سرخط خبرها

افشاگری بختیاری‌زاده درباره ماجرای اختلاف حسینی و شهریاری

  • کد خبر: ۲۹۵۲۴۰
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
افشاگری بختیاری‌زاده درباره ماجرای اختلاف حسینی و شهریاری
سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی سابق استقلال بدون ملاحظه کاری درباره دلایل اختلاف مدیران باشگاه استقلال با سید حسین حسینی حرف‌های متفاوتی به زبان آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی استقلال درباره اینکه چرا سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن از استقلال کنار گذاشته شد، توضیحاتی داده است. سرمربی سابق استقلال گفت: «حسینی یکی از ستون‌های اصلی باشگاه است و می‌دانیم چقدر برای باشگاه زحمت کشیده است ولی یک تفکر و ذهنیت اشتباه که در باشگاه استقلال تبدیل به رفتار عادی شده است این است که هر اتفاقی رسانه‌ای می‌شود. ارتباط بین باشگاه، بازیکن و رسانه باید باشد ولی وقتی می‌گوییم خانواده هستیم دلیل نمی‌شود که همه مسائل ریز در باشگاه رسانه‌ای شود. حسینی متاسفانه بعد از بازی هوادار نکاتی را رسانه‌ای کرد که باید با مدیریت باشگاه آن را حل کند برای مدیریت این موضوع خیلی سنگین بود که حسینی موضوع دروازبان بوسنیایی را رسانه‌ای کرد در صورتی که باشگاه اعتقاد داشت چنین مبلغی را پرداخت نکرده است.»


بختیاری‌زاده ادامه داد: «بعد از آن ماجرا با حسینی تماس گرفتم و به او گفتم به عنوان کاپیتان تیم نمی‌خواهد عذرخواهی کند. اینکه باشگاه پولی پرداخت کرده است درست نیست و شما مصاحبه کن و بگو که چنین چیزی نبوده است ولی او این موضوع را قبول نکرد. حسینی اول به من گفت این کار را انجام می‌دهد ولی بعد از آن قبول نکرد و مدیریت هم گفت تا شما مصاحبه نکنی و نگویی که چنین چیزی نبوده است نمی‌توانی در اردو حاضر شوی. او باید به کمیته انظباطی باشگاه برود و مشکلش را حل کند.»

با این اوصاف، اما شنیده می‌شود باشگاه استقلال قصد دارد حسینی را برای بازی با النصر راهی امارات کند. مشخص نیست که تا آن روز دروازه‌بان استقلال راضی به عذرخواهی از مدیران این باشگاه شود، یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->