدها و همچنین تعطیلات آخر هفته سبب شد قیمت سکه افزایش یا کاهش شدیدی نداشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی آرای در رابطه با وضعیت بازار سکه و طلا در هفته ای که گذشت گفت: قیمت اونس جهانی در اوایل هفته ۱۷۲۹ دلار بود و در طول هفته تا ۱۷۴۴ دلار افزایش پیدا کرد که ناشی از حوادث داخلی آمریکا بود اما در دو روز پایانی هفته (پنجشنبه و جمعه) قیمت اونس جهانی تا ۱۷۰۵ دلار کاهش پیدا کرد که بسیار عجیب بود. درحالی که ارزش دلار به دلیل همین حوادث کاهش پیدا کرده است، به نظر می‌رسید که قیمت اونس جهانی افزایش یابد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در بازار داخلی، از ابتدای هفته‌ای که گذشت، بی نوسان بودن تقریبی قیمت ارز در بازار داخلی، کاهش دادوستدها و همچنن تعطیلات آخر هفته  سبب شد که بازار آرامش و ثبات نسبی داشته باشد، بنابراین نوسانات زیادی در قیمتها نداشتیم. قیمت سکه  در یک محدوده خاصی بود و افزایش یا کاهش شدیدی نداشته و آرام پیش رفت.

وی افزود: قیمت سکه طرح قدیم در محدوده هفت میلیون و۱۰۰ تا هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید هم در محدوده هفت میلیون و۳۰۰ تا هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان بود که در طول هفته با نوسانات جزئی در همین محدوده قیمتی معامله شد. قیمت هر گرم طلا نیز  به همین صورت بود و در طول هفته در محدوده ۷۱۵ هزار تا ۷۳۰ هزار تومان تغییر کرد.

کشتی آرای در رابطه با آخرین قیمت سکه و طلا گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح قدیم هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، طرح جدید هفت میلیون و ۴۸۰ هزار تومان، نیم سکه سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۸۰ هزار تومان و  سکه های یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۷۳ هزار تومان و هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد. حباب سکه در حدود ۳۰۰ هزار تومان بوده و آخرین نرخ ثبت شده برای هر اونس نیز ۱۷۰۵ دلار است. 

منبع ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->