محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» جدید در راه تلویزیون صوت | دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام «هم قفس» + متن آهنگ فروش ۴۰ هزار بلیت «خجالت نکش ۲» در اکران آنلاین ۱۱ فیلم مستند با موضوع غزه در شبکه مستند + زمان پخش درگذشت «فرشاد فرهی»، معمار پیشکسوت احمد محمود راوی رنجی است که زیسته بود معرفی قهرمانان ایران وظیفه ماست | گفتگو با مقام اول چهارمین جشنواره «داستان حماسی» در بخش «رمان» «لوریس چکناواریان» آخرین آهنگساز از نسل رُمانتیک‌های ایران پیام وزیر فرهنگ برای هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان کدام آثار «هان کانگ»، برنده نوبل ادبیات، به فارسی ترجمه شده است؟ رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی‌بصری معرفی شد «هان کانگ» اهل کره جنوبی، هجدهمین زن برنده نوبل ادبیات رادیو صبا به سراغ هوش مصنوعی می‌رود صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ «تگزاس ۳» پرفروش‌ترین فیلم امسال تاکنون (۲۱ مهر ۱۴۰۳) نیم‌قرن تجربه ارزشمند در «عصر داوود کیانیان» اطلاعیه مهم دبیرخانه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برای بازبینی آثار
سرخط خبرها

نیم‌قرن تجربه ارزشمند در «عصر داوود کیانیان»

  • کد خبر: ۲۹۳۸۴۰
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
نیم‌قرن تجربه ارزشمند در «عصر داوود کیانیان»
با حضور داوود کیانیان، هنرمند سرشناس تئاتر کودک و نوجوان، در مشهد، برنامه‌هایی برای بحث و گفتگو و انتقال تجربه تدارک دیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به حضور  استاد داوود کیانیان در روز‌های شنبه و یکشنبه (۲۱ و ۲۲ مهر ۱۴۰۳)، سه برنامه برای علاقه‌مندان تدارک دیده شده است که به شرح زیر است:

برنامه اول، شنبه صبح ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تالار گلستانه قدیم و تلاش جدید (بولوار سازمان‌آب، نرسیده به میدان فردوسی، مجتمع فرهنگی و ورزشی اداره کار) اجرا می‌شود.

در این برنامه، استاد کیانیان بیش از نیم قرن تجربه خود را در عرصه تئاتر به ویژه در گروه تئاتر پارت و فعالیت‌های صنفی و انجمن‌های تخصصی و فعالیت در عرصه تئاتر بزرگ‌سال به اشتراک خواهد گذاشت.  

برنامه دوم، شنبه عصر ساعت ۱۷:۳۰ در محل تالار فردوسی (سه‌راه ادبیات، جهاد دانشگاهی) اجرا می‌شود  که در آن، بزرگداشتی برای این هنرمند سرشناس برگزار خواهد شد.  

برنامه سوم، یکشنبه صبح ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل روزنامه خراسان (بولوار سازمان‌آب) اجرا می‌شود که در این نشست، استاد با فعالان عرصه تئاتر کودک و نوجوان گفتگو خواهند داشت و تجربیات خود را منتقل خواهند کرد.  

حضور برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان در هر سه برنامه آزاد و رایگان است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->