سازمان ملل درباره توزیع سلاح بین‌ شهرک‌نشینان صهیونیست هشدار داد رئیس جمهور پزشکیان فردا عازم ترکمنستان خواهد شد ۱۶ شهید و ده‌ها زخمی در کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه جبالیا (۱۸ مهر ۱۴۰۳) سفارت ایران در لندن به اتهام‌پراکنی مقام امنیتی انگلیس واکنش نشان داد عراقچی: برای رایزنی در خصوص مسائل منطقه به عربستان سفر کردم انفجار یک مهمانپذیر در خیابان طبرسی مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) عراقچی وارد عربستان شد + ویدئو اردوغان: اسرائیل «سازمان تروریستی صهیونیستی» است پزشکیان: استانداران جدید برای تحقق گفتمان وفاق ملی و به‌کارگیری مدیران براساس توانمندی تلاش کنند بررسی بودجه ۱۴۰۴ از هفته آینده در دولت آغاز خواهد شد شهردار ساری برکنار شد عراقچی به عربستان سعودی سفر کرد نامه ۳۹ نماینده مجلس شورای اسلامی به شورای عالی امنیت ملی درباره تجدید نظر در دکترین دفاعی مشاور فرمانده سپاه: سردار قاآنی در چند روز آینده نشان فتح دریافت خواهد کرد سردار رادان: همراهی مرزنشینان و مرزبانان، سبب استحکام مرزهای کشور است توضیحات وزیر ورزش درباره آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه آزادی وزیر بهداشت از پرداخت مقدار زیادی از مطالبات پرستاران خبر داد وزیر ارتباطات: در آینده نزدیک اخبار خوبی درباره موضوع فیلترینگ اعلام می‌کنیم سخنگوی دولت: موضوع فیلترینگ در دولت در حال پیگیری است | قبل از کار کارشناسی درباره بنزین هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد رئیس سرویس جاسوسی انگلیس: داعش و القاعده احیاشده و بار دیگر اروپا را هدف قرار می‌دهند قانون‌مداری، شرط تحقق امنیت پایدار استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد طوفان‌الاقصی و تداوم آرمان فلسطین
سرخط خبرها

استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد

  • کد خبر: ۲۹۳۴۸۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد
استاندار جدید خراسان رضوی گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر استفاده خواهم کرد.

غلامحسین مظفری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: از حسن اعتماد آقای رئیس جمهور و هیئت محترم دولت سپاسگزارم. خوشبختانه کابینه نظر مساعدی درباره خراسان رضوی داشتند و این انتخاب با رأی کامل هیئت دولت انجام شد که نشان از توجه ویژه اعضای آن به استان خراسان رضوی دارد.

وی درباره برنامه‌های خود عنوان کرد: در حال حاضر صحبت در ارتباط با برنامه‌ها و جزئیات آن را زود می‌دانم. اما به برخی رئوس آن اشاره خواهم کرد که در راستای بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های استان است.

مظفری ادامه داد: استان خراسان رضوی و شهر مشهد متعلق به امام رضا (ع) است و باید در شأن و جایگاه ولی‌نعمتمان قدم برداریم و خادم خوبی باشیم. گام اول، بهره‌مندی از ظرفیت‌های متعدد در استان است که خوشبختانه زیرساخت‌های مطلوبی داریم و دستگاه‌هایی مانند شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی می‌توانند به رشد و بالندگی بیشتر استان کمک کنند.

مقام عالی دولت در خراسان رضوی در ادامه گفتگو با شهرآرانیوز تصریح کرد: یقیناً کار‌های خوبی در استان اتفاق افتاده است که ادامه خواهد یافت و نواقص و کاستی‌ها جبران خواهد شد. توسعه و آبادانی استان، استفاده از ظرفیت‌های مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران و مرکز استان، نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری فعال و پویا، از مهم‌ترین اقدامات ما خواهند بود.

مظفری همچنین به اهمیت بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: بخش خصوصی در خراسان رضوی از رتبه و اهمیت بالایی برخوردار است و ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری‌های ما در استان، از بخش خصوصی حاصل می‌شود. توانمندسازی و بهره‌مندی از این امکان مؤثر، در دستور کار بنده خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی در پایان، با اشاره به حضور نخبگان در استان گفت: ما باید از ظرفیت‌های نخبگان استفاده کنیم. چالش‌ها و مشکلات مهم استان با استفاده از نظرات نخبگان برطرف خواهد شد و همه باید برای اعتلای خراسان رضوی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر، با تأکید بر ضرورت وفاق و بهره‌مندی از مواهب استان باید قدم برداریم. از تمام ظرفیت‌های استان برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر استفاده خواهم کرد. بار دیگر از اعتماد دولت چهاردهم و رئیس جمهوری تشکر می‌کنم و امیدوارم به عنوان خدمتگزاری صدیق برای مردم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف دولت و محرومیت‌زدایی حرکت نماییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->