لحظه نجات خانمی که قصد خودکشی از روی پل را داشت+ فیلم (۱۷ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت خبر داد: افزایش حقوق دستیاران پزشکی اسامی مکمل‌های ورزشی تقلبی اعلام شد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) مصطفی سالاری رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی شد+ بیوگرافی و سوابق ماجرای تکان دهنده از قتل عام خانواده لارستانی + فیلم (۱۷ مهر ۱۴۰۳) معرفی ۶۴ نفر از مدال‌آوران برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌ها دستگیری ۴ شرور در منطقه پنجتن مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) تولد نوزادان چهارقلو در سومین زایمان مادر کرمانشاهی (۱۷ مهر ۱۴۰۳) انتشار فراخوان امریه بنیاد ملی نخبگان ۱۵ تا ۴۹ سالگی، سنین مناسب برای بارداری | داشتن فرزند بیشتر نشانه بودن در طبقه اجتماعی پایین‌تر نیست وزیر آموزش و پرورش: میزان کاغذ مصرفی برای کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ هزار تن است ۲۱ فوتی در مازندران بر اثر استفاده از مشروبات الکلی تقلبی (۱۷ مهر ۱۴۰۳) اقدامات وزارت بهداشت برای کاهش مرگ و میر کودکان | غربالگری تکامل سه میلیون و ۳۶۰ هزار کودک تجهیز بیمارستان قائم(عج) مشهد به دستگاه تشخیص زودرس بیماری‌های روماتیسمی بیش از ۹ میلیون مسافر در خراسان رضوی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند معاون وزیر دادگستری: تعداد کودکان کشور از جمعیت بیش از ۴۰ کشور کوچک دنیا بیشتر است + فیلم رئیس جمعیت هلال‌‌احمر جمهوری اسلامی: در دو روز گذشته، حداقل ۱۱ امدادگر در حملات صهیونیست‌ها به لبنان شهید شده‌اند درباره رفاه در زندگی که به‌تنهایی حال کودکان را خوب نمی‌کند | رنج پنهان کودکی دارو‌های نسل جدید دیابت به حمایت‌های بیمه‌ای نیاز دارد خراسان رضوی در بین ۵ استان با بیشترین کودک بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی دستیار ویژه رئیس‌جمهور: ما از منظر کودک، باید برای کودکان سیاست‌گذاری کنیم واکسن آنفلوانزا زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیست ترافیک سنگین در میدان استقلال و بولوارهای کوثر و عبادی در مشهد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی وضع هوای سراسر کشور تا اواخر آبان ماه ۱۴۰۳
سرخط خبرها

مصطفی سالاری رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی شد+ بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۲۹۳۳۷۹
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
مصطفی سالاری رئیس جدید سازمان تامین اجتماعی شد+ بیوگرافی و سوابق
با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد. وی در دولت روحانی نیز مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود.

به گزارش شهرآرانیوز، با صدور حکمی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.

مصطفی سالاری یک سیاستمدار و مدیر اجرایی ایرانی است که در سال ۱۳۵۵ در شبانکاره (استان بوشهر) متولد شده است. او دارای دکترای حقوق از دانشگاه تهران است و در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان استاندار بوشهر و گیلان خدمت کرده است. از دیگر مسئولیت‌های برجسته او می‌توان به مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد که از سال ۱۳۹۸ به عنوان شانزدهمین مدیرعامل این سازمان منصوب شد.

در طول فعالیت خود در سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری پروژه‌های مهمی مانند اجرای نسخه الکترونیک خدمات و طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به اجرا درآورد. او همچنین سابقه فعالیت در وزارت نفت و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را دارد.

او پیش از مدیرعاملی سازمان تأمین اجتماعی، سالاری به مدت دو سال استاندار گیلان بود و در این دوره توانست پروژه‌های توسعه‌ای مختلفی را به سرانجام برساند​.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->