حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه!
سرخط خبرها

نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی!

  • کد خبر: ۲۹۳۵۸۴
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی!
سپهر صدرای مشهد از حریف خود گیتی پسند در خانه شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های سپهر صدرای مشهد و گیتی پسند اصفهان در هفته دوم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد در حضور هواداران پرشور مشهدی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان امیر حسینی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ از حریف خود شکست خوردند.

شاگردان امیر حسینی در ست‌های اول و سوم و با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافتند و در ست‌های دوم و چهارم و پنجم و با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۱۳ از حریف خود شکست خوردند.

در حالی که بازی در ست پنجم با نتیجه ۱۱ بر ۱۱ برابر و توپ در دست تیم گیتی در جریان بود، بازیکن تیم سپهر صدرا به اشتباه یک توپ دیگر وارد زمین بازی کرد که داور دستور سرویس به جا داد. دستور داور با درگیری و تنش بازیکنان و به وجود آوردن حواشی و فحاشی هواداران شد که تا دقایقی جو سالن مهران را ملتهب کرد. پس از گذشت دقایقی بازی مجددا از سر گرفته شد که تیم سپهر صدرا با وجود اینکه تیم برتر زمین بود، نتوانست بازی را به سود خود به پایان برسند و دومین شکست خود در لیگ برتر را در خانه متحمل شد.

سپهر صدرا در هفته نخست لیگ برتر والیبال برابر شهرداری ارومیه شکست خورده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->