طارمی شانس اول جایزه بهترین لژیونر سال آسیا بختیاری‌زاده: هر زمان نخواستند استقلال را ترک می‌کنم تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟ هواداران استقلال خسته از بی‌ثباتی در کادر فنی | فقط سرمربی بزرگ خارجی ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟ موراتا در ایتالیا خانه به دوش شد شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟ برگزاری مسابقه سوپرلیگ کاراته کشور پس از ۸ ماه! پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر تیراندازی | شلیک کاوه به هدف نشست موسیالا، خارج از فهرست ژرمن‌ها تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال | گاریدو به دنبال صدر بررسی عملکرد مربیان موقت در استقلال ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و ویارئال | بلینگام، گمشده این فصل رئال
سرخط خبرها

سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است

  • کد خبر: ۲۹۲۴۴۸
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است
باشگاه پرسپولیس باید قید جذب بازیکن خارجی را بزند.

به گزارش شهرآرانیوز، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اخیرا باشگاه پرسپولیس را به خاطر نقش دادن در ارائه مدارک جعلی پزشکی در مورد نبیل باهویی را به جریمه یک میلیارد تومانی محکوم کرد.

در واکنش به این حکم باشگاه پرسپولیس اعتراض کرده و خواستار بخشش جریمه و گرفتن مجوز برای سهمیه ششم بازیکن خارجی اش شد.

در این باره شنیدیم باشگاه پرسپولیش شانس بسیار کمی در این پرونده دارد چرا که کاملا مشخص است این باشگاه تا حدی در جریان ارائه مدارک جعلی در مورد پرونده باهویی به ایفمارک قرار داشته است. مخصوصا اینکه یکی از اعضای کادرپزشکی اخراجی از این باشگاه رسانه ها و ایفمارک را در جریان این موضوع قرار داده است. چه بسا اگر ایفمارک به شکل جدی تری این موضوع را پیگیری می کرد الان محرومیت پرسپولیس سنگین تر هم بود. با شرایط موجود پرسپولیس شانسی برای گرفتن مجوز سهمیه ششم جذب بازیکن خارجی را ندارد و وعده های مسئولان این باشگاه در این زمینه به هواداران تیم شان می دهند را نباید جدی گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->