سرخط خبرها

درخواست یک میلیون دلاری دلیل منتفی شدن حضور موسیمانه در استقلال

  • کد خبر: ۲۹۵۱۶۵
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
درخواست یک میلیون دلاری دلیل منتفی شدن حضور موسیمانه در استقلال
موسیمانه، سرمربی موفق آفریقایی به دلیل درخواست یک میلیون دلاری از باشگاه استقلال به توافق نرسید. ضمن اینکه موضوع رفت و آمد او از آفریقا به ایران نیز مسئله مهمی از نگاه مدیران استقلال بود که موجب عدم توافق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال با اینکه به توافقاتی با موسیمانه آفریقایی دست یافته بودند واین سرمربی موفق آفریقایی فاصله آن چنانی تا عقد قرارداد با این باشگاه نداشت، باردیگر توافقات منتفی شد تا استقلال به دنبال گزینه جدید باشد. مدیران باشگاه استقلال به طور غیررسمی و بدون اشاره به دلایل به بن رسیدن مذاکرات با موسیمانه اعلام کرده‌اند که به دنبال جذب یک مربی ترک تبار خواهند بود تا مقدمات او در استقلال فراهم شود. اما چه شد که استقلال با موسیمانه به توافق نهایی نرسید؟

درهمین راستا حتی رسانه‌های آفریقایی نیز وارد عمل شده و درباره عدم توافق به موضوعاتی اشاره کرده اند و مدعی شده‌اند که سرمربی آفریقایی به دلیل مسائل مالی از باشگاه استقلال دور شده است. تحقیقات خبر نگار شهر آراء نیز نشان می‌دهد که باشگاه استقلال برای موسیمانه مبلغ 700 هزار دلار را درنظر گرفته بود اما این سرمربی که سابقه حضور درباشگاه الاهلی مصر را نیز درکارنامه دارد، حاضر به عقد قرارداد با این مبلغ نبود واز استقلال مطالبه یک میلیون دلار را کرده بود که درشرایط فعلی برای باشگاه استقلال امکان پرداخت چنین مبلغی وجود نداشت. علاوه براین یک میلیون دلار باشگاه استقلال باید مبالغی را هم برای دستیاران موسیمانه درنظر می‌گرفت و علاوه برآن برای اسکان او وخانواده‌اش نیز آپارتمانی را اجاره می‌کرد  وایضا خودروی شخصی نیز دربخشی از توافقات گنجانده می‌شد که برای باشگاه استقلال هزینه زا بود.

ضمن اینکه برای باشگاه استقلال مقرون به صرفه است که با مربیان اروپایی با همین مربیان ترک تبار که زمزمه حضورشان به گوش می‌رسد به توافق برسد. اگر موسیمانه با استقلال توافق می‌کرد هزینه رفت و آمد او به استقلال سنگین بود، ضمن اینکه شرایط سیاسی منطقه عبور و مرور او را قدری دشوار می‌کرد اما حضور یک سرمربی ترک تبار کار را برای باشگاه استقلال از بسیاری از جهات آسان خواهد کرد که باید دید مذاکرات با سرمربی مورد نظر آیا نتیجه بخش خواهد بود یا خیر؟!

البته برخی رسانه‌ها نیز از عدم توافق برسر گرفتن پاداش‌ها نیز رونمایی کرده‌اند که این موضوع نیز نمی‌تواند غلط باشد و معمولا مربیان خارجی دنبال دریافت پول قابل توجهی از این قبیل توافقات هستند وتلاش می‌کنند از حضور تیم‌های آسیایی پول قابل توجهی را به دست آورند. به هرحال ماجرای موسیمانه با استقلال به پایان رسید و بعید است که دیگر اسم این سرمربی آفریقایی که پیش تر با حضور در باشگاه الاهلی مصر نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده بود، در استقلال حضور یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->