سرخط خبرها

استقلال به برانکو راه نداد | ماجرایی که وارونه جلوه داده شد

  • کد خبر: ۲۹۴۴۳۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
استقلال به برانکو راه نداد | ماجرایی که وارونه جلوه داده شد
درحالی که باشگاه استقلال هیچ مذاکره‌ای با برانکو نداشته و تمایلی هم برای جذب این مربی نبوده، اما شایعاتی پیرامون پاسخ منفی برانکو به استقلال به وجود آمده که این موضوع صحت نداد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، در روزهای گذشته نام‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی مطرح شد که عجیب‌تریت آن برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس، بود؛ گزینه‌ای که به دلیل سال‌ها فعالیت در باشگاه رقیب و قرابتی که به این تیم دارد اساسا نباید به استقلال پیشنهاد داده می‌شد اما برخی جریان‌ها بدون توجه به اعتبار باشگاه استقلال تلاش کردند این مربی را به استقلال نزدیک کنند که مدیران باشگاه استقلال نیز درهمان ابتدا اعلام کردند این مربی را نمی‌خواهند.

 البته همان جریان بعد از ناکامی در اتصال برانکو به استقلال مدعی شد که این مربی کروات که اکنون در تیم ملی فوتبال چین مربیگری می‌کند، به استقلال پاسخ منفی داده است درحالی که اساسا این بحث مطرح نبوده و مدیران باشگاه استقلال هیچ تمایلی به همکاری با این مربی از خود نشان داده بودند.

 جریان حامی برانکو اما برای اینکه سرمربی مورد نظر خود را تافته جدابافته جا بیندازد مدعی شده که برانکو پیشنهاد استقلال را نپذیرفته که این موضوع کذب است و مدیران باشگاه استقلال هیچ تمایلی به مذاکره و استخدام این مربی نداشتند.

به هرحال شاید مدیران استقلال در تاخیر برای انتخاب سرمربی مقصر باشند اما در ماجرای جذب برانکو از همان ابتدا بی‌‌میل بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->