درخشش مستند «باران سیاه در چشمانم» در جشنواره‌های ایتالیا و کانادا آلبوم «این روزها» احسان خواجه امیری در راه انتشار ستارگان سینما صداپیشه «شنگول منگول» شدند درگذشت ایرج خواجوی، پیشکسوت نقاشی مشهد اجرای ۸۶ موسیقی صحنه‌ای در خراسان رضوی | ۳۲ هزار نفر به تماشای موسیقی صحنه‌ای نشستند مستند «چوب» به هند می رود درباره کیم ته هیونگ یا آقای «وی» جذاب‌ترین مرد جهان | الگوی دست کاری شده یک مرد! سیمای زنی در غربت فراموشی | نگاهی گذرا به زندگی گلی ترقی، نویسنده معاصر ایرانی زمان پخش و تکرار سریال «کیمیا» در شبکه آی‌فیلم ویژه‌برنامه‌های روز جهانی پست در رادیو صبا + زمان پخش برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان زمان پخش برنامه مربوط‌ به «جناب خان» در شبکه نسیم اعلام شد هنر، خنده و وقار | درباره سریال «جوکر ۲» با حضور بانوان لیاقت مردم مشهد، سالن‌های تئاتر بیشتر و بهتر است «بگو بخند» به آنتن بر می‌گردد + زمان پخش فلسفه‌دان مینیمالیست قلمرو ادبیات را فتح می‌کند؟ | مرور یک گمانه‌زنی درباره برنده نوبل ادبیات ۲۰۲۴ آموزش داستان نویسی | آنجا که قله ها نام ندارند فیلم جدید «ویل اسمیت» مشخص شد
سرخط خبرها

برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان

  • کد خبر: ۲۹۳۲۷۵
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
برگزاری سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار در سراسر استان
سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای نخستین بار، در سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، ویژگی متفاوت سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی (رضوان) برگزاری این رویداد برای نخستین‌بار در سرتاسر استان است.

برخلاف دوره‌های گذشته جشنواره تئاتر استانی که در مشهد متمرکز بود، امسال قرار است شهرستان‌های شرکت‌کننده نیز پذیرای این دوره از جشنواره باشند.

به این‌ترتیب از یکم تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳ بخش ویژه جشنواره، کودک‌و‌نوجوان، جوان و نمایش‌نامه‌خوانی، در شهرستان‌ها هم اکران عمومی می‌شود.

بر این اساس، هر شهرستانی که اثری در جشنواره دارد، در شهرستان خودش اجرای عمومی خواهد داشت. در مشهد هم از یکم تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳، بخش ویژه در برخی فرهنگ‌سراهای شهر اجرای عموم می‌روند.  

آغاز بازبینی آثار هنرمندان شهرستانی در بخش اصلی

دیگر خبر سی‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی (رضوان) اینکه، با پایان‌یافتن بازبینی آثار هنرمندان مشهدی برای شرکت در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان)، بازبینی آثار هنرمندان شهرستانی از امروز آغاز شد.

پس از سه روز بازبینی آثار هنرمندان مشهدی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، هیئت انتخاب آثار جشنواره، بازبینی آثار شهرستان‌ها را آغاز کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->