انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد قلعه نویی: خیلی‌ها فکر می‌کردند گروه آسانی داریم سردار آزمون: کری خوانی را دوست دارم ماشاریپوف: لژیونر‌های ایرانی برای فوتبال به امارات نمی‌روند
سرخط خبرها

انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی

  • کد خبر: ۲۹۳۵۶۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی
رییس فدراسیون کشتی از حضور در انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی انصراف داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی که مدت‌ها پیش برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی اقدام به ثبت نام کرده بود، از حضور در این انتخابات کناره گیری کرد.

دبیر حدود ۷ ماه پیش برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی ثبت نام کرد، اما پس از مدت کوتاهی با توجه به در پیش بودن المپیک پاریس و نداشتن فرصت برای مذاکره با کشور‌های دیگر، از حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی کنار کشید.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->