سرخط خبرها

نجم‌الدین شریعتی: ذائقه سازی رسانه‌ها برای مخاطبان ضرورت دارد

  • کد خبر: ۲۹۴۱۶۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
نجم‌الدین شریعتی: ذائقه سازی رسانه‌ها برای مخاطبان ضرورت دارد
مجری برنامه «سمت خدا» و فعال رسانه‌ای در سلسله نشست‌های انتقال تجربه در مشهد حضور پیدا کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نجم‌الدین شریعتی، در سلسله نشست‌های انتقال تجربه که در شهرداری مشهد برگزار شد، بیان کرد: اصل اول در همه رسانه‌ها صداقت است و راستی با مردم در رسانه‌ها یک سرمایه مهم به شمار می‌رود، فعالیت در رسانه بسیار ظریف و حساس است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها مانند آیینه هستند و باید واقعیت را انعکاس دهند؛ هر آدمی که در عرصه رسانه فعال است، در هر کجایی که کار می‌کند باید امضا خودش را داشته باشد و برندسازی و نشانه دار شدن، امر بسیار مهمی است.

این فعال رسانه‌ای توضیح داد: انجام پژوهش و مطالعه در فعالیت‌های رسانه‌ای به عنوان مغز رسانه محسوب می‌شود و امروزه رسانه‌ها به منظور جذب مخاطب پر از اخبار زرد هستند. امروزه بعد از وعده صادق ۲، جنگ روایت‌ها در رسانه شکل گرفته و مردم جامعه ما نیازمند امید هستند و آن چیزی که در ظرف خبر و رسانه می‌ریزیم، نوع نگاه ما است.

شریعتی در این نشست ادامه داد: امروزه رسانه‌ها با مخاطب فهمیده سروکار دارند و باید برای مخاطب ذائقه سازی کنیم تا همگی هدف واحد را دنبال کنند؛ این مهم است که با چه مخاطبی طرف هستیم و باید بدانیم که با چه ادبیاتی باید با مخاطب در رسانه حرف بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->