حردانی و قدوس بازی با قطر را از دست دادند نتیجه بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی(۱۹ مهر ۱۴۰۳)| به صرف خمیازه ویدئو خلاصه بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی(۱۹ مهر ۱۴۰۳) سفر رونالدو به قلعه حسن خان لغو شد| استقلال و النصر در امارات تاج‌فیروز: مشهد ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی، ملی و بین‌المللی دارد برنامه‌ریزی لیگ ستارگان قطر به نفع پرسپولیس تمام می‌شود تاریخ و ساعت بازی ایران - قطر مشخص شد کریم باقری مربی پرسپولیس شد نادال از دنیای تنیس خداحافظی کرد حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | باخت خانگی دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق
سرخط خبرها

نتیجه بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی(۱۹ مهر ۱۴۰۳)| به صرف خمیازه

  • کد خبر: ۲۹۳۷۴۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
نتیجه بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی(۱۹ مهر ۱۴۰۳)| به صرف خمیازه
بازی تیم های ایران و ازبکستان لحظاتی قبل به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند به مصاف ازبکستان رفت. در این دیدار حساس ملی پوشان ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفتند.

باز هم در این بازی شاهد یک سبک بی روح و کسل کننده از تیم قلعه نویی بودیم. نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم صالح حردانی با کارت قرمز داور مسابقه از زمین اخراج شد تا کار برای ایران سخت تر از قبل شود.

این دیدار خواب آور در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت‌.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->