در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع دستی در مشهد با حضور ۴۹۰ شرکت‌کننده کاهش زمان رسیدگی به تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد نه به تصادف | چرا خراسان رضوی همچنان رکورددار مرگ جاده‌ای است؟
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به مشکل شهروند با نرم‌افزار «شهر من».

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به ستون حرف مردم نوشت، نرم‌افزار «شهر من» که مربوط به شهرداری مشهد است حدود دو هفته است که حساب کاربران از جمله بنده را مسدود کرده است. علت این امر نیز این است که برای خرید بلیت مترو حدود دو هفته پیش اقدام کردم، اما هنگام شارژ کیف پول، نرم‌افزار، پول از حساب بانکی کسر نمی‌کرد ولی کیف پول را شارژ می‌کرد. پیگیری کنید چرا سامانه قطع است؟

در پاسخ به این مطالبه شهروند مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد می‌گوید: روزانه تعداد زیادی از شهروندان از نرم‌افزار «شهر من» استفاده می‌کنند قطعی دو هفته‌ای آن هم برای سامانه‌ای که روزانه تعداد زیادی استفاده‌کننده دارد به هیچ عنوان منطقی نیست.

وحید رهبر بیان می‌کند: ما هر روز در این نرم‌افزار مسابقه روزانه برگزار می‌کنیم. موضوع قطعی یا کندی نرم‌افزار لحظه‌ای رصد می‌شود. در عین حال به نظر می‌رسد از آنجا که این آپ همانند سایر نرم‌افزارهای دیگر در بستر وب نیاز به به‌روزرسانی دارد. احتمالا مشکل شهروند این مسئله باشد.

وی اظهار می‌کند: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این‌چنینی به شهروندان پیشنهاد می‌دهیم در صورت مشاهده چنین وضعیتی، نسخه نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی ‌و مجددا نصب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->