سرخط خبرها

زد و خورد مربیان تیم ملی کاراته زنان بخیر گذشت؟!

  • کد خبر: ۲۹۲۶۱۷
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
زد و خورد مربیان تیم ملی کاراته زنان بخیر گذشت؟!
تکلیف دو مربی خاطی کاراته بانوان که در اردوی تیم ملی با یکدیگر درگیری پیدا کردند، مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ستاره موسوی سرمربی تیم امید کاراته دختران ایران و ریحانه نصیری مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختران، چهارشنبه شب جلوی چشم شاگردان خود، درگیری لفظی شدیدی با یکدیگر پیدا کردند که این مساله بعد از گذشت دقایقی به درگیری فیزیکی تبدیل و باعث تعجب همگان شد. این درگیری غیر قابل باور مقابل مجموعه ورزشی شهید کبگانیان (محل برگزاری تیم‌های رده‌های سنی دختران کاراته ایران) شکل گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان کاراته ایران برای حضور در رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی جهان که از چهارشنبه هفته جاری ۱۸ مهر در ایتالیا آغاز خواهد شد، خود را آماده می‌کنند.

در حالی که طی دو روز اخیر، اخبار ضد و نقیضی در خصوص این دو مربی مبنی بر اخراج آنها، خط خوردن از فهرست اعزام به مسابقات جهانی و ... شنیده می‌شود، اما رئیس فدراسیون اظهار نظر دیگری کرده است.

ابتدا در رسانه‌ها اعلام شد که سرمربی تیم کاراته امید بانوان ایران و مربی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان شبانه به دلیل درگیری فیزیکی از تیم ملی اخراج شدند. سپس فدراسیون کاراته هدایت تیم ملی امید در رقابت‌های جهانی را به فاطمه چالاکی سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان واگذار کرد تا به این ترتیب وی هدایت هر ۳ رده تیم‌های پایه را در رقابت‌های جهانی بر عهده بگیرد.

اما روز گذشته رییس فدراسیون کاراته، گفت: به این دلیل که درگیری مربیان تیم‌های ملی کاراته بانوان خارج از محل اردوی تیم ملی بوده است، از اخراج آنها صرف‌نظر کردیم. سید حسن طباطبایی اظهار کرد: به آن شکل درگیری شدیدی نبوده است. این درگیری در خارج از محل اردوی تیم‌های ملی بوده و به همین دلیل نیز از اخراج آنها صرف نظر کردیم.

او افزود: در حال بررسی این موضوع هستیم و قرار است جلسه‌ای نیز در اینباره برگزار شود تا دلایل این اتفاق مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف این دو مربی به همراه تیم‌هایشان عازم رقابت‌های قهرمانی جهان در ایتالیا می‌شوند، گفت: بله به همراه تیم‌هایشان اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->