بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ پرسپولیس منتظر کمک بانک تجارت پاداش ویژه هوادار متمول برای شکست السد پرونده نبیل باهویی چطور از فیفا سردرآورد؟ آخوندی پیگیر اقدامات عجیب درویش در پرسپولیس تاکید گاریدو: فقط شکست السد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و چلسی| برد بزرگ آنفیلدی‌ها پرسپولیس دبی را به شهر قدس و تختی ترجیح می‌دهد چرا درویش برای تمدید قرارداد ارونوف اقدام نمی‌کند؟ نتیجه بازی سپهر صدرا و مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ والیبال | شاگردان حسینی از انتهای جدول گریختند پخش زنده بازی اینتر و رم (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بارسلونا و سویا (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | بازگشت کاپیتان بازگشت احتمالی ژاوی به آسیا سعید دقیقی از شمس آذر قزوین جدا شد واکنش آنچلوتی به دعوای بلینگام و وینیسیوس پخش زنده بازی چلسی و لیورپول (۲۹ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین مشکل ثبت قرارداد موسیمانه
سرخط خبرها

بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ

  • کد خبر: ۲۹۵۶۱۵
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
بیرانوند و خودکشی از ترس مرگ
او برای دفاع از خود خودکشی از ترس مرگ کرد. امروز بیرو در شرایطی قرار دارد که نه راه پیش دارد و نه راه پس!

قابل پیش بینی بود که ادعای رشوه دادن و رشوه گرفتن بیرانوند زلزله بزرگی را در فوتبال ایران ایجاد کند و خود او را هم به دردسر بیندازد. او باید دو میلیارد تومان جریمه به دلیل آن مصاحبه پرداخت کند ضمنا در صورتی که بیرانوند به خاطر اظهاراتش طی یک هفته آینده از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی نکند، یک جلسه محرومیت را هم باید پشت سر بگذارد.

حالا بیرانوند در موقعیت عجیبی قرار گرفته است. او علاوه بر این که باید دو میلیارد تومان جریمه بپردازد در خطر محرومیت یک جلسه‌ای هم قرار دارد بازی بعدی تراکتور در لیگ برتر با آلومینیوم اراک است و اگر بیرانوند ظرف یک هفته از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی نکند در بازی با آلومینیوم محروم خواهد بود، اما مساله این است که بیرانوند در مصاحبه ای؛ که بعد از بازی با فولاد انجام داد و آن حرف‌های جنجالی را زد مدیران پرسپولیس را تهدید کرد که اگر ادامه بدهند ویدیوی شیرینی دادن به هیات مدیره پرسپولیس را منتشر خواهد کرد.

اگر بیرانوند عذرخواهی کند در واقع پذیرفته است که ادعایش درباره شیرینی دادن به مدیران پرسپولیس دروغ بوده و طبیعتا ویدیویی هم از این اتفاق وجود ندارد اینجاست که باشگاه پرسپولیس میتواند از او به مراجع قضایی هم شکایت کند که اتفاقا این کار را انجام داده است. یعنی بحث را از حالت فوتبالی و کمیته انضباطی فدراسیون به مراجع قضایی برده است جایی که علی بیرو باید ثابت کند که رشوه داده شده و رشوه گرفته شده است. در چنین شرایطی او شاخه زیر پای خود را هم اره خواهد کرد چرا که به عنوان رشوه دهنده باید مجازات شود. او برای دفاع از خود خودکشی از ترس مرگ کرد. امروز بیرو در شرایطی قرار دارد که نه راه پیش دارد و نه راه پس و این به دلیل نداشتن مشاوران خوب است. او سالهاست چوب همین ساده دلی‌ها و مشورت‌های بد را خورده و حالا از اینجا مانده و از انجا رانده شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->