سرخط خبرها

تاریخ و ساعت مسابقه لیورپول و چلسی | چشم جزیره خیره به آنفیلد

  • کد خبر: ۲۹۵۳۳۴
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
تاریخ و ساعت مسابقه لیورپول و چلسی | چشم جزیره خیره به آنفیلد
حساس‌ترین جدال هفته هشتم لیگ برتر جزیره در آنفیلد برگزار می‌شود و در آن شاگردان آرنه اسلات که تا به اینجا توانستند صدر جدول را از آن خود کنند، برای حفظ رتبه خود باید بتوانند از پس چلسی برآیند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیورپول با سرمربی تازه‌اش تا به اینجای فصل نتایج درخشانی گرفته است و اسلات با کسب ۹ پیروزی در ۱۰ بازی ابتدایی‌اش روی نیمکت قرمز‌های آنفیلد بهترین عملکرد یک مربی تازه را در تاریخ این باشگاه رقم زده است. اما او و شاگردانش در هفته‌های پیش رو تقویمی جهنمی را پیش روی خود می‌بینند و حریفان دشوار یکی پس از دیگری مقابل آنها قرار خواهند گرفت؛ مسیری که از ساعت ۱۹ یکشنبه، ۲۹ مهر و با جدال با چلسی آغاز خواهد شد. در طرف دیگر میدان هم آبی‌های لندنی این فصل با انزو مارسکا نتایج بدی نگرفته‌اند و با حضور در رتبه چهارم، دوباره در قامت یک مدعی ظاهر شده‌اند. چلسی حالا می‌خواهد با گرفتن نتیجه در خانه لیورپول صدرنشین، پس از چند فصل به طور رسمی حضور دوباره‌اش در کورس قهرمانی را اعلام کند.

تونل وحشت پیش پای اسلات

لیورپول در حالی آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر را برگزار می‌کند که احتمالا بزرگترین دغدغه اسلات برای این دیدار به خط دروازه تیمش برخواهد گشت. آلیسون بکر، گلر برزیلی این تیم در بازی قبلشان مقابل کریستال پالاس به شدت مصدوم شد و احتمالا تا نیم‌فصل مسابقات از دسترس خارج خواهد بود و در این وضعیت کوئیمین کلهر، دروازه‌بان ۲۵ ساله این تیم مسئولیت سنگینی را به عهده خواهد داشت و باید بتواند در هفته‌های حساس پیش رو از دروازه لیورپولی‌ها محافظت کند.

قرمز‌های آنفیلد تقویم دشواری را در چند هفته آینده پیش رو دارند و عملکرد آنها در چند بازی آینده می‌تواند تعیین کند که آیا هواداران باید این فصل چشم به قهرمانی داشته باشند یا خیر. آنها پس از جدال خانگی با چلسی، هفته آینده باید به ورزشگاه امارات رفته و برابر آرسنال قرار بگیرند. پس از آن هم دو تیم آماده این فصل لیگ جزیره، یعنی برایتون و استون ویلا را پیش رو خواهند داشت و در این بین هم در لیگ قهرمانان اروپا باید دیدار‌های دشواری برابر لایپزیش، بایرلورکوزن و رئال مادرید برگزار کنند.

عملکرد اسلات تا به اینجای کار تحسین فراوانی را به دنبال داشته است، اما این مربی هلندی به خوبی می‌داند که آزمون بزرگ او از حالا آغاز می‌شود و باید بتواند تیمش را به سلامت از هفته‌های دشوار پیش رو عبور دهد. در این بین نسخه آماده دو مهره هجومی لیورپولی‌ها در این فصل، یعنی محمد صلاح و دیگو ژوتا، آنها را کسب موفقیت برابر چلسی و سپس دیگر حریفان در هفته‌های پیش رو امیدوار کرده است.

ماموریت لندنی‌ها برای بازگشت به جمع بزرگان

چلسی در این فصل هم مانند چند فصل گذشته کارش را خوب شروع نکرده و با باخت لیگ را آغاز کرد، اما آنها با انزو مارسکا، سرمربی تازه خود کم‌کم در حال پیدا کردن فرمی مطلوب هستند و با وجود اینکه هنوز هم شاهد عملکرد پرنوسان آبی‌های لندنی در برخی بازی‌ها هستیم، آنها با حضور در رتبه چهارم جدول تا به اینجای کار نشان داده‌اند که می‌خواهند دوباره در بین مدعیان لیگ جزیره حاضر شوند. مارسکا برای رسیدن به این هدف حالا باید بتواند قدرت شاگردانش را در جدال با صدرنشین لیگ به نمایش گذاشته از در خانه لیورپولی‌ها با دست پر خارج شود.

چلسی در این فصل با ترافیک بالایی از بازیکنان روبه‌روست و مارسکا در هر پست می‌تواند روی چند مهره باکیفیت حساب کند، اما ستاره اصلی آبی‌های لندنی تا به اینجای کار، بدون شک کول پالمر، هافبک ۲۲ ساله آنهاست. او تا به اینجای کار در ۷ مسابقه تیمش موفق به زدن ۶ گل شده است و امید اصلی آنها در جدال برابر لیورپول به شمار می‌رود. به غیر از او، نیکلاس جکسون، مهاجم سنگالی لندنی‌ها هم تا اینجای کار فراتر از انتظار ظاهر شده و هواداران را به داشتن نسخه‌ای جدید از مهاجم گلزن سال‌های نه‌چندان دورشان، یعنی دیدیه دروگبا امیدوار کرده است.

مارسکا درباره شرایط تیمش برای حضور مقابل لیورپول گفت: فکر نمی‌کنم بازی مقابل لیورپول مشخص کند که ما در چه وضعیتی قرار داریم. بعد از این بازی هم سه چهار بازی خیلی سخت در لیگ برتر پیش رو خواهیم داشت. بازی‌هایی که هیچکدام آسان نیستند و همانگونه که مشاهده کردید در مسابقه قبل برابر ناتینگهام متوقف شدیم. اما می‌توانید به وضوح کیفیت بالای چلسی را ببینید. تیم ما در حال حاضر یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->