تاریخ و ساعت بازی بارسلونا و سویا| گاوی و اولمو آماده حضور در میدان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی تاتنهام و وستهم (۲۸ مهر ۱۴۰۳) | برد پرگل اسپرز برای جدایی از میانه جدول غیبت شمسایی در جلسه برنامه ریزی برای آینده فوتسال ایران! کاپیتان استقلال به در‌های خروجی باشگاه نزدیک می‌شود | هاراگیری به سبک حسینی رئال از خرید امباپه پشیمان شد؟ برادران عالمیان در رقابت‌‎های جهانی نتایج ایران در کانوپولو قهرمانی جهان اردوی تیم ملی بسکتبال ایران نوین با سرمربی جدید لغو حضور دوومیدانی‌کاران در صحرانوردی قهرمانی آسیا هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛ از جدال مربیان ملی تا دربی تهران شهرقدس، میزبان دوباره پرسپولیس سرمربی استقلال به دنبال خانه ویلایی و استخر! تاریخ و ساعت مسابقه لیورپول و چلسی | چشم جزیره خیره به آنفیلد استقبال پرسپولیس از شکایت خارجی‌ها! آتش بازی السد قبل از جدال با پرسپولیس چوپان: هرچه داریم از مردم است قرارداد ده‌ساله رستمی با کوزوو
سرخط خبرها

شهرقدس، میزبان دوباره پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۹۵۳۴۳
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
شهرقدس، میزبان دوباره پرسپولیس
سرخ پوشان پایتخت در شهرقدس از تیم شمس‌آذر میزبانی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس که دیدار اخیرش در هفته هفتم لیگ برتر را در ورزشگاه تختی تهران مقابل چادرملو اردکان برگزار کرد و به برتری یک بر صفر رسید، بازی خانگی آینده را در یک استادیوم دیگر انجام می‌دهد.

پرسپولیس که در این فصل یک بار در لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهرقدس از آلومینیوم اراک و در لیگ نخبگان آسیا از پاختاکور ازبکستان میزبانی کرده بود، برای سومین بار قرار است در این استادیوم به میدان برود.

بنابر اعلام سازمان لیگ، مسابقه آینده پرسپولیس در هفته نُهم لیگ برتر مقابل شمس‌آذر قزوین از ساعت ۱۹:۱۵ روز شنبه، پنجم آبان‌ماه در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.

همچنین سازمان لیگ یادآور شد مسابقه تیم‌های خیبر خرم آباد و استقلال تهران هم در همین روز به جای ساعت ۱۷، از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->