پخش زنده بازی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی فوتسال (۱۲ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت ایوب العملود کار دستش داد خط قرمز دشان روی نام امباپه برنامه‌های استقلال برای خرید مهاجم تلاش بارسا برای بازگرداندن نیمار کاپیتان سابق نساجی در لیگ یک گوندوز مزد نمایش‌های خوبش را گرفت وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان نارضایتی اندونگ از شرایطش در استقلال بازیکنان قطر به خط شدند + عکس فاجعه در خط حمله استقلال طارمی در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان اروپا + عکس چشم لمپارد به نیمکت تیم ملی انگلیس غلامپور تنها دستیار سهراب اسماعیل نژاد در تیم منتخب هفته لیگ والیبال لهستان + عکس مذاکره باشگاه استقلال با دو سرمربی بزرگ اروپایی برای جانشینی جواد نکونام استوری عجیب جلالی چند ساعت بعد از استعفای نکونام + عکس درخواست عربستانی‌ها رد شد | بازی استقلال_النصر در تهران برگزار می‌شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و بولونیا| صلاح به داد آنفیلد رسید نتیجه بازی رئال مادرید و لیل+ ویدیو خلاصه بازی| شکست عجیب در روز بازگشت امباپه
سرخط خبرها

وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان

  • کد خبر: ۲۹۲۳۱۳
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
وضعیت ناامیدکننده لالیگایی‌ها در لیگ قهرمانان
در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های اسپانیایی با کسب تنها ۹ امتیاز از مجموع ۲۴ امتیاز ممکن، یکی از ضعیف‌ترین شروع‌های خود را در این تورنمنت تجربه کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، این عملکرد با درصد کسب امتیاز ۳۷.۵ درصد، دومین شروع بد در تاریخ تیم‌های لالیگا در لیگ قهرمانان به شمار می‌آید. پیش‌تر، در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، نمایندگان اسپانیا با ۳۳.۳ درصد امتیازگیری، بدترین عملکرد خود در این رقابت‌ها را به ثبت رسانده بودند. این آمار نشان‌دهنده کاهش عملکرد و حضور ضعیف تیم‌های اسپانیایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مقایسه با سال‌های گذشته است که معمولاً جزو مدعیان اصلی این رقابت‌ها محسوب می‌شدند. اکنون با توجه به این عملکرد ناامیدکننده، سوالات زیادی در خصوص وضعیت کلی تیم‌های لالیگا و توانایی آنها برای رقابت در سطح بالای اروپایی مطرح شده است.

این روند نگران‌کننده می‌تواند تأثیر مستقیمی بر جایگاه و اعتبار لالیگا در اروپا داشته باشد، مخصوصاً در مقایسه با تیم‌های برتر لیگ‌های دیگر مانند لیگ برتر انگلیس یا سری آ. تیم‌های اسپانیایی باید با افزایش تمرکز و بهبود عملکرد خود، سعی در بهبود شرایط خود در ادامه این رقابت‌ها داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->