گاریدو فعلا به ایران نمی آید ارونوف به بازی با ایران فکر می‌کرد! پرسپولیس امارات را به قطر ترجیح می‌دهد تاکید وزیر ورزش: لیگ نخبگان در شهر قدس برگزار نشود مهاجم سابق پرسپولیس زندانی شد! کمک رفقای قلعه نویی به تیم ملی! سهراب بختیاری زاده در استقلال می‌ماند| جدایی نوازی و غلامپور جنگ حقوقی آگوئرو علیه بارسلونا پوگبا به تیم ملی فرانسه نزدیک شد کین تمرینات انگلیس را از دست داد سندروم مصدومیت‌ها به منچستریونایتد رسید امارات یا ورزشگاه پاختاکور ازبکستان، میزبان بازی ایران با قطر فرهاد مجیدی گزینه پنهان شهریاری بازگشت جلالی به تمرینات تیم ملی فوتبال ایران ورود پلیس فتا به مسئله بیرانوند و پرسپولیس سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است! رکورد ۳۰ ساله کشتی دنیا در انتظار بازگشت باروز ۶۴ قهرمان ورزشی راهی دانشگاه شدند جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال
سرخط خبرها

سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است!

  • کد خبر: ۲۹۳۳۳۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان: تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است!
سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: باشگاه‌ها نسبت به تیم‌داری در لیگ بانوان تمایل ندارند و این شرایط باعث شده بازیکنان ملی‌پوش بلاتکلیف بمانند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز، میترا شعبانیان با اشاره به وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان تصریح کرد: متأسفانه الان وضعیت لیگ برتر والیبال بانوان خیلی بد شده و تکلیف تیم‌های شرکت‌کننده مشخص نیست. برخی باشگاه‌ها از تیم‌داری در لیگ خودداری کردند و برخی دیگر هم که قصد تیم‌داری دارند از بازیکنان بومی استفاده می‌کنند و همین باعث شده که بازیکنان ملی‌پوش بلاتکلیف باشند. این شرایط تنها به والیبال ایران آسیب می‌زند. خیلی جالب است که وضعیت لیگ دسته یک مشخص شده، اما سوپرلیگ هنوز مشخص نیست چه تیم‌هایی شرکت می‌کنند. بازیکنان ملی‌پوش برای اینکه بدون تیم نمانند مجبورند به لیگ دسته یک بروند.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن درباره اینکه به احتمال زیاد باشگاه ذوب آهن دیگر در رشته‌های غیرفوتبالی تیمداری نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر آن طور که من شنیدم تیم‌های پیکان، مهرسان، ذوب آهن در لیگ تیمداری نمی‌کنند مابقی تیم‌هایی هم که در لیگ حضور دارند به دلیل وضعیت اقتصادی به دنبال بومی‌گرایی هستند. با این شرایط اوضاع اصلاً جالب نیست و من نمی‌دانم چرا برای لیگ برتر والیبال بانوان هیچ کاری انجام نمی‌دهند! به نظرم تمام تمرکز فدراسیون والیبال روی آقایان است و همه باشگاه‌ها به دنبال تیمداری در بخش والیبال آقایان هستند، اما به بانوان توجهی ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->