طارمی شانس اول جایزه بهترین لژیونر سال آسیا بختیاری‌زاده: هر زمان نخواستند استقلال را ترک می‌کنم تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟ هواداران استقلال خسته از بی‌ثباتی در کادر فنی | فقط سرمربی بزرگ خارجی ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟ موراتا در ایتالیا خانه به دوش شد شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟ برگزاری مسابقه سوپرلیگ کاراته کشور پس از ۸ ماه! پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر تیراندازی | شلیک کاوه به هدف نشست موسیالا، خارج از فهرست ژرمن‌ها تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال | گاریدو به دنبال صدر بررسی عملکرد مربیان موقت در استقلال ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و ویارئال | بلینگام، گمشده این فصل رئال
سرخط خبرها

ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی

  • کد خبر: ۲۹۲۴۵۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی
نماینده پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی ایراد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس و استقلال در تهران میزبان رقبای لیگ برتری خود هستند و از این رو سرخپوشان در ورزشگاه تختی به مصاف چادرملو خواهند رفت و استقلال هم در ورزشگاه شهر قدس با هوادار دیدار خواهد کرد.

در همین راستا چون ورزشگاه تختی بعد از چند سال قرار است برای میزبانی از رقابت های لیگ برتر افتتاح شود حسین بادامکی و دستیار گاریدو از شرایط این ورزشگاه و زمین چمن آن بازدید کردند. آنها بعد از بازدید از بلندی چمن ورزشگاه تختی ایراد گرفته و خواستار کوتاهی آن شدند. در همین راستا نیز مسئولین این ورزشگاه عصر دیروز با کوتاه کردن چمن زمین محل بازی خواسته تیم میزبان را برآوردند کردند.

حالا باید دید بعد از مسابقه گاریدو و شاگردانش از شرایط ورزشگاه تختی رضایت داشته و خواستار میزبانی در این ورزشگاه در ادامه مسابقات خواهند شد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->