رئیس سازمان بازرسی: در رابطه با اتباع هم نباید افراط و هم نباید سهل‌انگاری کنیم در شش ماهه اول ۲۰۲۴ یک میلیون تبعه افغانستانی وارد ایران شده‌اند مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از مواضع رهبر انقلاب و مقاومت اسلامی حمایت کردند کاظمی قمی: اخبار موجود درباره جان باختن ده‌ها شهروند افغانستان در مرز سراوان صحت ندارد پشت صحنه عکاسی از هادی چوپان و علی بلال + عکس و فیلم همکاری دوجانبه ایران و افغانستان برای استفاده از انرژی باد یک مقام طالبان در دیدار با سفیر ایران: تصمیم گرفته‌ایم که مهاجران را بازگردانیم طالبان از آغاز به کار دوباره کمپین واکسن فلج اطفال در افغانستان خبردادند طالبان از بازگشت ۵۵ هزار مهاجر افغانستانی از ایران در یک ماه گذشته خبرداد قرقیزستان برای کمک به قرقیزهای بدخشان تیم‌های کمکی اعزام کرد رضا حسین‌پور به تیم فوتسال الشرطه عراق پیوست ویدئو | توضیحات سخنگوی دولت درباره شایعه فروش زمین به اتباع خارجی در چابهار ویدئو | روایت شهادت محمد امینی شهیدِ لشکر فاطمیون طالبان: ۲۵ میلیون سیم‌کارت در افغانستان فعال است کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان به گیتی پسند پیوست بلوکیان: رزمندگان افغانستانی گنج‌های نهفته و ذخایر ارزشمند اسلام هستند مرگ ۵.۸ درصد کودکان در افغانستان قبل از پنج سالگی علی بلال، ورزشکار افغانستانی نایب‌ قهرمان پرورش اندام مستر المپیا شد فاضل نظری: مردم و فرهنگ افغانستان باید دقیق‌تر برای ایرانیان تعریف شوند کاظمی قمی: جلوگیری از سیل مهاجرت مردم افغانستان از دستورکارهای «فُرمت مسکو» بود
سرخط خبرها

مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از مواضع رهبر انقلاب و مقاومت اسلامی حمایت کردند

  • کد خبر: ۲۹۴۹۲۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از مواضع رهبر انقلاب و مقاومت اسلامی حمایت کردند
نشست افغانستان همدل به منظور هم‌اندیشی شخصیت‌های شیعه و سنی افغانستانی در ایران، برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این مراسم حمایت خود را از مواضع رهبر معظم انقلاب و مقاومت اسلامی اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این نشست هم اندیشی که به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم ایران در سالن کنفرانس هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد، مهاجران جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.

در این نشست با گرامیداشت یاد فرماندهان جبهه مقاومت شهیدان سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه، سخنرانان حمایت کامل خود را از مواضع حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جبهه مقاومت اعلام کردند.

علما و نمایندگان مردم افغانستان که در این نشست حضور داشتند با تاکید بر فرموده رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران مبنی بر اینکه افغانستان یکی از محورهای اصلی مقاومت است خاطرنشان کردند که در این چند دهه با اشغالگران متجاوز مبارزه کرده‌اند و بعد از این هم مردم این کشور در هر صحنه‌ای که لازم باشد حضور خواهند یافت.  

حاضران نشست با تحلیل محتوای عمیق سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره «کمربند دفاع و استقلال از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان» خواستار شدند تا به این فرمایش حکیمانه به مثابه منشور جهاد و مقاومت توجه جدی نشان داده شود.

همچنین شرکت کنندگان به تشکیل ستادی برای ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی مهاجران افغانستانی ساکن ایران به مردم لبنان و غزه موافقت کردند.

آنان سپس در بیانیه‌ای با اشاره به سکوت و قصور برخی از سران کشورهای اسلامی در حمایت از مردم فلسطین، بر وحدت امت اسلامی از جبهه مقاومت تاکید کردند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی جمعه سیزدهم مهرماه که به «جمعه نصر» معروف شد در خطبه‌های نماز جمعه تهران، ضمن بزرگداشت مقام سید شهید مقاومت سید حسن نصرالله سخنان مهمی را درباره وضعیت منطقه و لزوم مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی بیان و بر وحدت امت اسلامی تاکید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->