سرخط خبرها

آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد

  • کد خبر: ۲۹۳۱۴۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد
آینده اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریوناتد بیشتر از هر زمان دیگری مبهم به نظر می‌رسد و عمر حضور این مربی هلندی در اولدترافورد به نظر رو به پایان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با وجود اینکه تن هاخ، حتی پس از نتایج فاجعه‌باری که تا به اینجای کار گرفته هنوز معتقد است که باشگاه هنوز به او اعتماد دارد، اما مالکان یونایتد سه‌شنبه، ۱۷ مهر در جلسه‌ای ویژه دور هم جمع می‌شوند تا درباره آینده نیمکت تیمشان تصمیم گیری کنند.

سر جیم رتکلیف، یکی از مالکان، قرار است در این نشست از پیش برنامه ریزی شده در لندن در کنار سایر مالکان و مدیران یونایتد، از جمله عمر برادا، مدیر عامل باشگاه، دن اشورث، مدیر ورزشی و جیسون ویلکاکس، مدیر فنی شیاطین سرخ شرکت کند. عملکرد و نتایج این فصل یونایتد باعث نگرانی شده است و مهمترین موضوع جلسه مالکان و مدیران منچستری تصمیم درباره آینده سرمربی‌شان است.

تساوی بدون گل منچستر در دیدار گذشته‌اش برابر استون‌ویلا باعث شد که یونایتد به رکورد یکی از بدترین شروع‌های خود در لیگ برتر برسد. آنها از ۷ بازی نخست خود در لیگ تنها ۸ امتیاز بدست آورده‌اند و در رتبه چهاردهم لیگ حضور دارند.

این شرایط باعث شده است که هواداران منتظر خروجی جلسه مهم مالکان بوده و امیدوار باشند که پس از ۲ فصل و نیم نتایج ضعیف، بالاخره تن هاخ را رو به در‌های خروج از باشگاه ببینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->