بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل مشهدی به مدارس، درپی اجرای طرح «مشهد مهربان» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس خبر داد: کمبود نقدینگی، سدراه آزادراه حرم تا حرم بلعیدن زالو، چوپان مشهدی را راهی بیمارستان کرد (۲۳ مهر ۱۴۰۳) روایت‌هایی از از روزگارِ ورود قطار به شهر مشهد | مردم از شر راهزن‌ها و مال‌بُرها خلاص شدند بهره‌برداری از فاز یک بوستان جهانشهر مشهد در ابتدای سال ۱۴۰۴ با حکم شهردار مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل منصوب شد دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان اختصاص ۵۶۰۰ میلیاردتومان برای فعالیت‌های فرهنگی شهر مشهد آتش‌سوزی انبار پارچه و تولیدی کیف در طبرسی شمالی در شب گذشته (۲۲ مهر ۱۴۰۳) شهرنت‌های بانک شهر مشهد به دستگاه شارژ من‌کارت مجهز می‌شود احداث بوستان ۲.۵ هکتاری در بولوار توس مشهد+ جزئیات و محل دقیق کاهش ۵۳ کانونی زندگی موش‌ها در مشهد مروری بر سرگذشت خانه تاریخی «الستی» | خبری از عطر اطلسی‌های «الستی» نیست! پیش‌بینی احداث «شهرک هوشمند» در مشهد  تصویب بازنگری طرح تفصیلی قلعه وکیل‌آباد در کمیسیون ماده ۵ استقبال ۴۱ درصدی شهروندان از بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از خرابی یکی از دستگاه‌های شارژ من کارت در خیابان عبدالمطلب مشهد + پاسخ لزوم تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی از روش‌های غیرتورمی اعمال‌قانون ۱۵۸۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۲ مهر ۱۴۰۳) رفع آب‌گرفتگی معابر مشهد در محدوده شهر تاریخی توس تا پایان ۱۴۰۳ گره انتقال صنایع محور غرب مشهد، همچنان کور است
سرخط خبرها

دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان

  • کد خبر: ۲۹۴۳۴۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
دیدار مردمی فرماندار مشهد و رؤسای ادارات | پیگیری مطالبه‌های شهروندان
امروز (دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۴۰۳)، فرماندار مشهد و رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» در مسجد یکی از محله‌های مشهد، با مردم دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری، فرماندار مشهد و جمعی از رؤسای ادارات در قالب برنامه «میز خدمت» با حضور در مسجد حضرت امام سجاد(ع) واقع در خیابان اندیشه ۱۹، به صورت بی‌واسطه و چهره‌به‌چهره پاسخگوی مطالبه‌های شهروندان بودند.

فرماندار مشهد مقدس دوشنبه، ۲۳ مهر، در رابطه با این میز خدمت اظهار کرد: همواره در برنامه‌های میز خدمت بر اساس تنوع مطالبه‌های مردمی، مدیران دستگاه‌های مربوطه را در مساجد به‌خط می‌کنیم تا روند پاسخگویی به مسائل و مشکلات شهروندان عزیز تسهیل شود.

داوری افزود: پس از بررسی مشکلات مردم، مطالبه‌ها در میز خدمت به دستگاه‌های مربوطه ارجاع و تصمیمات لازم برای مرتفع‌شدن این درخواست‌ها اتخاذ می‌شود.

وی در پایان، خطاب به مسئولان تأکید کرد: مردم ولی‌نعمت ما هستند. بر این اساس، نگاه مدیران به مشکلات مردم باید به شکل گره‌گشایی باشد تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

گفتنی است نماینده عالی دولت در این برنامه به همراه معاونین و رؤسای ادارات، به مطالبه‌های ۱۹۲ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات مقتضی لازم را برای تسهیل این مشکلات صادر کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->