حاجی‌بگلو: سودآوری سرمایه‌گذاری در مشهد تضمین‌شده است استاندار خراسان رضوی: مصرانه پیگیر تعیین تکلیف کوهستان پارک شادی هستیم +فیلم قفل ۱۴ ساله اراضی وکیل‌آباد با تفاهم‌نامه جدید شهرداری مشهد باز می‌شود + فیلم ناصحی: شهرآرا، سنگر صداقت در مسیر خدمت به شهر و مردم است چلۀ فرهنگ‌بانی پژمان‌فر: شهرآرا اعتماد عمومی را جلب کرده است هوای مشهد در مرز ناسالم شدن (۳ خرداد ۱۴۰۴) یک شهر و یک شهرآرا چمران: سرمایه‌گذاری در مشهد آینده‌ساز است انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری مشهد و بانک تجارت برای جهش پروژه‌های شهری (۲ خرداد ۱۴۰۴) تلاش شهرداری و شورای شهر مشهد برای مقابله با چالش‌های فضای سبز و حمل‌ونقل مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در مسیر درآمدزایی پایدار با نوآوری‌های مالی و اقتصادی مشهد در حوزه سرمایه‌گذاری‌های غیرساختمانی، شهری بکر و سرمایه‌پذیر است تأمین آب فضای سبز مشهد با مدل نوین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز اجرای پروژه عظیم عصمتیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ۱۲ مشهد رونمایی از بسته سرمایه‌گذاری ۷۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد در نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تشکیل صندوق‌های نوآورانه مدیریت شهری برای نخستین‌بار در مشهد مظفری: ارتقای بهره‌وری آب، اولویتی حیاتی برای شهر مشهد است قرارداد سرمایه‌گذاری تأمین آب فضای سبز مشهد منعقد شد (یکم خرداد ۱۴۰۴) موزه ملی غذا در مشهد افتتاح می‌شود
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به مشکل شهروند با نرم‌افزار «شهر من».

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به ستون حرف مردم نوشت، نرم‌افزار «شهر من» که مربوط به شهرداری مشهد است حدود دو هفته است که حساب کاربران از جمله بنده را مسدود کرده است. علت این امر نیز این است که برای خرید بلیت مترو حدود دو هفته پیش اقدام کردم، اما هنگام شارژ کیف پول، نرم‌افزار، پول از حساب بانکی کسر نمی‌کرد ولی کیف پول را شارژ می‌کرد. پیگیری کنید چرا سامانه قطع است؟

در پاسخ به این مطالبه شهروند مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد می‌گوید: روزانه تعداد زیادی از شهروندان از نرم‌افزار «شهر من» استفاده می‌کنند قطعی دو هفته‌ای آن هم برای سامانه‌ای که روزانه تعداد زیادی استفاده‌کننده دارد به هیچ عنوان منطقی نیست.

وحید رهبر بیان می‌کند: ما هر روز در این نرم‌افزار مسابقه روزانه برگزار می‌کنیم. موضوع قطعی یا کندی نرم‌افزار لحظه‌ای رصد می‌شود. در عین حال به نظر می‌رسد از آنجا که این آپ همانند سایر نرم‌افزارهای دیگر در بستر وب نیاز به به‌روزرسانی دارد. احتمالا مشکل شهروند این مسئله باشد.

وی اظهار می‌کند: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این‌چنینی به شهروندان پیشنهاد می‌دهیم در صورت مشاهده چنین وضعیتی، نسخه نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی ‌و مجددا نصب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->