دستگیری پسر جوان در پرونده قتل همسایه با آجر افسردگی، دیابت و سکته مغزی؛ نتایج تلخ ولع به خوردن شیرینی دستگیری عامل ایجاد ناامنی در جنوب سیستان و بلوچستان (۲۹ مهر ۱۴۰۳) قتل جوان نیشابوری بر اثر نزاع خیابانی| قاتل دستگیر شد کشف ۴ هزار عدد قرص مخدر در یک عطاری مشهد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) کروکی‌های کاغذی تصادفات از امروز حذف می‌شوند (۲۹ مهر ۱۴۰۳) فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ثبت ۱۳ هزار تخلف در قاچاق تجهیزات و دارو در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ دومین عمل پیوند قلب مصنوعی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد باموفقیت انجام شد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های داخلی، تله مرگ یا وسیله نقلیه؟ خرید BMW با رمزارز تقلبی، شگرد کلاهبرداری از ۶ نفر در مشهد (۲۹ مهر ۱۴۰۳) ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۴ آغاز شد آزمون اعزام معلمان به خارج از کشور چه زمانی برگزار می‌شود؟ بی توجهی شهروندان به ساعت بیرون‌گذاشتن زباله‌ها چهره شهرمان را نازیبا کرده است دولت پیگیر پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی است معلم ویژه آموزش دانش‌آموزان اوتیسم نداریم انتظار طولانی دانشجو معلمان برای دریافت کارت معافیت بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ مهر ۱۴۰۳) خسارت شن‌های روان به شبکه انتقال آب از سد دوستی آیا می‌توانیم عوارض نشستن طولانی‌مدت در محل کار را با ایستادن کاهش دهیم؟ تحصیل ۲۰۲۰ دانش‌آموز در مدارس همدل خراسان رضوی افزایش ۶۷ درصدی مصرف دخانیات در ایران | آیا قیمت سیگار افزایش پیدا می‌کند؟ حلقه‌های مرگ‌بار زیبایی، خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی و هپاتیت را به همراه دارد منابع اختصاص‌یافته برای سامان‌دهی سکونتگاه‌های غیررسمی به شکل کامل استفاده نشده است ۵ منشأ بروز کمردرد کدام‌اند؟
سرخط خبرها

دستگیری پسر جوان در پرونده قتل همسایه با آجر

  • کد خبر: ۲۹۵۶۱۷
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
دستگیری پسر جوان در پرونده قتل همسایه با آجر
یک پسر جوان در پرونده قتل مرد همسایه توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکشنبه ۲۲ مهرماه امسال، مرگ مشکوک یک مرد جوان در فشافویه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد، با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در نتیجه یک نزاع در ساختمان مسکونی توسط زن و شوهری که همسایه‌اش بودند، قربانی جنایت شده است.

کارآگاهان در نخستین گام با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت افرادی را که در درگیری بودند، شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد فرار دارند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از دریافت این اطلاعات مهم، این زن و شوهر را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی از این زن و شوهر نشان می‌داد؛ مقتول و متهمان به‌خاطر مسائل ساختمانی با یکدیگر درگیر شدند که زن ابتدا مرد همسایه را هدف ضربه آجر قرار داده است و همسرش در ادامه با چاقو، دست به این جنایت هولناک زده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، تیم جنایی مأموریت یافتند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، بررسی‌های خود را در رابطه با این نزاع مرگبار ادامه دهند.

دستگیری متهم دیگر پرونده

این زن و شوهر در تحقیقات مدعی شدند که پسر ۲۳ ساله‌شان در درگیری حضور داشته و او باعث قتل مرد همسایه شده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا این متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از اظهارات متهمان، تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را آغاز کردند و پس از ردیابی تردد پسر جوان در فشافویه او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

پسر جوان در جریان تحقیقات مقدماتی به شرکت در درگیری مرگبار اعتراف، اما عنوان کرد ضربه مرگبار را به مقتول وارد نکرده است.

متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->