هنر هیچ کاری نکردن از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳، حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور بازنشسته شدند ورود قرارگاه محرومیت‌‎زدایی سپاه برای کمک به رفع مشکل تنش‌های آبی و راه‌های روستایی مناطق محروم تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴ ثبت‌نام کرده‌اند (۲۶ مهر ۱۴۰۳) استوار بمانید! گفتگو با مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد درباره حوادث نیمه نخست سال ۱۴۰۳| روی مشهد سرخ نیست با الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، اسناد عادی دیگر اعتبار ندارند بررسی راهکارهای تامین بودجه و اجرای طرح پزشک خانواده پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما در مشهد تا یکشنبه برگزاری پویش اهدای خون ورزشکاران در هفته تربیت بدنی تمدید مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت‌نام در دانشگاه‌ها ۱۴ درصد سالمندان کشور افسرده اند آیا بیمه طلاق اجرایی می‌شود؟ برای یک ازدواج صحیح بشناسید و اجازه شناخته‌شدن بدهید شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد ناشنوایی و کم‌شنوایی، معلولیت پنهان در جامعه است چرا سایت «وام بازنشستگان تأمین اجتماعی» برای ثبت‌نام باز نمی‌شود؟ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) آیا بیان فواید پخت غذا در ظرف مسی و مصرف نمک دریا، با توصیه‌های طب ایرانی ارتباط دارد؟ کاهش محسوس دما در کشور از اواسط هفته آینده (۲۶ مهر ۱۴۰۳) سقوط مرگبار یک کارگر در چاه آب باغچه رستوران فرحزاد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) نجات جوان ۳۵ ساله از درون کانال آب توسط آتش نشانان مشهدی (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) هشدار: شیوع سکته مغزی در بین ایرانی‌ها ۱.۵ برابر متوسط جهانی است تخصیص ۳ همت فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴ ثبت‌نام کرده‌اند (۲۶ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۵۰۵۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴ ثبت‌نام کرده‌اند (۲۶ مهر ۱۴۰۳)
مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش از ثبت‌نام بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ خبر داد و گفت: مهلت نام‌نویسی تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کریمیان با بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ از روز گذشته یکشنبه، ۲۲ مهرماه، آغاز شده و تا روز شنبه، ۲۸ مهرماه ادامه دارد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی‌ارشد سال ۱۴۰۴ ثبت‌نام کردند، عنوان کرد: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که واجد شرایط هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند. دفترچه راهنمای ثبت‌نام، همزمان با شروع ثبت‌نام، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان ملی سنجش بیان کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴ را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۵ و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند.

کریمیان ادامه داد: همچنین تمام پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه در سال ۱۴۰۲ و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، برای شرکت مجدد در آزمون سال ۱۴۰۴، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون سال ۱۴۰۴، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های غیرروزانه آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های غیرروزانه کارشناسی‌ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) مانند سال‌های گذشته می‌توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ ثبت‌نام و شرکت کنند. این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->