بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ پرسپولیس منتظر کمک بانک تجارت پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟ آخوندی پیگیر اقدامات عجیب درویش در پرسپولیس تاکید گاریدو: فقط شکست السد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و چلسی| برد بزرگ آنفیلدی‌ها پرسپولیس دبی را به شهر قدس و تختی ترجیح می‌دهد چرا درویش برای تمدید قرارداد ارونوف اقدام نمی‌کند؟ نتیجه بازی سپهر صدرا و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ والیبال | شاگردان حسینی از انتهای جدول گریختند پخش زنده بازی اینتر و رم (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بارسلونا و سویا (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت کاپیتان بازگشت احتمالی ژاوی به آسیا سعید دقیقی از شمس آذر قزوین جدا شد واکنش آنچلوتی به دعوای بلینگام و وینیسیوس پخش زنده بازی چلسی و لیورپول (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشکل ثبت قرارداد موسیمانه
سرخط خبرها

پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟

  • کد خبر: ۲۹۵۶۰۷
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟
باشگاه پرسپولیس در ماجرای شکایت نبیل باهویی توجیه جدیدی را مطرح کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دردسر‌های نبیل باهویی برای باشگاه پرسپولیس تمامی ندارد و آخرین اقدام این بازیکن شکایت از این باشگاه به فیفا بوده است. باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ رسما اعلام کرد که نبیل باهویی با توافق با رضا درویش از این تیم جدا شد و باشگاه برای او آرزوی موفقیت دارد. هر چند این بازیکن هنوز تیمی برای خود پیدا نکرده است، اما ارتباط بین آن توافق و این شکایت به فیفا چیست؟

طبق شنیده‌های ما نبیل در همان روز‌هایی که به دنبال جدایی بود در نهایت راضی شد ۲۰۰ هزار دلار از قراردادش را که ۳۸۰ هزار دلار بود بگیرد. این در شرایطی بود که او ۱۲۰ هزار تای آن را دریافت کرده بود. اما پشت پرده چه اتفاقاتی رخ داده که نبیل حالا خواهان ۱۸۰ هزار دلار دیگر از قراردادش را که با آپشن‌ها به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد، شده است؟

آیا ارتباط خیلی خوب ایجنت او با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به این ماجرا ربط دارد؟ جالب اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده اند نبیل در مقطعی جدا شد که باشگاه پول نداشت با او تسویه کند و به خاطر همین نتوانستیم به تعهدات مان در قبال او عمل کنیم. به هر شکل با اتفاقی که رخ داده نبیل با ۵ بازی نصف و نیمه می‌تواند نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار از پرسپولیس دریافتی داشته باشد. رقمی در حدود ۲۴ میلیارد تومان که برای یک بازیکن درجه ۴ خارجی هزینه شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->