پای هوش مصنوعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران باز شد آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۱ مهر ۱۴۰۳) محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» جدید در راه تلویزیون جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم لمپا در دستان «بود و باش» صوت | دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام «هم قفس» + متن آهنگ فروش ۴۰ هزار بلیت «خجالت نکش ۲» در اکران آنلاین ۱۱ فیلم مستند با موضوع غزه در شبکه مستند + زمان پخش درگذشت «فرشاد فرهی»، معمار پیشکسوت احمد محمود راوی رنجی است که زیسته بود معرفی قهرمانان ایران وظیفه ماست | گفتگو با مقام اول چهارمین جشنواره «داستان حماسی» در بخش «رمان» «لوریس چکناواریان» آخرین آهنگساز از نسل رُمانتیک‌های ایران پیام وزیر فرهنگ برای هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان کدام آثار «هان کانگ»، برنده نوبل ادبیات، به فارسی ترجمه شده است؟ رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی‌بصری معرفی شد «هان کانگ» اهل کره جنوبی، هجدهمین زن برنده نوبل ادبیات رادیو صبا به سراغ هوش مصنوعی می‌رود
سرخط خبرها

محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» جدید در راه تلویزیون

  • کد خبر: ۲۹۳۹۴۲
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» جدید در راه تلویزیون
فصل جدید مسابقه تلویزیونی «پانتولیک» در روز‌های آینده روانه آنتن می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جواد فرحانی که اخیرا تهیه‌کنندگی سریال «غریبه» را در تلویزیون برعهده داشته و همچنین تهیه «پدرِ قهوه» مهران مدیری را عهده‌دار است، ضمن اعلام اینکه ساخت فصل جدید مسابقه «پانتولیگ» در روز‌های آینده آغاز خواهد شد، اعلام کرد این مسابقه با تغییراتی همراه خواهد بود.

اولین قسمت از مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار بهمن ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سه رفت.

«پانتولیگ» برنامه‌ای در حوزه مسابقه و سرگرمی با محوریت بازی پانتومیم است که با اجرای محمدرضا گلزار از تلویزیون پخش شد. این بازیگر پیشتر در سال ۹۷، اولین حضورش در قاب تلویزیون را با اجرای مسابقه «برنده باش» تجربه کرد؛ هرچند تعطیلی ناگهانی این مسابقه و خروج از جدول پخش به دلیل شائبه‌های مطرح شده، پایان خوشایندی را برای آن رقم نزد.

پس از تعطیلی برنامه شبکه سه، گلزار سراغ اجرای مسابقه «هفت خان» در شبکه نمایش خانگی رفت که شباهت‌های زیادی به «برنده باش» داشت، اما «هفت خان» به مسابقه‌ای پربیننده تبدیل نشد.

اجرای مسابقه سوم توسط محمدرضا گلزار پس از «برنده باش» و «هفت خان» در حوزه اطلاعات عمومی، با محوریت بازی پانتومیم، به نظر از حاشیه دور بود. این مسابقه که مدتی است پخش آن در تلویزیون به اتمام رسیده قرار است فصل دومی هم داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->