آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس شهردار مشهد: اولویت فعلی مدیریت شهری؛ ایجاد حال خوب برای شهروندان است+ویدئو درباره محمدولی اسدی، نایب تولیت آستان قدس رضوی | خادمی که تیرباران شد رضایت مردم از عملیات زمستانه شهرداری مشهد اخذ تاییدیه طلب مالی شهرداری مشهد از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی تدوین طرح مطالعاتی توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد برای جمع‌آوری معتادان متجاهر ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۲۹ آذر ۱۴۰۳) اسکان ۱۴۹ نفر بی‌سرپناه و کارتن خواب در مددسرای شهرداری منطقه ثامن مشهد در روز‌های برفی
سرخط خبرها

استقبال ۴۱ درصدی شهروندان از بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۹۴۱۵۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
استقبال ۴۱ درصدی شهروندان از بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری مشهد
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از استقبال ۴۱ درصدی شهروندان از بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری خبر داد.

مهدی یعقوبی در حاشیه بازدید از بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: طی ۶ ماهه اول سال جاری استقبال شهروندان از بازار‌های میوه و تره‌بار گسترده بوده به طوری که طی این مدت افزایش ۴۱ درصدی در تعداد مشتریان و ۱۰۶ درصدی در میزان فروش گزارش شده است.

وی بیان کرد: ۱۸ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر فعال و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، در جانمایی و پراکنش این بازار‌ها سعی شده دسترسی تمامی شهروندان به بازار‌های میوه و تره‌بار آسان باشد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، طرح حذف واسطه‌ها برای تهیه میوه و تره بار در این بازار‌ها شروع شده و محصولات به شکل مستقیم از مزرعه و تولید‌کننده به خریدار و مصرف‌کننده می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->