نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
سرخط خبرها

واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۲۹۳۵۷۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال
فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال باردیگر نسبت به شایعه بازگشتش به این باشگاه واکنش نشان داده و اعلام کرده مدیران استقلال به دنبال جذب سرمربی بزرگ خارجی هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی درباره شایعه بازگشت به استقلال گفت: «دو سه روز پیش در یک صحبت تأکیدی اعلام کردم که قصد ندارم برای مربیگری به استقلال بیایم. البته مدیران استقلال به من لطف داشتند و برای مذاکره به دبی آمدند و اگر قرار من برگشتن بود، همان زمان پیشنهاد شهریاری و سمیعی که از آنها بابت این اعتماد متشکرم، قبول می‌کردم ولی برنامه من فعلاً بازگشت به فوتبال ایران و کار در استقلال نیست و شایعات در این زمینه را کاملاً تکذیب می‌کنم. آنچنان که می‌دانم برنامه باشگاه استقلال به استخدام یک سرمربی خارجی است و امیدوارم هر کسی که می‌آید، بهترین نتیجه را در این باشگاه بگیرد و وظیفه ما هم حمایت کردن است و این کار را انجام خواهیم داد.»

مجیدی ادامه داد: «من در روز‌های گذشته، استوری‌هایی درباره روز‌های خوش استقلال منتشر کردم تا به هواداران یادآوری کنم همیشه بعد از سختی‌ها، شرایط خوب از راه خواهند رسید. همانطور که خود ما بعد از یک دوره طولانی سخت، موفق شدیم در نهایت استقلال را با کمک بچه‌ها، مدیریت و هواداران، به قهرمانی ایران برسانیم. این استوری‌ها هیچ مصرف دیگری هم ندارند، ضمن اینکه من خودم این کار را انجام ندادم و هواداران با لطفی که همیشه به من دارند، اقدام به ساخت آن کردند و من هم فقط آنها را بازنشر کردم و هرگونه شایعه دیگر در این باره را از بالا تا پایین تکذیب می‌کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->