فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد: تعطیلی کشور برای اشعه ماورای بنفش منطقی نیست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: تب دنگی در کشور فراگیر می‌شود، نیاز به کیت‌های تشخیص سریع داریم هشدار وزارت بهداشت به مردم در پی افزایش موج گرما | برای دوری از گرمازدگی و اثرات اشعه‌های مضر، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از خانه خارج نشوید آیا قطره آهن دندان‌های کودکان را سیاه می‌کند؟ تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا در نیشابور

  • کد خبر: ۲۹۴۳۷
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
دستگیری سارق ۱۰ میلیاردی طلا در نیشابور
فرمانده انتظامی "نیشابور" از دستگیری ۴ متهم به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهر از خانه شهروندان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسين دهقانپور افزود: در پی گزارش چند فقره سرقت طلا و جواهر از منازل شهروندان در برخي مناطق شهر نيشابور پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.
 

وی اظهار کرد: در بررسی های اولیه كارآگاهان پليس آگاهي مشخص شد، سارقان با اطمينان از خالي بودن منزل وارد و سپس طلا و جواهر و هم چنین وجوه نقد را سرقت و سپس با یک دستگاه خودرو سمند از محل متواری می شدند.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد، متهمان با اين شيوه در برخي از شهرستان هاي ديگر استان نيز مرتكب سرقت شده و تحت تعقيب پليس آگاهي استان نيز مي باشند.

 

سرهنگ دهقانپور افزود: كارآگاهان پليس آگاهي از سرنخ هاي به جا مانده متوجه شدند، اعضای این باند ۴ نفره اهل یکی از استان های غربی کشور و تحت تعقیب نیز هستند که پس از اخذ نيابت قضائي هر ۴ متهم در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه در يكي از شهرستان هاي همجوار دستگیر شدند.

 

وي گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پليس تاكنون به ۶ فقره سرقت طلا و جواهر و وجوه نقد  در شهر نيشابور به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

 

سرهنگ حسين دهقانپور اظهار کرد: با توجه به تحت تعقیب بودن متهمان از سوی پلیس آگاهی استان  تحقيقات برای کشف ديگر سرقت هاي احتمالي آنان با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان با پلیس، تاکید کرد؛ مردم از نگهداری پول و طلا در منزل خودداری و  شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های ضروری و فوری شهروندان است.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->