ادعای مضحک رسانه‌ انگلیسی درباره سردار قاآنی تکذیب شد ویدئو| شمار شهدای لبنان به ۲ هزار و ۱۶۹ نفر رسید رئیس‌جمهور عازم ترکمنستان شد | پزشکیان درباره این سفر چه گفت؟ (۱۹ مهر ۱۴۰۳) نامه وزیر خارجه ایران به وزرای خارجه تمام کشور‌های جهان (۱۹ مهر ۱۴۰۳) صدراعظم آلمان: همچنان به اسرائیل سلاح ارسال می‌کنیم پاکستان ۷ اکتبر را روز ملی حمایت از فلسطین اعلام کرد انتصاب سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهدمقدس روایت وزیر خارجه از رایزنی با همتای قطری در دوحه ویدئو | انهدام تانک اسرائیلی با موشک حزب‌الله در مرز لبنان رزمایش نیروهای واکنش‌سریع ارتش‌های ایران و عمان برگزار شد قالیباف با رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان دیدار کرد دیدار و رایزنی‌های مهم عراقچی با نخست وزیر قطر رهبر معظم انقلاب به سفیر ایران در لبنان هدیه دادند تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی» اجرای یک طرح آزمایشی برای پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی امام جمعه مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت کرد «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد قالیباف با رئیس‌جمهور تاجیکستان در دوشنبه دیدار کرد هم‌زمان با رزمایش‌های مشترک ایران و عمان، امیر حیدری به مسقط رفت نماینده روسیه در سازمان ملل: اسرائیل علاقه‌ای به حل مسالمت‌آمیز مشکلات ندارد چین نگرانی خود را درباره اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز کرد آمریکا: سنوار زنده و تصمیم‌گیرنده اصلی در حماس است وزیر امور خارجه: ایران برای هر سناریویی آماده است و مقاومت را رها نخواهد کرد
سرخط خبرها

روایت وزیر خارجه از رایزنی با همتای قطری در دوحه

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۳
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
روایت وزیر خارجه از رایزنی با همتای قطری در دوحه
وزیر خارجه ایران گفت «بحث آوارگان در لبنان و فعالیت‌هایی که باید برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شود»، در دیدار با همتای قطری بررسی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به دوحه سفر کرده است، از رایزنی‌های مشترک با شیخ «محمد بن‌عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر درباره توقف جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه خبر داد.

عراقچی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: در در ملاقات‌های عمومی و خصوصی بحث‌های خیلی خوبی صورت گرفت. درباره نگرانی‌های جدی در منطقه در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی اتفاق‌نظر وجود دارد.

او همچنین اشاره کرد که «بحث آوارگان در لبنان و فعالیت‌هایی که باید برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شود»، از محور‌های رایزنی با وزیر خارجه قطر بوده است.

وزیر خارجه ایران در این‌باره گفت: اتفاق‌نظر خوبی وجود دارد و ما رایزنی‌های خوبی داشتیم و قرار است این اقدامات با کشور‌های دیگر منطقه ادامه پیدا کند.

عراقچی که هفته گذشته به لبنان و سوریه سفر کرده بود، روز چهارشنبه به ریاض رفت و با «محمد بن‌سلمان» ولی‌عهد و «فیصل بن‌فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی درباره مسائل منطقه رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه ایران ساعتی پیش دوحه را به مقصد تهران ترک کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->