سرخط خبرها

مشهد، شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی

  • کد خبر: ۲۹۲۷۸۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
مشهد، شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی
مشهد مدت‌ها بود که چنین شور و حال و همدلی را در بُعد ورزشی به خود ندیده بود. انگار عزمی استانی ایجاد شده است تا مشهد سرانجام میزبانی شایسته برای برگزاری این رویداد باشد.

با نزدیک‌شدن به تاریخ برگزاری دیدار ایران و قطر به میزبانی مشهد این روز‌ها شاهد این هستیم که جلسه پشت جلسه و بازدید پشت بازدید در نقاط مختلف این شهر در حال برگزاری است. مشهد مدت‌ها بود که چنین شور و حال و همدلی را در بُعد ورزشی به خود ندیده بود. انگار عزمی استانی ایجاد شده است تا مشهد سرانجام میزبانی شایسته برای برگزاری این رویداد باشد.

واقعیت این است که مدت‌هاست در ورزش مشهد به دلایل مختلف خاک مرگ پاشیده بودند و با وجود تحرکاتی که در بحث توسعه زیر ساخت‌ها در این شهر انجام می‌شود، اما شور و نشاط ورزش قهرمانی در پایتخت مذهبی ایران کمتر دیده می‌شد. سقوط تیم‌های فوتبال و حضور کم‌رمق نمایندگان دیگر رشته‌ها در مسابقات کشوری و بین‌المللی باعث قهر ورزش‌دوستان با میادین شده بود.

اما حالا با ورود تیم ملی به مشهد شور و شوقی جدید در این شهر به وجود آمده و به مسئولانی که معمولا از مدیریت برگزاری دیدار‌های پر هیجان در این شهر طفره می‌روند یادآوری کرده است که ورزش قهرمانی چه موهبت بزرگی برای بالا نگه‌داشتن نشاط اجتماعی است.

در روی دیگر سکه باید به این نکته هم اذعان کرد به برکت برگزاری مسابقه مقدماتی جام جهانی در مشهد بازدید‌هایی از سوی مسئولان بلندمرتبه استاتی از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی انجام شد که ایجاد امیدواری می‌کند با بذل توجه بیشتر این پروژه‌های زیر ساختی بودجه‌های بهتری کسب کنند و زودتر به ثمر رسند.

این که استاندار حالا به اهمیت ورزش در پایگاه اجتماعی‌اش پی برده و دیگر ارگان‌ها نیک به یادآورده‌اند که شهر برای پویایی به شور و شوق میزبانی‌ها و مسابقات معتبر نیاز دارد را به فال نیک می‌گیریم و دعا می‌کنیم این میزبانی به شکلی آبرومندانه و بی‌حادثه انجام شود تا کسی برای برگزاری بازی‌های بین‌المللی بعدی پشت دستش را برای میزبانی داغ نکند. تا مسئولان استانی بدانند که به بهانه ورزش هم می‌توانند دور هم جمع شوند و تصمیمات عامه‌پسند و خوشحال‌کننده بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->